kaikki kohillaan,vaasa kuuntelee????
Onko nyykaapis
Unilukkari
2
860
Vastaukset
- öjgytdtydååå
Kaikki on hyvin. Böndejen äpärät ajaa maataloustukiaistraktoreilla pillurallia ja munaton poliisi ei saa paskasakkia kuriin. Jakavat vaan jengiläiskortteja jotta saavat jatkaa älämölöään. Perkele traktorit takavarikkoon ja traktorikortti pois. Kätevä tsiigata kun eka jalankulkija jää traktorin alle ja muusaantuu, ei varmaan ylitä uutiskynnystä JTssä.
- Unilukkari
mä jo säikähdin ettei siälä tapahdu mitään,mutta asiathan kuulostaa olevan niinku muuallakin.Ei muutaku jatkakaa ja koittakaa pysyä hengis.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667