"Flirttiseuraa"

pipipääpulu

Nyt tarvittaisiin mukavaa höpöttely seuraa, kaikki kynnelle kykenevät, juttelemaan mukavia ja miehet saa runoilla ja vongatakin. :) Ja naiset tietysti, siis niitä miehiä. :) Joten sana on vapaa, piristäkää päivääni ja kaikkien muidenkin tietysti.

95

2812

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pulu kaatu

Nyt ei voi kirjoittaa.

• pipipääpulu

Se mitään haittaa, senkus naputtelet sormillasi. Alku ainakin ihan hyvä, tsemppiä ja hali, kyllä se siitä lähtee. :)

• pöytää

vaihda ergonomisesti mukava asento. vai kauhistaako sinua se kaatuminen?

• Pulu kaatu
        pöytää kirjoitti:

vaihda ergonomisesti mukava asento. vai kauhistaako sinua se kaatuminen?

Ensin Liisa ja sitten Kaisa.Pahin ehkä on jo ohi.=)

• Pulu kaatu
        pipipääpulu kirjoitti:

Se mitään haittaa, senkus naputtelet sormillasi. Alku ainakin ihan hyvä, tsemppiä ja hali, kyllä se siitä lähtee. :)

Kauhistus kun pipiin sattuu.=)

• pipipääpulu
        Pulu kaatu kirjoitti:

Ensin Liisa ja sitten Kaisa.Pahin ehkä on jo ohi.=)

Nyt et kaadu enää, pulu ottaa sua tukevasti kiinni ja kuljettaa turvallisesti minne ikinä haluatkaan. Noin, joko kauhu hävisi? :)

• pipipääpulu
        Pulu kaatu kirjoitti:

Kauhistus kun pipiin sattuu.=)

haleja vaan, pulu puhaltaa pipin pois- *puuuuhhhh*, noin, nyt hyvä. :)

• Pulu kaatu
        pipipääpulu kirjoitti:

Nyt et kaadu enää, pulu ottaa sua tukevasti kiinni ja kuljettaa turvallisesti minne ikinä haluatkaan. Noin, joko kauhu hävisi? :)

Kun sinulla on noin hyvät liukuesteet.=)

• pipipääpulu
        Pulu kaatu kirjoitti:

Kun sinulla on noin hyvät liukuesteet.=)

Niin kuin partiolainen, aina valmis. :) Ai, sä jo kerkesit huomioida mun esteeni, kiitos, hyvät ne on. :)

• Pulu kaatu
        pipipääpulu kirjoitti:

haleja vaan, pulu puhaltaa pipin pois- *puuuuhhhh*, noin, nyt hyvä. :)

Pulu pystyssä.Pipi on pois.=)

• pulu k.....tu liiaksi, niin et kaadu?

• pipipääpulu
        Pulu kaatu kirjoitti:

Pulu pystyssä.Pipi on pois.=)

*hyppii innoissaan* Arvaas, niin minunkin pipini, nyt olemme täydessä iskussa. :)

• Pulu kaatu
        pipipääpulu kirjoitti:

*hyppii innoissaan* Arvaas, niin minunkin pipini, nyt olemme täydessä iskussa. :)

Nyt sitten onkin mentävä.=)

• pipipääpulu
        Pulu kaatu kirjoitti:

Nyt sitten onkin mentävä.=)

Nytkö jo minut hylkäsit, byääää... joo, ymmärrän kyllä, että on mentävä, hyvää päivän jatkoa. :)

• Pulu kaatu
        pipipääpulu kirjoitti:

Niin kuin partiolainen, aina valmis. :) Ai, sä jo kerkesit huomioida mun esteeni, kiitos, hyvät ne on. :)

Tuos kilves lukee strest,mitä se tarkoittaa.=)

• pipipääpulu
        Pulu kaatu kirjoitti:

Tuos kilves lukee strest,mitä se tarkoittaa.=)

Sitähän se tarkoittaa, että aidot kotimaiset liukuesteet kyseessä. Taattua laatua, hyväksi havaittua. :)

• Pulu kaatu
        pipipääpulu kirjoitti:

Sitähän se tarkoittaa, että aidot kotimaiset liukuesteet kyseessä. Taattua laatua, hyväksi havaittua. :)

Ennen kuin omin silmin näen.=)

*Etsii jo saappaita ja silmälaseja*

• pipipääpulu
        Pulu kaatu kirjoitti:

Ennen kuin omin silmin näen.=)

*Etsii jo saappaita ja silmälaseja*

suomalainen olet. :) Ai, sinä et vielä mennytkään etkä tullutkaan, kiva. :) No, jokos silmälasit ja saappaat on löytynyt?

