Mitä luulette, pettääkö mies?

kahdenvaiheilla

Olen seurustellut miehen kanssa yli vuoden. Emme asu yhdessä. Viime viikonloppuna mies kaiveli lompakkoaan etsien setelirahaa. Lompakosta ei tullut esiin rahaa vaan pieni lappu johon hän oli kirjoittanut ulkomaalaisen naisen nimen ja osoitteen. Kun kysyin mikä lappu on, hän hymyili maireasti ja takelteli ja sanoi, että hän kertoo myöhemmin. Hän kertoi muutaman minuutin päästä, että nainen on hänen kaverinsa, jonka kanssa hän on keskustellut netissä seurustelumme alkuaikoina. Hän oli mm. kysynyt neuvoa naiselta miten edetä kanssani.

Minulle tuli heti vähän sellainen olo/intuitio, että mieshän valehtelee päin naamaa. Mitä hän tekee naisen osoitteella, jos hän vain netissä juttelee? Näin jälkikäteen mietin myös, että ihan kun hän olisi halunnut minun näkevän lapun, koska hän tosiaan hymyili ärsyttävän maireasti. En sen koommin ole asiasta maininnut enkä kysellyt, sillä en kuitenkaan saisi rehellistä vastausta, näin ainakin oletan.

Jos hänellä on tämän naisen kanssa jotain teerenpeliä, en olisi yllättynyt. En ole saanut kovin luotettavaa ja vakaata kuvaa hänestä. Mies kun on puheissaan tuuliviiri; yhtenä päivänä sanotaan yhtä ja toisena toista. Ehkä nyt ymmärrän kuukausi sitten tapahtuneen etääntymisen hänen puoleltaan. Toisaalta nyt hänen ei ole ollenkaan etäinen vaan soittelee joka päivä.

16

1990

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toi hymy

kertoo kaiken. Eli valehtelee. Sillä on peliä siellä täällä. Ja käyttää valtaa, ku kattoo miten sinä reagoit asioihin. Eli pistä ukko pihalle. Ansaitset paremman!

• kahdenvaiheilla

hän katsoo miten reagoin...

• Kokemuksen syvä rintaääni

Entinen mieheni aina hymyili valehdellessaan ja antoi minun ymmärtää olevan typerä kysymysteni kanssa. En koskaan enää mene lankaan. Jätä se ääliö.

• eräs mies

Lapusta vielä... Oliko se miehen omaa käsialaa? Ja millainen lappu se oli (keltainen post it lappu esim.)?

Kuukausi myöhässä näiden juttujen setviminen on vähän vaikeaa. Valheet paljastuu parhaiten tuoreeltaan. Eli jos heti olisit tuota netti vs osoite juttua kysynyt, niin olisit voinut saada jotain lisäinformaatiota äijän selityksistä. Nythän hänellä on ollut aikaa enemmän kuin tarpeeksi vetää kulissit kuntoon.

Olisi ehkä kannattanut kysyä onko hän tavannut tätä naista ja kutsua vaikka yhteiselle illalliselle tms.

Eli näillä tiedoilla kun ihmiset tänne vastailevat, suurin osa vastauksista varman kertoo vain sen onko vastaajaa joskus petetty tai miten paljon vastaaja muuten vihaa toista sukupuolta.

• kahdenvaiheilla

repäistylle paperille oli kirjoitettu. Kuukausi sitten en tiennyt mitään "nettituttavuudesta", joten silloin ajattelin, että ehkä kiinnostus muuten vaan hiipuu..

• eräs mies
        kahdenvaiheilla kirjoitti:

repäistylle paperille oli kirjoitettu. Kuukausi sitten en tiennyt mitään "nettituttavuudesta", joten silloin ajattelin, että ehkä kiinnostus muuten vaan hiipuu..

Ok, sitten tuosta ei taida saada oikein järkeviä päätelmiä irti.

Minulla meni tuossa kuukausi ja viime viikonloppu sekaisin ensimmäisellä lukukerralla. Uudelleenlukemisen jälkeen minua jäi vielä ajallisesti mietityttämään sellainen että jos hän kuukausi sitten oli etäinen ja jahtasi jotain toista, niin miksi hänellä nyt olisi osoite lappu lompakossa seteliosastolla. Se että joku lappu on lompakossa on yleensä väliaikaista - ehkä keskimäärin päivästä / päivistä puhutaan. Eli jos hän on jo kerran käynyt osoitteessa, niin lappu on käytännössä tarpeeton.

Ettei nyt vaan ole eri nainen tämä "lappunainen" kuin viime kuuakuden nainen :-)

Tosin mitään savuavia todisteita ei vieläkään ole mistään. Eli paha sanoa.

Läheltä piti tilanteet valitettavasti tekevät ihmisetä parempia kikkailijoita.

Tuo lappunainen on vielä uusi eli varmaan voit vielä ohjailla keskustelua naiseen päin helposti. Lähinnä sellaiset asiat että onko hän livenä kaverimielessä tavnnut häntä (ja milloin) ovat aika kivoja tietää.

• kahdenvaiheilla
        eräs mies kirjoitti:

Ok, sitten tuosta ei taida saada oikein järkeviä päätelmiä irti.

