mutta nyt kun katselee uusintoja ei voi muuta kuin ihmetellä kuinka noin ala-arvoista sarjaa on aikoinaan tehty ja vielä sitä kiitelty.
Kettu on sentään toista. Se oli laatua jo kauan sitten eikä glooria himmene uusintojenkaan myötä.
Derrick tuntui aikoinaan
3
227
Vastaukset
- joutui taas
väistymään urheilun tieltä! Milloinkahan kävisi niin päin, että ohjelmaan olisi merkitty urheilua, ja kuuluttaja sanoisi "katsojien pyynnöstä esitämme nyt urheilun tilalla Ketun". No, taatusti ei koskaan! Ja kyllä minusta niitä Derrickin uusintoja katsoo ihan mielellään. On pikkuisen erilaista, psykologisempaa!
- on kyllä
miljoona kertaa parempi sarja kuin joku Kettu.
on kyllä kirjoitti:
miljoona kertaa parempi sarja kuin joku Kettu.
Katselen ihan mielelläni Derrickiä uudestaan. Ihan ekat jaksot tai oikeastaan melkein koko sarja jäi ekalla kerralla katsomatta koska en ollut sarjan alkaessa edes syntynyt. Hauskaa katseltavaa on kun tekeminen alkoi 70-luvulla ja asut ovat todella sen mukaisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723093
- 572788
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322375- 792208
- 602023
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351398