• Pulu kaatu
        pipipääpulu kirjoitti:

Nytkö jo minut hylkäsit, byääää... joo, ymmärrän kyllä, että on mentävä, hyvää päivän jatkoa. :)

*pyyhkii silmiään* Bai Bai!

• pipipääpulu
        emw34 kirjoitti:

pulu k.....tu liiaksi, niin et kaadu?

täällä, eikös pieni flirtti maistuisi? Taidan jäädä kohta yksin höpisemään, mutta onnistuuhan se minulta sekin. :)

• Pulu kaatu
        pipipääpulu kirjoitti:

suomalainen olet. :) Ai, sinä et vielä mennytkään etkä tullutkaan, kiva. :) No, jokos silmälasit ja saappaat on löytynyt?

*vilkuttaa puru mululle*Bai Bai!

• pipipääpulu
        Pulu kaatu kirjoitti:

*pyyhkii silmiään* Bai Bai!

Epäreilua, odotin jo sua saappaines ja rillines tulevaksi, mutta näin siis hyvästien aika koitti, bai bai beibi, bai bai... :)

• pipipääpulu
        Pulu kaatu kirjoitti:

*vilkuttaa puru mululle*Bai Bai!

Ja heti sitte suunnataan ihan muualle, niin tyypillistä taas, että. No, koetan kestää, kuin pulu, olet aina muistoissani, pusss! :)

• pipipääpulu kirjoitti:

täällä, eikös pieni flirtti maistuisi? Taidan jäädä kohta yksin höpisemään, mutta onnistuuhan se minulta sekin. :)

olen kaikkiruokainen, joten, kiitos kiitos!

Yksin ei ketään jätetä se on tämän ikäisen selkäytimeen painettuna.

Anteeksi pyyntö on nyt paikallaan.

Pipipääpupu, annatko anteeksi minun huonon asenteen sekä käytöksen; kun en jäänyt seuraksesi juttelemaan hempeitä enkä edes lempeitä, yleviä, ylistäviä; kauniita sanoja naisen ja miehen välisestä kipinöinnistä.

Jos kuiskaan, minulla oli päiväkahviseuraa ja päikkärit piti ottaa...., tietty.

Nyt vaimo tunnelmoi 'emmentaalin ja rohkeiden' maaimaa, joten nyt olis sitä aikaa vaikka isompaankin flirttiin!:))

• pipipääpulu
        emw34 kirjoitti:

olen kaikkiruokainen, joten, kiitos kiitos!

Yksin ei ketään jätetä se on tämän ikäisen selkäytimeen painettuna.

Anteeksi pyyntö on nyt paikallaan.

Pipipääpupu, annatko anteeksi minun huonon asenteen sekä käytöksen; kun en jäänyt seuraksesi juttelemaan hempeitä enkä edes lempeitä, yleviä, ylistäviä; kauniita sanoja naisen ja miehen välisestä kipinöinnistä.

Jos kuiskaan, minulla oli päiväkahviseuraa ja päikkärit piti ottaa...., tietty.

Nyt vaimo tunnelmoi 'emmentaalin ja rohkeiden' maaimaa, joten nyt olis sitä aikaa vaikka isompaankin flirttiin!:))

anteeksi, ja saanko minä, kun en ollut silloin paikalla, kun sinä olisit ollut valmis flirttiin?
        Vai päiväkahviseuraa, sittenhän asiat hyvin. :)

• pipipääpulu kirjoitti:

anteeksi, ja saanko minä, kun en ollut silloin paikalla, kun sinä olisit ollut valmis flirttiin?
        Vai päiväkahviseuraa, sittenhän asiat hyvin. :)

anteeksi niin totta maar pitää antaakin anteeksi.

Eikös suomalaisen elämän motto ole päin vastoin. " anteeksi, että olen olemassa" tyyliin?

Saat anteeksi, vaikka ei poissaolemista anteeksi 'sovi' pyytää!

Juu'uh, "päiväkahviseuraa" onneksi on pidellyt jo vuosikymmenet, joten siltä osin kokemusta on vaikka muille jakaa.:)

• pipipääpulu
        emw34 kirjoitti:

anteeksi niin totta maar pitää antaakin anteeksi.

Eikös suomalaisen elämän motto ole päin vastoin. " anteeksi, että olen olemassa" tyyliin?

Saat anteeksi, vaikka ei poissaolemista anteeksi 'sovi' pyytää!

