IHMISET kertokaa onko Alexilla tällä hetkellä joku tyttöystävä??? tai muilla bändin jäsenillä?
ALLULLA NYT NAINEN???!
12
2224
Vastaukset
- Choke
Mitäs se sinua liikuttaisi vaikka olisi? Se on heidän oma asiansa ja tuskin se nyt noin elämän tärkeää on...
- Neiti-neiti
Minua kiinnostaa ihanäärettömän kovasti...!!!
- Choke
Neiti-neiti kirjoitti:
Minua kiinnostaa ihanäärettömän kovasti...!!!
tsiisus sentään! Okei Janne oli kihloissa, en tiedä onko enään mutta hänellä on ainakin ollut tyttöystävä. Alexilla tietääkseni on tyttöystävä. Jaskasta, Henkasta ja Roopesta en ole varma. En tajua mitä tärkeää tällaisissakin tiedoissa on...
- ...
Choke kirjoitti:
tsiisus sentään! Okei Janne oli kihloissa, en tiedä onko enään mutta hänellä on ainakin ollut tyttöystävä. Alexilla tietääkseni on tyttöystävä. Jaskasta, Henkasta ja Roopesta en ole varma. En tajua mitä tärkeää tällaisissakin tiedoissa on...
vai onko?
- petteritsku
... kirjoitti:
vai onko?
kyllä mullakin on ollut poikaystävä pari vuotta.
- Tuubissa
alex, olet meidän
- Emmmii
Allun naisseikkailut. :D
Mäki haluun osaksi.
Plääh. -_- - sillä
On sillä, ollu jo aika kauan.
- lattendeil123
ei Laiho mitää naisia tartte kitaraa se vaan tarttee.
- Lititiina
Hyväkroppanen, Komee. Sormet soutaa, uuhuuuh. Näppäräsorminen uroo. Ihanaa jo kattoo, kuunnella, kun se sormeilee keppiään.
- hmmm...
muistaakseni roope on ollu saman naisen kans n. 16 vuotiaasta asti. Näin ainakin olen kuullut Roopen eräältä kaverilta.
- asioista perillä
Voin kertoa täydellä varmuudella että Alexi seurustelee erään amerikkalaisen naisen kanssa, en viitsi nimeltä mainita mutta tiedän kyllä. Janne puolestaan on tietääkseni naimisissa, tästä en ole ihan 100 % varma mutta kyllä senkin naisen nimeltä tiedän. Muista en menisi väittämään mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2141809Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1481539- 781418
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla91301- 571246
- 741125
- 1091039
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva551000- 62987
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53890