Moi vaan kaikille
Saako koiralle laittaa ihan vähän tavallista hammastahnaa hampaiden pesun yhteydessä?
hammaskysymys
10
336
Vastaukset
- menisi sitä
tekemään. Onhan niitä koirille omia myynnissä, ovat varmaan vähän miedompia kuin ihmisten.
ihmisten hammastahna koirille, siinä on liikaa fluoria ja se ei ole koiralle hyväksi...
Minä ostin eläinlääkäriltä koirille tarkoitettua hammastahnaa. Ja olen tosi laiska harjaamaan niiltä hampaita....... :-S- Sisu-haukku
onhan sitä myynnissä mutta eipä ole tullut ostettua. Sille on tullut hammaskiveä takahampaisiin... =((
tavallinen hammastahna ei kaiketi sovellu koirille koska se vaahtoaa paljon ja sis. paljon fluoria. Koirahan ei sylje sitä hammastahnavaahtoa pois ja saattaa olla sitten haitallista nieltynä.
Itse en kyllä käyttäisi.mitään missä on Xsylitolia. se on tiedettävästi myrkkyä koiralle. ja ei muitakaan kannata käyttää. ehkä ihan pienten lasten hammastahna?
- saattaa olla
vaikka missä h-tahnassa. Ei kandee edes pientenkään tahnaa käyttää.
saattaa olla kirjoitti:
vaikka missä h-tahnassa. Ei kandee edes pientenkään tahnaa käyttää.
kuitenkin lue tuoteselostuksessa? en kyllä itse ole koskaan käyttänyt hammastahnaa koirilla. tuli vaan mieleen tuo Xsylitoli.
- tietty, mut
majorica kirjoitti:
kuitenkin lue tuoteselostuksessa? en kyllä itse ole koskaan käyttänyt hammastahnaa koirilla. tuli vaan mieleen tuo Xsylitoli.
en kuitenkaa itse henk.kohtasesti pesis koiran hampaita millään , mikä on ihmisille tarkoitettu, en edes lastentahnalla.
on eläinlääkäri sanonut.
- ROP-pentu
Koirille on omaa hammastahnaa, jota saa ainakin apteekista.
Ihmisten hammastahna ei sovi koiralle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564830Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202255- 1031434
- 881342
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231336Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1301141Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681065Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi255968- 72957
Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75955