Pureskelun esto ainetta kaneille

Toivoton tapaus

Minulla on 13-viikkoinen Keke kani ja olen kurkkuani myöten täynnä kanin jäyniä: kani tekee vapaana ollessaan tarpeensa keittiön nurkkaan ja seinien nurkat sekä kaikki johdot ovat Keken suurinta herkkua. Keittöongelman ratkaisin vessalaatikolla mutta en aijo seuraavaa seitsemää vuotta syödä kanin pissan ja kakan vieressä. Minulle puhtaus ja siisteys ovat yksi elämän perusehto enkä siedä kanilta moista käytöstä. Onko kenelläkään kokemusta Chew Stoppa suihkeesta? Suihke on tarkoitettu koirille ja jysrijöille en ole moista löytänyt. Onko siis kukaan kokeillut tehoaako kyseinen aine kaneihin?

12

3681

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toivoton tapaus

viestistäni sai tosi akkamaisen kuvan joten haluan sanoa että minä todella pidän kekestä ja keken läsnäolosta mutta pohja se on minunkin kaivossa. muutama papana siellä täällä ei minua häiritse. ei todellisen eläinrakkaankaan tarvitse elää papanoiden ja pissan ympäröimänä. seinän kulmat ovat taas valtava ongelma siitä syystä että asun asunnossani vuokralla joten kulmat eivät ole minun tai keken omaisuutta.

• tania78

Kai olet kuitenkin suojannut johdot?
      -Ja tarjonnut vaihtoehtopureskeltavaa?

Kokeile tabascoa.. Olen kyllä kuullut suihkeesta, mutta en ole kokeillut..Tabasco on opettanut kerrasta ! =)

Pissa ongelma voi johtua siitä että esim: lattialistan alle on jäänyt pissan hajua. Kani luonnollisesti pitää paikkaa vessanaan.
      Itse laitoin jalkalistan alle kahvia..

• että..

johtoihin tabascoa? Jos on niin nii kiitti!

• tania78
        että.. kirjoitti:

johtoihin tabascoa? Jos on niin nii kiitti!

Mutta johdot olisi kyllä hyvä suojata .. (varsinkin sähköjohdot sillä ne ovat hengenvaaralliset, paitsi pupulle, myös sinulle jos pupuli on ne jyrsinyt)

Osta niihin vesiletkua. Halkaise ja pujota johdot sinne!

Tabascoa (tai muuta maustetta) voit laittaa jokapaikkaan jota kani jyrsii. Tabasco on helppo levittää listoihin ja nurkkiin !

• ei ole..
        tania78 kirjoitti:

Mutta johdot olisi kyllä hyvä suojata .. (varsinkin sähköjohdot sillä ne ovat hengenvaaralliset, paitsi pupulle, myös sinulle jos pupuli on ne jyrsinyt)

Osta niihin vesiletkua. Halkaise ja pujota johdot sinne!

Tabascoa (tai muuta maustetta) voit laittaa jokapaikkaan jota kani jyrsii. Tabasco on helppo levittää listoihin ja nurkkiin !

mutta käykö sitruuna?

• tania78
        ei ole.. kirjoitti:

mutta käykö sitruuna?

Kaikki myrkyttömät pahanmakuiset käyvät.

Suojaa silti johdot jos et ole sitä jo tehnyt !

• saattaa auttaa paikkoihin joihin et toivo sen pissaavan.

Mutta semmosiahan ne kanit vähän tuppaa olemaan.. vahingoilta tuskin voi kokonaan säästyä. Kasvissyöjinä niillä on tapana päästellä vähä mihin sattuu. Ei oikein siisteystietosten lemmikeitä. :/

• -samppi-

Leikkauttaminen rauhoittaa kanin merkkailuhalua.

Mutta kani ei tosiaan ole siisteysintoilijoiden lemmikki. Varmasti tiesit sen, jos otit selvää lemmikistä ennen ostopäätöstä.

Johdot on ehdottomasti suojattava.. tabasco ei riitä siihen.
        Mutta kulmien ym. pureskeluun sitä voi kokeilla.
        Meillä ei tuntunut auttavan sekään, joten täällä hierotaan saippuaa puremakohtiin. Mutta jos ei näytä auttavan, vaan kani puree joka tapauksessa kohtaa sitä ei ole hyvä käyttää. Ainoastaan, jos estää eikä kani siis syö saippuaa!

• mutta ei kiinnosta
        -samppi- kirjoitti:

Leikkauttaminen rauhoittaa kanin merkkailuhalua.

Mutta kani ei tosiaan ole siisteysintoilijoiden lemmikki. Varmasti tiesit sen, jos otit selvää lemmikistä ennen ostopäätöstä.

Johdot on ehdottomasti suojattava.. tabasco ei riitä siihen.
        Mutta kulmien ym. pureskeluun sitä voi kokeilla.
        Meillä ei tuntunut auttavan sekään, joten täällä hierotaan saippuaa puremakohtiin. Mutta jos ei näytä auttavan, vaan kani puree joka tapauksessa kohtaa sitä ei ole hyvä käyttää. Ainoastaan, jos estää eikä kani siis syö saippuaa!

Kenekään ei tarvitse täällä leikkiä täydellistä. Vaikka minulla olisikin henkilökohtaisia ongelmia kanin ulosteiden kanssa niin ei kenenkään tarvitse tulla minulle ivaillen sanomaan että en tiedä kaneista mitään. En esittänyt kysymystä "pitääkö johdot suojata tai että onko kani siisousihmisten lemmikki." Minua ei siis kiinnosta teidän mielipiteet muusta kuin siitä voiko chew stoppa ainetta käyttään myös kaneihin.

• on siisti

Kanini ei ole koskaan tehnyt tarpeitaan lattialle, vaan menee aina omaan vessaansa häkkiin myös vapaanaollessaan!

• geena32

... helma ihminen?? or what ever... kanit vaan on sellasia... ihania mussukoita, joita ei ihmiset voita.

• omistaja myös

Mitä helvettiä sitten kirjoitat ja kysyt neuvoa täältä! Olisit kiitollinen, että jotkut vaivautuu vastaamaan!
      Meillä on asunto rajattu niin, että kaneilla on 3 huonetta käytössään, kun ovat vapaina ja häkki tilaa 2,6metriä!
      Kanit voittaa aina ihmiset ne on täydellisiä pikkupalleroita=)
      Pikkupipanoita siellä täällä nehän nyt voi vaikka käsin kerätä=)
      Uroskani lakkaa ruikkimisen, kun pallit leikataan!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5450
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      21
      2387
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1647
    4. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      244
      1637
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1487
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1426
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1185
    8. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      327
      1164
    9. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      9
      1163
    10. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      322
      1157
    Aihe