Juu'uh, "päiväkahviseuraa" onneksi on pidellyt jo vuosikymmenet, joten siltä osin kokemusta on vaikka muille jakaa.:)

Ok, kiitos muru. :)
        Mottopa hyvinkin, ei vaan minun motto. On ihanaa kun olen olemassa ja sinä ja kaikki muut immeiset ovat olemassa, eläimet, luonto, maailmankaikkeus, kaikki kaunis on olemassa! Sota, viha, ikävät asiat.. kuka sotisi, vihaisi, tuhoaisi jos rakkaus olisi sydämissä?!
        Voih, jaa nyt muillekin, please, ainakin vähän, näytä onneasi ja anna pieni murunen sieltä, minä räpsin silmääni ja hymyilen kauniisti *räps, :)*

• syysunelma

ymmärrä flirttiä. Jos uskallat vähänkään hymyillä vastakkaiselle sukupuolelle, niin heti luullaan, että on ihastunut ja varmaa saalista. Tai sitten ollaan kauhistuneen näköisiä, että ei kait tuo vain kuvittele mitään jne... Olen ikäväkseni kokenut tämän monta kertaa. Niinpä pidän naamani peruslukemilla ja katseeni tiukasti kurissa.

Vaikka olisihan se niin mukava höpistä ja naureskella ja kehua toista mitään sen vakavampaa tarkoittamatta.

• pipipääpulu

Älä välitä, minä hymyilen ja vilkuilen ja viis veisaan kauhisteluista. Ja juttelemalla väärinkäsitykset on oikaistu, en jaksa pidätellä itseäni, tulee nääs vain pää kipiäksi, niin kuin nyt on tullut, kun pakottavista syistä en ole päässyt flirttailemaan. Joten höpistään vaan, iloa siitä seuraa. :)

• syysunelma
        pipipääpulu kirjoitti:

Älä välitä, minä hymyilen ja vilkuilen ja viis veisaan kauhisteluista. Ja juttelemalla väärinkäsitykset on oikaistu, en jaksa pidätellä itseäni, tulee nääs vain pää kipiäksi, niin kuin nyt on tullut, kun pakottavista syistä en ole päässyt flirttailemaan. Joten höpistään vaan, iloa siitä seuraa. :)

mennä, mutta kun...

Olin tässä ulkomaanreissulla passintarkastuksessa ja sattui viereiseen jonoon suomalainen, noin 30 ja risat, nätti mies. Hymyilin ja tervehdin, että mukava nähdä suomalaisia, mutta voi herranjestas sitä ilmettä, se katseli poloinen muualle ja oli sen näköinen, että ei kait nyt sentään mummut ala iskeen. Olin sen jälkeen viisaasti sanomatta mitään ja katselin muualle, kun se reppana käveli toistamiseen ohi. Että silleen.

• pipipääpulu
        syysunelma kirjoitti:

mennä, mutta kun...

Olin tässä ulkomaanreissulla passintarkastuksessa ja sattui viereiseen jonoon suomalainen, noin 30 ja risat, nätti mies. Hymyilin ja tervehdin, että mukava nähdä suomalaisia, mutta voi herranjestas sitä ilmettä, se katseli poloinen muualle ja oli sen näköinen, että ei kait nyt sentään mummut ala iskeen. Olin sen jälkeen viisaasti sanomatta mitään ja katselin muualle, kun se reppana käveli toistamiseen ohi. Että silleen.

Tuo oli sen miehen häpeä, ei sinun. Nähtävästi ei ymmärrä vielä elämän hienouksia, tai muuten vaan junttura. Ollaan omia itsejämme, vaikka mitä tulisi vastaan. :)

• Puidenhalaaja

Yhdessä vaiheessa minulla oli kovasti haku päällä ja katselin vähän kaiken ikäisiä ja kokoisia miehiä sillä silmällä;) Yhtään ei hämännyt vaikka ajattelivat mitä, se kai oli tarkoituskin:D Piristihän se miehettömän naisen elämää. Normaalisti olen kaino impi, painan katseeni alas miesten edessä.

Kerran tuli vastaan mies, jolla oli samanlainen kamelinvärinen villakangastakki kuin minullakin. Huomasimme toisemme jo kaukaa ja hymyilimme leveästi toisillemme pilke silmäkulmassa. Aijai, vieläkin muistan sen:D Oi, miksi en juossut perään ja ottanut talteen:)))

• syysunelma
        pipipääpulu kirjoitti:

Tuo oli sen miehen häpeä, ei sinun. Nähtävästi ei ymmärrä vielä elämän hienouksia, tai muuten vaan junttura. Ollaan omia itsejämme, vaikka mitä tulisi vastaan. :)

ajattelin. Toinen tapaus oli, kun kehaisin yhtä miestä leikilläni komeaksi. No, sain siitä maanvaivan itselleni. Oli tälläytynyt seuraavana päivänä (ilman paitaa) nojailemaan portinpieleensä ja katseli mua sillai törkeästi ja mun oli siitä joka päivä ohi mentävä töihin. Onneksi saatoin vaihtaa kulkureittiäni, vaikka vähän pitempi olikin.

