Niin no kerron tässä omasta suhteestani. Tapasin miehen 4kk sitten. Muutettiin kuukausi sit yhteen. Välitetään toisistamme mutta mies ei osaa rakastua muhun. Olen niin epätoivoinen koska en uskalla uskoa että mies osaa rakastua. Kohta tulee puoli vuotta ja mies tuntee vain tykkäävänsä ja välittävänsä musta paljon. Ja halusi kovasti muuttaa mun kanssa yhteenkin koska olin se oikea. Vai johtuuko se vaan siitä koska ei uskalla rakastua koska entiset suhteet epäonnistunut vai minussako vika?
Onko kokemusta kun mies ei rakasta
14
2895
Vastaukset
- Kirjatoukka R:stä
Jaa että vain haluaa muuttaa kanssasi yhteen koska tunnut olevan se oikea, tykkää ja välittää.
Mutta sinulle ei kelpaa ellei mies heittäydy teatrraaliseksi ja ala RRRRRRRAKASTAA sinua. - erias
Minäkin rakastan miestäni, yhdessä jo yli vuosi ja silti minullekin tekee vaikeaa sanoa ne sanat. Se on kuin luovuttaisi toiselle koko sielunsa... Ei kai se pelkistä sanoista ole kiinni..? Mieti jos hän koko ajan toitottaisi "rakastan rakastan rakastan", se kai olisi pahempi :P
- mieheen
Ei mies kykene rakastamaan, heitä ei vain ole luotu siihen. Jos hän on muuten sinulle hyvä, niin mikä ongelma siinä on? Hän on rehellinen, haluaisitko mieluummin valheellisen rakkaudentunnustuksen?
- Telkku
Höpö höpö!!!!
Suomalainen mies osaa rakastaa, osaa sanoa ja tunnustaa rakkautensa!
Jos se on rakkautta. - kenelle tahansa
Telkku kirjoitti:
Höpö höpö!!!!
Suomalainen mies osaa rakastaa, osaa sanoa ja tunnustaa rakkautensa!
Jos se on rakkautta.että olen rakastunut. siinäkö se on? mitä rakastuminen on?
sitä että tarrautuu toiseen ja pelkää menettävänsä? eikö se ole omistushalua ja omaa turvattomuuden tunnetta enemmänkin?
mitä on rakkaus, kertokaapa? :)
- tule rakastumaan sinuun..
Liian nopeasti muutitte yhteen.
Pitäisi ensiksi omat tunteensa selvittää.- sarvis67
MOI
Aikuosten oieissa suhteissa ei pelkkä ihastuminen riitä, tietää meistä jokainen et kestävä suhde vie aikaa ja saa rauhassa kypsyä rakastumisesta rakastamiseen. Ja oikein järkijätköt Suomessa ei Amooree hoe vaan ottavat lunkisti ja tsekkaava naisen ihan rauhassa..onko mille rakentaa vakavampaa..tosin kyllä tiedän et alussahan niiä syttöjä tarvitaan ja myöhemmin kiihko laantuu...mieheillä vie vaan aikansa.Mut aika suuri tunnustus tuo et olet se oikea. pitääköhän meille naisille hakea tähtiä taivaalta?Ole tyytyväinen hän pitää susta jos muutitte yhteen...
- Telkku
Sinussa ei varmaankaan ole MITÄÄN VIKAA!
Jos toinen ei rakasta ei sille mitään voi, aika ei varmaan paranna asioita.
Jos suhde tuntuu heti alussa yksipuoliselta on parempi erota vaikka se on vaikeaa ja sattuu, mutta mitä kauemmin on yhdessä sitä enemmän ero sattuu.
Mielestäni rakastamaan ei kasva suhteessa, kyllä se on rakkautta heti tai ei koskaan!
Luota itseesi!
Maailmassa on paljon mukavia miehiä.- hioltg
Se ei tarkota sitä että jos mies ei osaa rakastua heti että pitäisi erota!
Joillakin rakastuminen vie aikaa. Jotku rakastuu muutamassa päivässä ja joillakin voi mennä jopa vuosi että osaa rakastua. Antaa vain aikaa.
Ja olla onnellinen että mies välittää koska uskalsi muuttaa yhteenkin. Kyllä uskon että mies osaa rakastua jos on sanonut sinua oikeaksikin.
Mies haluaa vain että hän voi sanoa *rakastan sinua* sitten kun vahvasti tuntee niin.
