Meillä karkeakarvainen mäykkypoika, 1 - vuotias, nyt mietimme kaveria, mikä rotu olisi paras? Pentuja emme halua, eli kantsiiko ottaa toinen uroskoira? Sakemanni kiinnostaisi, vai olisiko toinen mäykky paras ratkaisu?
Sopiiko esim. sakemanni kaveriksi
3
531
Vastaukset
- ota toista
aikuista urosta mäykkisi kaveriksi. Ehkä voisi urospennun hyväksyä, mutta en usko että aikuinen menisi. Jos sakemannin haluat ottaa toiseksi, ota narttu. Mäykki ei tod.näk. pysty sitä aivan heti astumaan, eikä ainakaan tule riitoja. Meillä karkkariurosmäykki ei ainakaan ole ikinä aikuisikäisenä, tuli tosi nuorena, hyväksynyt toisia aikuisia uroksia. Mutta kiimamittarina on verraton.
- tanjaw
meillä kaksi mäykkyä narttu ja leikattu uros. siskollani saksanpaimenkoira ja hyvin tulevat toimeen. kokoeroahan löytyy mutta kyllä se mäykky on jo pistänyt sakemannin järjestykseen. selkeä arvojärjestys löytyy. ensin on uros sitten mäykkynarttu ja viimeisenä narttu sakemanni. kannattaa kyllä ottaa se narttu kaveriksi pääsee itse vähemmällä kun ei ole sitä taistelua siitä arvojärjestyksestä. jos suinkin mahdollista niin kannattaa mennä käymään jonkun ison sakemanni nartun luona kylässä niin näkee jo miten se siellä jalkojen välissä pujottelee. ja onhan se kivaa katseltavaa.
Olen kyllä itse ollut tyytyväinen toiseen mäykkyyn kaverina kun niillä on niin samanlaiset kiinnostuksen kohteet ja luonteet. pitävät toisilleen seuraa ja nauttivat suunnattomasti siitä. jos päädytte mäykyn ottoon kannattaa siinäkin ottaa narttu vaikka sitten on ne juoksut. Aion itse leikauttaa narttunikin, jotta syövän riski vähenee ja kun pentuja ei ole tarkoituksena teettää. mihin rotuun nyt päädyttekin niin uskon että koiranne on tyytyväinen päätökseenne:) - harmoonia...
Mäyräkoiralle paras kaveri on toinen saman moinen ;) Koko ja luonne on paras mahdollinen sopivuus arkielämässä, suosittelen !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50665
- 52657