• pipipääpulu
        syysunelma kirjoitti:

ajattelin. Toinen tapaus oli, kun kehaisin yhtä miestä leikilläni komeaksi. No, sain siitä maanvaivan itselleni. Oli tälläytynyt seuraavana päivänä (ilman paitaa) nojailemaan portinpieleensä ja katseli mua sillai törkeästi ja mun oli siitä joka päivä ohi mentävä töihin. Onneksi saatoin vaihtaa kulkureittiäni, vaikka vähän pitempi olikin.

on sinulle siunautunut laidasta laitaan kokemuksia. Mutta ei onneksi tuon vaarallisempaa, tuollekin olisit voinut sanoa, että pue nyt päälles sentään, vaikka komea oisitkin. Meitä on niin moneen junaan ja osa jää taas sinne raiteillekin. :)

• on kivaa ja sujuu luonnostaan. Vaikka onkin osunut kohdalleni mustasukkainen mies, joten flirttailu on ikäväkseni kielletty asia...voi voi... mutta flirttailkaa te, en oo kateellinen ollenkaan.

• pipipääpulu

Ymmärrän tilanteesi, minunkin ex oli aika mustis. Ehkäpä siksi vajausta jäänyt flirtissä ja nyt sitten senkin edestä sitä harrastan. Kiva kun olet hengessä mukana, halaus sinulle siltikin, ei kai hän naisista ole mustis sentään? :)

• Pulu uis

vielä näin valosalla. ;)

• pipipääpulu

mitä se valoisuus siihen liittyy, aina voi kehdata ja pitääkin, muuten kulkee onnensa ohi. :)

• Pulu uis
        pipipääpulu kirjoitti:

mitä se valoisuus siihen liittyy, aina voi kehdata ja pitääkin, muuten kulkee onnensa ohi. :)

on Onni jo jemmassa, mutta flirttihän on mitä herkullisinta arjen piristystä. ;D

• pipipääpulu
        Pulu uis kirjoitti:

on Onni jo jemmassa, mutta flirttihän on mitä herkullisinta arjen piristystä. ;D

Sitähän tässä yritän, ja sinä väität valon haittaavan. :) Nyt kiiruusti vaan, isken sulle nyt ensiks silmää *räps*. :)

• Pulu uis
        pipipääpulu kirjoitti:

Sitähän tässä yritän, ja sinä väität valon haittaavan. :) Nyt kiiruusti vaan, isken sulle nyt ensiks silmää *räps*. :)

me tytötkin toisillemme räpsiä ihan vaikka olan takaa! *räpsinräpsinräps*
        Niin, olithan sie tyttöpulu?

• pipipääpulu
        Pulu uis kirjoitti:

me tytötkin toisillemme räpsiä ihan vaikka olan takaa! *räpsinräpsinräps*
        Niin, olithan sie tyttöpulu?

Tyttöpä hyvinkin, mutta ei se estä, minähän flirttaan laidasta laitaan, ei värillä väliä. :) Joten *räpsinräpsinräps* :)

• puputää

ei kyl ymmärrä flirtistä yhtikäs mitää.
      Runoki on iha hukas.
      Vonkauksest kyl tykkään ku oikein sentlemanni kohall sattuu.
      Täällähä näit ois vaa pittää lähtee pikkujouluu, tontuil höpisee.

Oikein hyvii lirttei pulu siul

• pipipääpulu

Sinulle ja hyvää tonttuilua sinne jouluun. Jospa siellä vähän räpsit silmääs, tiedä miten käy. Tule kertomaan sitten, hyvää päivän jatkoa. :)

• NUO MUUTAMAT

ihmiset tekee jonnin joutavalla höpötyksellä ketju ennätyksen,,ollaan kuin pienet KAKARAT höpötetään täyttä paskaa.

• syysunelma

flirtti on, höpötetään puuta heinää ja nauretaan tyhjänpäiväisille asioille.

Löytyihän se, enpä sanokaan....

• Viitsi
        syysunelma kirjoitti:

flirtti on, höpötetään puuta heinää ja nauretaan tyhjänpäiväisille asioille.

Löytyihän se, enpä sanokaan....

sallistua on niin lapsellista.

