*otsikko*
Siis että, astmaatikko vois ottaa?
Vastatkaa pian!!
onko kania, joka on eläinystävällinen?
5
201
Vastaukset
- ole.
Ikävä kyllä ei ole.
- yksi...
kani on yksi eniten allergisoivista elukoista. lisäksi moni on allerginen heinälle ja kanihna tarvitsee jatkuvasti heinää, joka saattaa pölistä.
- sanseli
yksi... kirjoitti:
kani on yksi eniten allergisoivista elukoista. lisäksi moni on allerginen heinälle ja kanihna tarvitsee jatkuvasti heinää, joka saattaa pölistä.
kiitos, kun vastasit! joo, mutta minä en ole heinälle allerginen ; )
yksi... kirjoitti:
mahdollisimman usein, ne huurutkin huoneilmassa voi allergisoida.
- Astmaatikko ja allergikko
aavausva kirjoitti:
mahdollisimman usein, ne huurutkin huoneilmassa voi allergisoida.
Tässä saat oikeaa tietoa: Allergiat ja astma ovat hyvin henkilökohtaisia. Toinen astmaatikko ei saa oireita mistään, koska ei ole allerginen. Toinen saa taas oireita vaikka mistä, koska on allerginen niille.
Täytyy käydä testeissä.
Olen pahasti astmaatikko (2 kertaa päivässä lääkitys), olen allerginen kaikille muille eläimille, mutta en kaneille. Kotona niitä pomppii kaksi kappaletta. Joten ei todellakaan voi sanoa, että kani tai yleensäkään jyrsijä on allergisoivin eläin. Minulle se on koira ja hevonen. En voi olla viittä minuuttia kauempaa kodissa, missä on koira.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712993
- 462604
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322245- 792158
- 951966
- 321732
- 121546
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil291316