Rakennuskone asentajaksi??
miten
6
642
Vastaukset
- raskaankalustonasentaja
ja opiskelemalla.
mahtaakohan sinulta onnistua jos edes tuon vertaa ei itse osaa ajatella opiskellessa ja työtä tehdessä kun tarvitsee ajatella itse- paukkuun hiukka
enemmän lantrinkia. Kysymys oli RakennusKone asennuksesta ei raskaanKaluston asennuksesta. Tän palstan sefu asentaa ammatikseen rakennuskoneita siksi kysyn. Hän ei ikinä olisi niin aasi, että vastaisi ilman nimimerkkiä.
- raskaankalustonasentaja
paukkuun hiukka kirjoitti:
enemmän lantrinkia. Kysymys oli RakennusKone asennuksesta ei raskaanKaluston asennuksesta. Tän palstan sefu asentaa ammatikseen rakennuskoneita siksi kysyn. Hän ei ikinä olisi niin aasi, että vastaisi ilman nimimerkkiä.
rakennuskone asentajaksikin haeta ja opiskella?
tai jos se on synnynäisiin lahjoihin perustuva niin kyllä syntyessään yhteystiedotkin tietää.
eikä allekirjoittanut itseään sefuksi väitäkkään.
ihan samat asiat pätee joka ammattiin.
selvennykseksi vielä että MINÄ olen raskaankalustonasentaja käynyt siihen koulun ja merkkikohtaisia kursseja - hurja jätkä
raskaankalustonasentaja kirjoitti:
rakennuskone asentajaksikin haeta ja opiskella?
tai jos se on synnynäisiin lahjoihin perustuva niin kyllä syntyessään yhteystiedotkin tietää.
eikä allekirjoittanut itseään sefuksi väitäkkään.
ihan samat asiat pätee joka ammattiin.
selvennykseksi vielä että MINÄ olen raskaankalustonasentaja käynyt siihen koulun ja merkkikohtaisia kurssejaoikein kouluja käynyt ja kaikkee
Näitä kouluja minäkin aikoinaan kävin.
Työvoima tilanne on tällä hetkellä se että voit itse valita tulevan työpaikkasi.
http://koulutukset.mol.fi/directSearch.html?locale=fi_FI&runSearch=false&searchType=direct&pageIndex=1&useSession=true&sortBy=professionNäköjään tuo linkki ei aivan toimi.
etsi siihen ammattiala kohtaan.
75 konepaja- ja rakennusmetalli ja >etsi<
alhaalta sitten seuraava sivu >näytä seuraavat<
Sieltä pitäisi löytyä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043558
- 623207
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342704- 822507
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422134- 972103
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121706