• Pulu uis

tuulettaa, silloin ne maistuu paremmilta.
        *räps*-sullekin

• pipipääpulu

äläs nyt, koeta kestää meitä höpsöjäkin. Tämä on sellaista elämän suolaa joillekin ja joillekin ei, Ei sen kummempaa. :)

• että sama henkilö
        Pulu uis kirjoitti:

tuulettaa, silloin ne maistuu paremmilta.
        *räps*-sullekin

vastailee omiin kirjoituksiin ja te muka luulette hänen jonkun kassa juttelevan Höpö;hopö

• on sitten toiminu
        pipipääpulu kirjoitti:

äläs nyt, koeta kestää meitä höpsöjäkin. Tämä on sellaista elämän suolaa joillekin ja joillekin ei, Ei sen kummempaa. :)

ja kohdallaan.

• Pulu uis
        että sama henkilö kirjoitti:

vastailee omiin kirjoituksiin ja te muka luulette hänen jonkun kassa juttelevan Höpö;hopö

mistä täällä ollaan kuuluisia. Minä olen minä, ja kirjoittanut vain tällä nicillä.
        Höpöhöpö on monesti paljon mukavampaa, kuin luuleminen ja moittiminen.

• pipipääpulu
        että sama henkilö kirjoitti:

nyt hätäile, tuolla alempana jo kerroin, että jos ei kukaan enää ala mun kaa, niin sitten kai mun flirttailtava yksin..et sinä alkais? :)

• sillä välillä 50 kirjoittajaa

olet sinä huima ,etkai flirttaile itses kansa?

• pipipääpulu

Mutta jos en ketään enää tule, niin sitten kai mun aloitettava..nyyh... et sinä vähän alkais?

• pipipääpulu kirjoitti:

Mutta jos en ketään enää tule, niin sitten kai mun aloitettava..nyyh... et sinä vähän alkais?

on lakini,ensi pitäs selvittä mihi sattu ?onk se pää iha sekasi?

• pipipääpulu
        koti-kiusattu kirjoitti:

on lakini,ensi pitäs selvittä mihi sattu ?onk se pää iha sekasi?

Voi että, miksi näin myöhään tulit, minä jo lähdössä, kun ei satu enää. Voit sie silti mua helliä, niin jaksan vielä paremmin iltaan saakka, sitten voisin tulla katsomaan, oletko täällä? :)

• pipipääpulu kirjoitti:

Voi että, miksi näin myöhään tulit, minä jo lähdössä, kun ei satu enää. Voit sie silti mua helliä, niin jaksan vielä paremmin iltaan saakka, sitten voisin tulla katsomaan, oletko täällä? :)

mee rauhas ,mää jään riutumaan hetkeks tänne.
        Ehtoolla joskus yhreksä jälkeen taas .

• pipipääpulu
        koti-kiusattu kirjoitti:

saa, mie halaan sua niin, ettet vähään aikaan muista riutua. Ja sitten myöhemmin lisää, nyt lennän niin kuin pulu ainakin, puss ja heips! :)

• Sabiina.
        koti-kiusattu kirjoitti:

On syömmein lemmen sairas.Mun jalat on iha setsuurii.

• Sabiina. kirjoitti:

On syömmein lemmen sairas.Mun jalat on iha setsuurii.

Oikeassa elämässä kukaan ei huomaa tällaista siipirikkoa.
        Takarivin taavit on syrjässä kun toppi jätkät porskuttaa,täällä virtuaali mailmas mulla on joku joka sanoo tuollaista kun sinä.
        Tämä asia ei varmaan koskaan valkene mulle,sama äijä ja aivan eri kohtelu, pitäiköhän alkaa puhumaan .
        puhumaan kaiken laista hassua ,tehrä matkoja sisimpääsä,olla tunne älyn vallassa yms.

• Sabiiiina
        koti-kiusattu kirjoitti:

Oikeassa elämässä kukaan ei huomaa tällaista siipirikkoa.
        Takarivin taavit on syrjässä kun toppi jätkät porskuttaa,täällä virtuaali mailmas mulla on joku joka sanoo tuollaista kun sinä.
        Tämä asia ei varmaan koskaan valkene mulle,sama äijä ja aivan eri kohtelu, pitäiköhän alkaa puhumaan .
        puhumaan kaiken laista hassua ,tehrä matkoja sisimpääsä,olla tunne älyn vallassa yms.

Annat vaan tunteen viedä. Pukkaat oikein tunteella. Muistatkos miten hullu oli ja ihan sekasin kun ihastui. Ei järjen häivää koko touhussa. Ihanaaa vaaan oli. Järkevät ihmiset on todella tylsiä, eihän niitten ilmeet ei kädetkään liiku kun ne puhuu. Puujumala kovassa pakkasessa. Sama jotkut naiset. Ei mitaan pimssiä ei vaidevuosi vuodatusta saati saatananmoita mustasukkaisuus puuskaa ihan turhasta kun ukko uskalsi hymyillä ja unohti kätensä kassaneidin käteen. Väritöntä niin väritöntä olisi maailma. Ilmam tulisia naisia.

