Että aikuinen ihminen puhuu kun teini HKLn bussissa,(voi vittu että mä sanoin sitä ja vittu tätä)myöhäistä nyt on ruikkuttaa kun te olette äänestänyt näin.Punkki oli parempi vaikka ei ollut minun suosikki.Miksi kanssa äänesti näin,menikö kaikki oikein?
NYT RIITTI RIITTA!
7
876
Vastaukset
- Koska he itse ovat...
..samanlaisia. Sen huomaa täällä palstalla jo näissä mielipiteissä.
- nää punkki-itkut
mitä ihmettä te täällä vielä itkette? Tää on kilpailu ja punkki on jäänyt radan varteen. Muut jatkaa matkaa ja niitä seurataan. Vitun toopet; TÄÄ ON PELIÄ SAATANAN IDIOOTIT. Jarkon puolesta ei tarvitse enää pelata. Jarkko pelasi itsensä ulos, tyhmä kun oli. Siis;TYHMÄ, eikä viisas kuten itse luuli. Noin surkeaa pelaajaa siellä ei ole tainnut ennen ollakaan.
Punkki EI OLLUT parempi. Punkki oli sovinisti-sika, eikä sitä voi kannattaa muut kuin kaltaisensa.- oot=)
Tämä on tosiaankin peliä, kaikki eivät yksinkertaisesti vaan osaa pelata sitä (vaikka itse luulevat olevansa maailman napoja)...sitten itketään kun joku on pelannut itsensä talosta ulos...
- ei ihme jos.................
jos sulla ei oo työpaikkaa,kun näköjään joudat koneella istua päivät ja kirjoitella tota kaunista tekstiäsi. Muista nyt,että kyl maar jotkut apteekit on auki,vaikka farmaseuttien lakko onkin.
- myös aik.nainen,,
Oletko katkera,ei minua itketä yhtään vaikka Punkki lähti se ei ollut minun suosikki,mutta oli parempi kun rilli juorulija,seläntakanapuhuja.Hyvä juttu että et ole idiootti toope eikä tyhmä,viisaita tarvitaan niin kun sinä olet.Aikuinen nainen toivottaa sinulle oikein hyvää joulunodotusta.KADIfani!
- En kannata muita kuin Nikoa.
EI KAIKKI OLE JARKON FANEJA, JOTKA TEILLE VASTAA.
HUOM!!!!!! järjen käyttö sallittu.
meni oikein
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496385Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6512679Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831219- 841145
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.841124Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä601088Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2901080- 871072
- 70971
- 228864