KÄÄRME jatkaa...

luikerteluaan....

.... talossa!

Nyt on valta hänellä kun sai Jarkon pois kiusaamisellaan.
Koska muiden silmät aukeaa hänen ilkeyteensä jolla on toisten manipuloiminen pääkohteena.

Ja edelleen jatkaa samaa vaikka Jarkko pois! On niin voitonriemuinen. Kaikki puheet on pelkkää oman edun tavoittelua ja paskaa! Vaihtaa paitaa tilanteen mukaan.

Ulvoo sutena, etsien uutta saalista!

On miun-mummeli vastenmielinen ja iljettävä. Ruma kuin piru ja naama menee löysyydessään mihin sattuu. Muka nuorekas!! Tunnen monia hänestä vanhempia ja ovat tosi upeita ja tuntevat nuorten maailmaa ja ajatuksia!

Ketään talosta poistunutta ei ole näin paljoa moitittu kuin Jarkkoa!

Helvettiin tuollainen ihminen tai vähintään pitkään terapiaan!

Hyvää mallia miten aikuinen toimii ja kännissä suustaan kaikkein irvokkain. Muiden asukkaiden jutut olleet linnunlaulua!!

Miten hän saa jatkaa mollaamisella?? Eikö tuosta kuuluisi rangaistus. Tuotanto on tasan tarkkaan tietoinen!

6

373

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voi kauhiaa, sulla vasta hirveä lapsuus on. Toivottavasti lopetat sen mummojen potkimisen

• vaan ei tuossa...

Mä oon itsekkin ihan oikea MUMMO! Lapsenlapsia ja kaikkea.
        Silti peilistä katsoo minua nätti, hyvinhoidettu nainen!
        En ole nahka joka on täytetty vellillä!!

Joten tiedän mitä on aito nuorekkuus!

En myöskään kohtele nuoria tuollatavoin.

• right to tell

Riittaa voi toki sanoa mieleltään nuorekkaaksi, mutta ei se kyllä mikään nuorekkaan näköinen ole. Tunnen monia hänen ikäisiään, siis 56-vuotiaita ja eivät he kyllä noin vanhalta näytä. Ikävä sanoa, mutta Riitta näyttää enemmän tuollaiselta kuuskymppiseltä.

• harmittaa

Täysin järjestetty juttu tuo Jarkon tipahtaminen. Välillä tuntuu että onko tuotanto kustantanut Riitan sinne haukkumaan Jarkkoa ja tekemään tuota kauheaa tihutyötään. Olen niin surullinen tuosta epäoikeudenmukaisuudesta. Puhelinlinjatkaan eivät kuulemma toimineet kun halusi Jarkkoa puolustaa... Joka tapauksessa häntä ei tuotanto halunnut voittajaksi.Miksi oi miksi?

• turhaa sai yrittää..

Näin kävi itsellenikin.

Jarkko on mahtava tyyppi ja kärsi suuren epäoikeudenmukaisuuden. Mummon tulo sai sen aikaan.
        Pohjalaisena Jarkko kuitenkin luotti ihmisyyteen. Ei ole virhe jos miehellä on hyvä itsetunto ja hyvä suhde kotiinsa mistä on saanut oikeudenmukaisuuden opin elämään. Se voi joistakin kuulostaa leuhkimiselta. Sitä se ei ole.

Hieno malli mummolta nuorille!! Jokelan juttuja lisää tuollaisella "kasvatuksella"!

• paut

Siksi, että Jarkko on (oli) kaikkea muuta kuin REHELLINEN pohoojalaanen. Mut ei voi syyttää, kaikki ei vaan tajua. Ei riitä et toistelee luottavansa omiin kykyihinsä, miksi se ei myöntänyt vikoja itsessään? Ei uskalla..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      49
      6545
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      661
      2791
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1239
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      92
      1197
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1195
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      61
      1113
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1100
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      236
      1089
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      72
      992
    10. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228