näkeekö kukaan unta hyönteisistä?
itselläni joskus hyvinkin todellisia ja kuvittelen näkeväni esim. hämähäkkejä, heinäsirkkoja myös sängyssä tai makuuhuoneessa. Menee aina hetki ennen kuin tajuan että se olikin taas unta. Olen ihmetellyt mistä tällaiset unet kumpuavat. Aika peloittavaakin välillä.
Hyönteiset
2
236
Vastaukset
pyyhkäise ärsyttävät verenimijät iholtas
etenkin niitä hämähäkkejä tulee usein lakanoiden väliin, kun jonkinasteista araknofobiaa on..
Hämähäkki symbolisoi viettelystä, vaanivia vaaroja ja tuhoa, mutta saattaa tuottaa myös onnea, se kehrää elämänlankaasi. Hämähäkki seittilangan päässä tarkoittaa että onnesi on hiuskarvan varassa.
Samassa unikirjassa on hyöneisistä että viittaa hermojen lujuuteen tai heikkouteen --- hyökkäyksestä taas että >hermosi ovat joutuneet koville. Et ehkä ole pystynyt kestämään arkipäivän stressiä ja olet hyvää vauhtia sekoamassa..> ;D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 951996
- 571929
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351