Kokemuksia hotellista?
Estrella Do Mar
7
806
Vastaukset
- Eriel
Olemme olleet kyseisessä hotellissa kaksi viikkoa helmikuussa 2006.Emme missään nimessä suosittele tätä hotellia,jos olet jo varannut koita vaihtaa toiseen hotelliin.
- piija
Olin tuossa hotellissa joulukuussa 2006. Estrela do Mat on ihan OK hotelli, jos ei välitä siinä vieressä olevasta krematoriosta. Muutaman kerran polttelivat siinä ruumiita, ja tuli vähän savua hotellin alueelle. Mut hei, maassa maan tavalla. Goan mittapuun mukaan 3* perushotelli. Hotellin ravintolan ruoka ei ole kovinkaan kaksinen. Vieresssä oleva Hot Plate -ravintola paljon parempi. Subwayn patonkimesta ihan vieressä (kallis). Kyllä mä voisin uudestaankin tuohon hotelliin mennä.
- jallu
jep
petit taitavat olla perinteisesti kovia,
joissain hotelleisssa on kaamea koipallon haju jokapaikassa jne
Mutta koipallot estävät torakoita ja muutenkin nukuin hyvin?=) kai ne tietää sielllä., nehän miljuunat elää siellä?
hyvää ja ymmärrystä avartavaa matkaa.......;)
jallu Olemme menossa 3:s tammikuuta Pohjois-goalle.Ensin varasin Estella do mar-hotellin;vaihdoin sen kuitenkin viihtyisänä ja ystävällisenä hotellina mainostettuun Ticloon.Olen menossa 14 vuotiaan tyttäreni kanssa.Lisäksi ajattelin ,että on hyvä olla jääkaappi huoneessa,joka Ticlossa mainittiin olevan,koska mulla on gluteeniallergia ja ja täytyy ottaa jokunen vakuumileipä mukaan aamiaista varten,muuten kai siel ei paljon vehnää ruoassa käytetä.Onko tietoa Ticlo hotellin siisteydestä etc olemuksesta.Tytön kanssa kun lähtee on kiva että hotellissa on jotkin perusasiat ok-kunnossa,luksuksista en välitä ja muutenkin odotan matkalta uusia kokemuksia ja haluan matkustella ympäristössä kuten tyttärenikin;mutta kunnon lepoa ja rauhaa me stressatut urbaanipöhköt välillä kauvataan et jaksaa lomankin jälkeen.Siis minkälainen hotelli Ticlo lienee,kertokaa jos on tietoa.Kiitos kaunis !
- leipä
Lähes kaikki leipä ja muut leivonnaiset ovat vehnästä.
- piija
Estrella do Marin respasta voi vuokrata jääkaapin. Kyllä tämä Estrella sen Ticlon "hakkaa" mennentullen. Menisin uudelleenkin.
- Maankiertäjä
Paikalliseen tasoon nähden hyvä hotelli. Rauhallinen alue, lähellä rantaa. Hyvä palvelu, myös huonepalveluna saa ruokaa. Tikka Masala, nam, nam. Suosittelen lämpimästi. Yksi annos ja naanleipää, riittä mainiosti kahdelle lounaaksi. Hinta taisi olla jotain 6 euroa huoneeseen toimitettuna. Sängyt ja ilmastointi ok. Meillä oli perhehuone vaikka oltiin kaksistaan. Siellä oli kaksi kylpyhuonetta, parisänky, kerrossänky ja sohva. Menisin uudestaan samaan mestaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih567207Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7193370Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1481650Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2781530- 841355
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841351- 911240
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2331173- 811134