• pipipääpulu
        koti-kiusattu kirjoitti:

Pulu täällä huhuilee, olenko myöhässä, vai missä olet? Täällä lisää haleja sinulle, tuu nyt flirttaamaan. :)

• pipipääpulu

Kaikille teille ihanille ihmisille, pipipääpulun pää parani tässä höpötellessä ja nyt jätän haikeat hyvästit, suukkoja ja halauksia kaikille, joille ne kelpaavat ja ehkäpä palaan vielä myöhemmin..olette ihania! :)

• Me esolaiset kyllä katselemme vieraitakin naisia, mutta me emme turhaan flirttaile. Jos me yritämme päästä saatolle, niin kyllä me silloin lähdemmekin, jos neito näytää vaikka vilkkuvaa keltaista. Me emme ehdottele mitään sellaista, mitä emme myös pyri toteuttamaan.

• HTZA

En sitten ikinä!!!!!

• HTZA

En sitten ikinä!!!!!!

• syysunelma

sinähän olet aina niin mukava ja ihana ;)

• HTZA
        syysunelma kirjoitti:

sinähän olet aina niin mukava ja ihana ;)

on sitten ihanan raivostuttava!
        Minähän en koskaan flirttaile, laittaka sitten mikä tahansa silmä kiinni!!
        Paskamaista! Miten kivalta se tuntuu....

• Pulu uis
        HTZA kirjoitti:

on sitten ihanan raivostuttava!
        Minähän en koskaan flirttaile, laittaka sitten mikä tahansa silmä kiinni!!
        Paskamaista! Miten kivalta se tuntuu....

puolipilkku sinussa herättää? Tuntuuko se uhkaavalta?

• HTZA
        Pulu uis kirjoitti:

puolipilkku sinussa herättää? Tuntuuko se uhkaavalta?

Eronneet muijat ovat hyviä iskemään silmää koska heillä on tavoite, aikalailla määritelty tavoite.

Leskirouvila ei sitä ole. Heillä ei ole tavoitetta, pikkujouluissa he katselevat silmät pyöreinä mihin tytttöystävät ovat heidät raahanneet.
        Tai sitten taidenäyttelyissä, Aleksanterinkadun jouluvaloavajaisissa, Suomenlinnan keväänavajaisissa, Levin hiihtokeskuksen avajaisissa jne.
        Leskirouvilla ei puolipilkkua ole, eikä aikanaan ollut nuorilla tyttösilläkään, he eivät sitä kerinneet oppimaan. Mutta se aika on jo mennyt, joten leskirouvia sitten.

• pipipääpulu

Täälläpäs ollaan niin kovana että.. tuu nyt kummiskin, ihan vähän vaan, pikku hymy ja silmän isku. :)

• HTZA

Kerro paras juhannussillireseptisi.

• pipipääpulu
        HTZA kirjoitti:

Kerro paras juhannussillireseptisi.

Sittenkin tulit, näit ja voitit! Mä mitään reseptejä sulle ala, pusun suikkaan ja rutistan lujasti, siinä sulle silliä. :)

• Pulu uis
        HTZA kirjoitti:

Eronneet muijat ovat hyviä iskemään silmää koska heillä on tavoite, aikalailla määritelty tavoite.

Leskirouvila ei sitä ole. Heillä ei ole tavoitetta, pikkujouluissa he katselevat silmät pyöreinä mihin tytttöystävät ovat heidät raahanneet.
        Tai sitten taidenäyttelyissä, Aleksanterinkadun jouluvaloavajaisissa, Suomenlinnan keväänavajaisissa, Levin hiihtokeskuksen avajaisissa jne.
        Leskirouvilla ei puolipilkkua ole, eikä aikanaan ollut nuorilla tyttösilläkään, he eivät sitä kerinneet oppimaan. Mutta se aika on jo mennyt, joten leskirouvia sitten.

enpä olekaan osannut noin personoida välimerkkejä. *voihan Erkki-merkki*

• Heikunkeikku
        HTZA kirjoitti:

..en voi sille mitään, että naurattaa aina sun koomiset jutut. No, parempihan se, kuin alkaisin "rääkymään".
        Leskirouvan ominaisuudessa saanen sanoa, että oikeestaan noin :). Mun kohdalla siis. Kyllähän noi kaverit yrittelee raahailla joka paikkaan ja siellä "joka paikassa" meikäläinen tuntee olevansa vähän out pyöreine silmineni.
        No, se on harjotuksen puutetta. Ennen tapasin aamuisin vähän venytellä sutjakasta vartaloani sutjakkaammaksi, nykyään seison 15 min peilin edessä ja harjoittelen iskemään silmää. Olen edistynyt mielestäni aika hyvin. joka toinen päivä on oikea silmä SOPIVAN sinertävä ja joka toinen päivä on väärä, eikun vasen silmäni sinertävä. Viikonloppuisin sinertävänpunainen. Maanantaisin käytänkin aina punaista puseroa. Olen huomannut, että sen jälkeen, kun olen siirtynyt aamujumpasta silmäiskuihin, niin esim. kadulla ihmisten päät kääntyvät minuun.
        Eli kyllä meikäläisellä tavoitteita on. Tavattomasti.