- rakastunut nainen
Mieheni ja minä oltiin seurusteltu jo puolisen vuotta.Olin sanonut hänelle useasti että olen rakastunut sinuun,en vain saanut koskaan vasta kaikua.Jossain vaiheessa se alkoi ahdistamaan.Hän jopa puhui kavereilleen meistä yksikkö muodossa kun me mentiin johonkin niin "hän oli juuri menossa".Rasittavaa...
Eräänä keväisenä iltana ihanan seksin jälkeen en itse sanonut rakastavani häntä niinkuin yleensä olin sen seksin jälkeen sanonut.Mieheni oli hiljaa ja huoneen täytti hiljaisuus.Sitten mies otti minut kainaloon ja puristi lujaa ja kuiskasi ne kolme kauneinta sanaa korvaani.Muistan sen hetken kuin eilisen ja siitä on 4 vuotta.Odota sinäkin ja ole itse vaisumpi,mies lämpenee ajallaan..Älä itseäsi syytä moisesta!Jotkut miehet vain odottavat sitä jotain täydellistä hetkeä.. ei kai se mistään sanomisesta oo kiinni? Kyllä sen tuntee jos niin on...
- odotan
Sepä juuri. On helpompaa sanoa ne kolme sanaa just jonkun ihanan seksin tai muun vastaavan yhteydessä. Vaikka itse rakastan miestäni niin ei se silti ole helppoa sanoa vaikka rakastaisi miestä niin paljon että vois vaikka hakea kuun taivaalta. Siksi olenkin paremmin saanut sanottua että *minä tykkään sinusta*. Niin ei tule tyhmää tilannetta jos sanoo rakastan koska mies ei voi vastata *niin minäkin sinua* :) Mutta olen onnellinen siitä että olen löytänyt rehellisen ja ihanan miehen. Jos mä vaan koko ajan huomauttelen hänelle siitä että kestääkö suhde ku rakkaus on vain yksipuolista niin sitten vain suhde menee entistä hankalammaksi. mutta joo :)
- rakkaus on tunteista suurin
Itse elän suhteesa jossa mieheni sanoo rakastavansa ja arvostavansa minua mutta ne on vaan sanoja ensinnäkin jos hän rakastaisi ei hän haikailisi entisiensä perään jättäen viestejä ja kysellen heistä olemme olleet kuusivuotta yhdessä ja meillä on neljä pientä lasta seksi elämässämme ei ole valittamista mutta minua häiritsee se että mieheni valehtelee minulle sanoessaan rakastavansa minua enemmänkin tiedän sen olevan kiintymystä mitä hän minua kohtaan tuntee jos hän rakastaisi tuntisin kyllä sen sillä rakkaus ei välttämättä tarvitse sanoja vaan se on tunteista suurin.itse rakastan miestäni ja haluan kaikesta huolimatta elää hänen kanssaan sillä tahdon että lapseni saavat kasvaa perheessä jossa heillä on molemmat vanhemmat.silti välillä inhoan itseäni että miksi elän miehen kanssa jolle en ole muutakuin lasten äiti ja varma pano....eli tahdon sanoa että vaikka miehesi ei sanoisi että rakastaa sinua niin sen kyllä tuntee rakastaako vai ei se on niin suuri tunne että se vie jalat alta kun se kohdalle kolahtaa
- Rakkaudeton
Eksän kanssa koin tuota samaa tunnetta. Puristin hänestä ulos sen rakkaudentunnustuksen mutta sehän ei tietenkään kanna. Tiesin sen itsekin. Yritin saada hänet väkisin rakastamaan itseäni ja toimin siinä ohessa ovimattona! Vituttaapa vaan se että tämä kusipää sitten meni vielä pettämään minua sen eksänsä kanssa. Salasi viimeiseen asti ( halusi muka pitää minut kun olen niin ihana, heh) kunnes eksänsä soitti minulle että ovat panneet! Halusi kuulemma nyt miehen takaisin. No, minä lopetin onneksi suhteen siihen. Pariskunta oli muuten yhdessä muutaman kuukauden ja nainen jatkoi taas matkaa. Eksä kinuaa minua kännipäissään takaisin ja on kuulemma vasta nyt ymmärtänyt arvoni :D
Arvatkaas menenkö enää siihen halpaan?
Joten , ehkä miehesi ei ole arvoisesi. Hankalaa vaan sikäli kun on jo lapsia....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271538Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391429Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121335Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391301Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12988
- 7941
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7881- 71806