Minulla meni tuossa kuukausi ja viime viikonloppu sekaisin ensimmäisellä lukukerralla. Uudelleenlukemisen jälkeen minua jäi vielä ajallisesti mietityttämään sellainen että jos hän kuukausi sitten oli etäinen ja jahtasi jotain toista, niin miksi hänellä nyt olisi osoite lappu lompakossa seteliosastolla. Se että joku lappu on lompakossa on yleensä väliaikaista - ehkä keskimäärin päivästä / päivistä puhutaan. Eli jos hän on jo kerran käynyt osoitteessa, niin lappu on käytännössä tarpeeton.

Ettei nyt vaan ole eri nainen tämä "lappunainen" kuin viime kuuakuden nainen :-)

Tosin mitään savuavia todisteita ei vieläkään ole mistään. Eli paha sanoa.

Läheltä piti tilanteet valitettavasti tekevät ihmisetä parempia kikkailijoita.

Tuo lappunainen on vielä uusi eli varmaan voit vielä ohjailla keskustelua naiseen päin helposti. Lähinnä sellaiset asiat että onko hän livenä kaverimielessä tavnnut häntä (ja milloin) ovat aika kivoja tietää.

lappunen nyt kovin vanha voi olla...vähän kyllä ihmetyttää, hänen selityksensä..noh katsotaan mitä saan selville. Kiitos näkökulmistasi.

• Mies.

mikö noissa nyhveröissä vetää?

• Shirlee

on aina vaikea tietää ja selvittää on tapaus tuore tai vanhentunut.Neuvon useasti kysymään suoraan ja kyllä se aikas usein tehoaa.Saa ainakin tietää mitä toinen vastaa.Jos et kysy saat vaan miettiä mikä syy on ja joudut epäilemään.Vieläkin kannattaa kysyä oli hänen vastaus valhe tai totuus kuulet kuitenkin vastauksen!On se mahdollista et hän pettää koska tapaus kuulostaa niin oudolta.Tuollaisen jälkeen on vielä vaikeampaa luottaa mutta ootko miettinyt jatkatko suhdetta vai loppuuko se nyt tähän??

• kahdenvaiheilla

tämä on minunkin mielestä, eikä millään tapaa lisää luottamusta häneen. Ennen tätä tapahtumaa olin jo hieman miettinyt kannattaako suhdetta jatkaa. Nyt alkaa olla jo melkein luovutusmieliala vallalla. Kiitos vastauksestasi.

• Shirlee
        kahdenvaiheilla kirjoitti:

tämä on minunkin mielestä, eikä millään tapaa lisää luottamusta häneen. Ennen tätä tapahtumaa olin jo hieman miettinyt kannattaako suhdetta jatkaa. Nyt alkaa olla jo melkein luovutusmieliala vallalla. Kiitos vastauksestasi.

mä oisin samassa tilanteessa kuin sä niin luovuttaisin koska tuollaisen kaiken jälkeen ei pysty jatkamaan niin kuin mitään ei ois ollut.Toisissa tilanteissa jatkaminen on parempi kuin luovuttaminen mutta nyt luovuttaminen taitaa säästää sua paljolta!

• ole tarkkana

mites miehen tautitilanne? etenkin noista ulkomaalaissuhteista saa mm. aidsin

• ei toi paperilappu ehkä mitään, mutta jos muutenki on tommonen!

"En ole saanut kovin luotettavaa ja vakaata kuvaa hänestä. Mies kun on puheissaan tuuliviiri; yhtenä päivänä sanotaan yhtä ja toisena toista. Ehkä nyt ymmärrän kuukausi sitten tapahtuneen etääntymisen hänen puoleltaan."

yleensä varsinki tollanen etääntyminen on aika huono merkki.. jos muutenki on noin epälutettava niin miks pitäis uskoo että ei oo pettäny?

• FG.

Mitä sitä pelkän mesekaverin osoitteella ja puhelinnumerolla tekeekään? Ehkäpä ovat tavanneet tai sitten taapaamassa.

• välittömästi

ja kunnes tulokset tulee niin en kyllä mitään suutelua tiiviimpää harrastaisi, kenen luulet prostituoitujen palveluja käyttävän? Ei suinkaan minkään peräkammaripoikien (eihän ne uskalla) vaan ihan tavallisten, useimmiten varattujen, miesten, ja valtaosa niistä naisista on ulkomaalaisia ja valtaosalla on joku tauti (esim Venäjän hiv-tilastot hirveitä, samoin noiden aasialaisten).

• eräs mies

Itselle on ainakin muodostunut käsitys että prostituoidut huolehtivat ehkäisystä keskimäärin paremmin kuin keksivertoihmiset a.k.a. baarien kännipanot.

Prostiutuitu harrastaa seksiä työkseen ja on useinmiten selvinpäin - eli se ehkäisystä huolehtiminen ei ainakaan "unohdu" ja varmaan testissäkin käy useammin. En siis usko että pelkästään se seksin määrä kompensoi sitä että riskiä mitä "huoleton" ihminen usein ottaa.

Perustan väitteeeni siis sellaisiin alan naisiin mitä oletan Suomesta löytyvän eniten - en mitään ase ohimolla ja neula kädessä työskenteleviä vastineita joita löytyy ehkä enemmän rajojemme ulkopuolelta.

Sukupuolitesteissä käyminen on tietenkin hyvä idea ilman erilistä syytä/paniikkiakin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1528
    2. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1389
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1335
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      339
      1291
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1245
    6. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      978
    7. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      7
      921
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      919
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      861
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      71
      796
    Aihe