• pipipääpulu

Ja takkuaa viestien lähetys, pulu lentää nyt taas pois, mutta palaa yömyöhään, jollei ole nukahtanut sohvalle. Pusuja ja haleja! :)

• "luvut" saada

nousuun = ottaa lukua?

• vielä runoja

moititaan?????????????????????????

• syysunelma
        "luvut" saada kirjoitti:

nousuun = ottaa lukua?

lukujen laskijat ovat ihania. Keskitytään keskustelemaan ja iloitsemaan ja kehumaan toisiamme.

Minä haluan keskustelua, en laske montako kommenttia mikäkin ketju sisältää, enkä kadehdi jos joku saa "hurjia lukuja". ;)

ja toinen ;) vielä HTZA:lle

• pipipääpulu

Täällä taas, onko ketään flirttiin valmista lähettyvillä? Illalla uni vei, mutta nyt olen iskussa jälleen ja odotan innolla teidän ihania flirttejänne. :)

• Pulu kaatu kauan sitten

Sulla on pää pipi ? :)

• pipipääpulu
        Pulu kaatu kauan sitten kirjoitti:

Sulla on pää pipi ? :)

Ihanaa kun tulit! Juu, ei mulla enää, eilen oli, mutta enhän mä nyt nikistäni luovu, voisin kyllä lyhentää sen PPP:si. Siitä voisi sitten väännellä vaikka: pirtsakkapimupulassa tai pukinpienipupu tai... keksi lisää. :)

• Pulu kaatu kauan sitten
        pipipääpulu kirjoitti:

Ihanaa kun tulit! Juu, ei mulla enää, eilen oli, mutta enhän mä nyt nikistäni luovu, voisin kyllä lyhentää sen PPP:si. Siitä voisi sitten väännellä vaikka: pirtsakkapimupulassa tai pukinpienipupu tai... keksi lisää. :)

Piukkapeppupupulla.:=)Vai Pistääköpupupipariksi.
        Mutta miksi sinulla eilen oli pää pipi?

*silittää päätä*

• pipipääpulu
        Pulu kaatu kauan sitten kirjoitti:

Piukkapeppupupulla.:=)Vai Pistääköpupupipariksi.
        Mutta miksi sinulla eilen oli pää pipi?

*silittää päätä*

Hienoja molemmat, ei ollenkaan pahoja. Ja eka niin osuvakin. :)
        Huu nous siitä pään kipeydestä, kai se flirtin puute sen tekee, koska kun pääsin vauhtiin ja veri alkoi kunnolla kiertää, niin kipu hävisi. Siis kiitos avusta ja silitä vaan, vaikkei enää koskekaan. Pupu alkoi kehräämään *hrrrr*. Katsos, pulusta tuli pupu ja sitten tais tulla kisumirri!? :)))

• Pipari patu
        pipipääpulu kirjoitti:

Hienoja molemmat, ei ollenkaan pahoja. Ja eka niin osuvakin. :)
        Huu nous siitä pään kipeydestä, kai se flirtin puute sen tekee, koska kun pääsin vauhtiin ja veri alkoi kunnolla kiertää, niin kipu hävisi. Siis kiitos avusta ja silitä vaan, vaikkei enää koskekaan. Pupu alkoi kehräämään *hrrrr*. Katsos, pulusta tuli pupu ja sitten tais tulla kisumirri!? :)))

*ojentaa piparin* *hrrrrr*

Onkohan liian mausteisia pululle/kisumirrille.

Käy vielä neilikka viiksiin.:=)

• pipipääpulu
        Pipari patu kirjoitti:

*ojentaa piparin* *hrrrrr*

Onkohan liian mausteisia pululle/kisumirrille.

