Tuskaisena odottelen että elämäni tämänhetkinen surullinen tilanne kääntyisi, tätä on jo kestänyt yli vuoden ja nyt on sellaine kamala olo että kääntyykö tämä enään koskaan parempaan päin. olen luonteeltani optimisti, ja siksi tämänhetkinen tunne on niin vaikea kestää ja ennenkaikkea YMMÄRTÄÄ,mikä tarkoitus tällä kaikella on.
Sairaudet ja sen myötä ihmissuhteissa ongelmia kun kaikilla tietenkin mieli maassa ja se purkautuu joskus väärin.
Elämän kääntöpuoli
5
351
Vastaukset
- johanneksenpoika
jos tuolta tuntuu, et mitään häviä ottamalla yhteyttä HÄVIÄJÄÄNsiis, menoksi.
- zena
alamaissa, masentuneena ja sairaana olleena, voin lohduttaa sinua ja kertoa, että aikansa kutakin, aivan varmasti tulee parempi aika sinulle, ellei sairautesi ole todella vakavaa.
Kovin pohjalla vaan ihminen joutuu käymään joskus.
Lohduttaudu sillä, että sieltä on suunta vain ylöspäin.
Nyt kun olen masennuksesta selvinnyt, niin kaikki tuntuu aivan mahtavalta. Yleensä se, että tuntee jotain, sekin on jo ihme ja kaikki sen lisäksi on extraa, mitä tulee. Pienetkin asiat on aivan mahtavia. Ero edelliseen elämään on valtava.
Olin kai vain mennä tohottanut, enkä pysähtynyt juurikaan mistään nauttimaan ja tuntui, että tekemistä ja velvollisuuksia oli enemmän kuin laki sallii. Sairaus pisti tekemään stopin. Olin jo aivan valmis kuolemaan, luulin ettei elämällä ole enää mitään sellasta annettavaa minulle, mitä en olisi jo kokenut, tai minkä takia pitäis elää.
Onneksi sain elää. Sen jälkeen on tapahtunut niin paljon, eikä tarvi mitään erityistä edes tapahtua, kun pystyy taas tuntemaan, niin nauttii ihan kaikesta.
Meillä tosin mun mies oli todella täysillä mun tukena ja sairastumiseni ehkä ennemminkin vahvisti liittoamme. Suuri kiitos kuuluu miehelleni. Hänellä oli varmaan toDELLA vaikeaa mun kanssa.
En ollut ilkeä, mutta täysin toimintakyvytön ja itkin vaan. Siitä meillä olikin koko perhe shokissa, kun eivät juuri koskaan olleet nähneet mun itkevän. Eivät tienneet miten suhtautua minuun. Tulipa siinä kerralla itkettyä viidenkymmenen vuoden itkut ulos.
Hyvä, että osaat ajatella, mikä tarkoitus tällä on. En tiedä vielä varmaksi, mutta luulen, että ainakin osittain mulle piti niin käydä, että ymmärrän muita samassa tilanteessa olevia.
Olen sen jälkeen auttanut vaikka kuinka monta ylös masennuksen syövereistä.täysin ymmärtää jos ei ole vastaavaa itse kokenut. Kaikkea hyvää sinulle. Olkoon kokemasi siunaukseksi elämässä eteenpäin.
- kuvitella
että tietyissä piireissä voi joutua jopa pilkan kohteeksi tuollaisesta mistä kerroit.
Minut on ajettu "ahdinkoon" itseään sivistyneiksi kutsuvien ihmisten taholta. - zena
kuvitella kirjoitti:
että tietyissä piireissä voi joutua jopa pilkan kohteeksi tuollaisesta mistä kerroit.
Minut on ajettu "ahdinkoon" itseään sivistyneiksi kutsuvien ihmisten taholta.voi ymmärtää.
Jos sivistystaso on tuota luokkaa ympärilläsi, vaihda maisemaa.
Idiootteja näköjään riittää joka lähtöön.
Olin todella hämmästynyt itsekin aikuisten ihmisten käyttäytymisestä, kun oli kerran yhdessä kapakissa.
Siihen samaan pöytään änkesi joku mies, joka oli hyvin epäsiisti ja huonohampainen.
Hän rupesi yllättäin härskisti haukkumaan olemustani, siis aivan tuntemattomalle.
Irvaili ja haukkui minua kamalan näköiseksi, koska olin liian laiha. Tuntui käsittämättömältä.
Tiesinhän itsekin, ettei liian laiha ihminen ole kaunista katsottavaa, mutta kunolin sairauteni vuoksi laihtunut, enkä yrityksistäni huolimatta saanut kiloja takasin, niin oli se vähän ikävää kuunneltavaa. Olispa itse ensin katsonut peiliinsä, ennen kuin tulee muita arvostelemaan, huh.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1203257- 122096
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371905Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4061816Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211671Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681477- 1201341
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101231- 141216
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4351088