Käy vielä neilikka viiksiin.:=)

Hih, Pipari patu, kiitos, maistuu makealle, ei haittaa neilikat, mirri nuolee ne pois viiksistä. :)

• Pipari patu
        pipipääpulu kirjoitti:

Hih, Pipari patu, kiitos, maistuu makealle, ei haittaa neilikat, mirri nuolee ne pois viiksistä. :)

Minä olisin niin halunnut nuolaista,viiksistä:=)

Krrrrrrrr

• pipipääpulu
        Pipari patu kirjoitti:

Minä olisin niin halunnut nuolaista,viiksistä:=)

Krrrrrrrr

Sinäkin saat, siis nuolaista, enhän niin itsekäs ole, että yksin nauttisin. :) Mistäs muusta patu tykkää kuin pipareista? Torttua ja kinkkua, maistuukos ne? :)))

• Pipari patu
        pipipääpulu kirjoitti:

Sinäkin saat, siis nuolaista, enhän niin itsekäs ole, että yksin nauttisin. :) Mistäs muusta patu tykkää kuin pipareista? Torttua ja kinkkua, maistuukos ne? :)))

Sellainen ruskeaksi paahtunut ja koristeltu kinkku
        sekä lämmin torttu tuo heti veden kielelle:=)))Nam nam!

Oi jospa ihmisellä ois joulu ainainen:=)))

Mites on kuuluuko kaneli tanko jouluun?:=)

• pipipääpulu
        Pipari patu kirjoitti:

Sellainen ruskeaksi paahtunut ja koristeltu kinkku
        sekä lämmin torttu tuo heti veden kielelle:=)))Nam nam!

Oi jospa ihmisellä ois joulu ainainen:=)))

Mites on kuuluuko kaneli tanko jouluun?:=)

Miksipäs ei olis, ihminenhän se itse tekee joulun ja muutkin juhlat. Arkeen pientä jouluntuntua saa helposti. :)
        No tietty kuuluu kanelitanko jouluun, rakastan kanelin tuoksua ja makua! Voisin ahmia sitä vaikka kuinka! :) Ja kynttilöitä paljon antamaan hämyisää valoaan. :)

• Pipari patu
        pipipääpulu kirjoitti:

Miksipäs ei olis, ihminenhän se itse tekee joulun ja muutkin juhlat. Arkeen pientä jouluntuntua saa helposti. :)
        No tietty kuuluu kanelitanko jouluun, rakastan kanelin tuoksua ja makua! Voisin ahmia sitä vaikka kuinka! :) Ja kynttilöitä paljon antamaan hämyisää valoaan. :)

Rusina sopalla, vähän kanelia mausteena.Slurps!

Lämpimiä kaneli pullia AAAAHHH!

Mun kieli karkas jonnekkin.:=)))

Hymmm kynttilät?? kyllä,muttei kovin
        tuoksuvia.Onkin poltettu jo muutama pitkä väri
        kynttilä ja katsonut sen lepattavaa liekkiä, kertoisko se jotakin minulle.:=)

Varo pulu, ettei tuli tartu untuviin.:=)

• Pipari patu
        pipipääpulu kirjoitti:

Tästä ihanasta joulun tunnelmasta.Patun on taas mentävä.

Jo joulu joutui taas rintoihinkin:=)))

• pipipääpulu
        Pipari patu kirjoitti:

Rusina sopalla, vähän kanelia mausteena.Slurps!

Lämpimiä kaneli pullia AAAAHHH!

Mun kieli karkas jonnekkin.:=)))

Hymmm kynttilät?? kyllä,muttei kovin
        tuoksuvia.Onkin poltettu jo muutama pitkä väri
        kynttilä ja katsonut sen lepattavaa liekkiä, kertoisko se jotakin minulle.:=)

Varo pulu, ettei tuli tartu untuviin.:=)

Kato nyt mitä sait aikaan, pulun täytyy nyt mennä täyttämään kupuansa, niin tuli himo noista jutuista. :)
        Ootkos patu algeerinen, kun et kovia tuoksuja suvaitse? Mä taas tykkään, hyasintit ja kaikki menee, olen tuoksuhullu vaikka välillä kyllä hatsituttaa. :)
        Mitä toivoisit sen liekin sulle kertovan?
        Kiitos varoituksesta, kyllä pulu välttää leikkimästä tulella, joskus pikkasen päässyt kärähtämään, niin siitä oppii. :)

• pipipääpulu
        Pipari patu kirjoitti:

Tästä ihanasta joulun tunnelmasta.Patun on taas mentävä.

Jo joulu joutui taas rintoihinkin:=)))

Kiitos itsellesi, minäkin menen täyttämään kupuani ja joulu se rinnoissa tuntuupi ihanasti. Pai pai :)

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      136
      3647
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      12
      2376
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      37
      1955
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      414
      1909
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1721
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1537
    7. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      30
      1483
    8. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      124
      1448
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      10
      1301
    10. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      14
      1246
    Aihe