hotelli senegambia

ens viikolla

Onko kukaan käynyt senegambia hotellissa.Onko siellä hyttysverkkoja? tarvitaanko? Onko paljon ötököitä tähän aikaan vuodesta.Saako paikapäältä "myrkkyjä",pitääkö viedä mukana,Aerosolia ei kai saa viedä koneeseen.Toivottavasti keskustelu ei mene taas muiden hotellien kehumiseksi.

2

812

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • monale

Oltiin kolme viikkoa Senegambia hotellissa ja siellä viihtyi tosi hyvin. Altaalla on joka päivä ohjelmaa, jos pitkästyy. Me tosin ehdittiin vaan kerran vesiaerobicciin. Aamiainen hyvä ja riittoisa. Hotellin alueella ei tarvitse rahaa, kun saa kortin tullessa jolla voi kuitata altaalla juomia ja syömisiä.Maksu kotiin lähtiessä.Oli kätevää. Hotellissa on järjetön puutarha-alue, jossa apinoita vierailemassa lähistön Monkey parkista. Lisäksi korppikotkia, paljon muitakin lintuja. Henkilökuunta oli ystävällistä, tosin sitä oli niin paljon ettei kaikkiin tutustunut. Kovasti tulevat juttelee, jotkut vähän liiankin innokkaina. Hotellista löytyi myös räätäli, joka kätevästi paikkasi hajonneet bikinit kahdessa minuutissa. Alue on vartioitu, joten turvallinen. Meiltä ei hävinnyt mitään huoneestakaan, vaikka joskus unohtui arvoesineitä pöydälle, toki kannattaa ottaa safetyboksi. Rannalla kannattaa ottaa vakavissaan lippujen värit, aallot vievät helposti. Lomamme aikana hotellin edestä hukkui kaksi ihmistä. Hyttysiä oli kamalasti, offia mukaan. Mitään hyttysverkkoja ei tartte (eikä ole), pitää vaan huoneen oven kiinni. Voi tulla myös kissoja tai koiria. Meillä asui pikkusammakko, torakoita emme nähneet. Nautitte varmasti hotellista. Joissakin huoneissa kuulemma on ollut home ongelmaa, mutta uusi huone on löytynyt tilalle. Meillä oli kaikki ok. Oikein mukavaa matkaa!!!!

• Olin viime viikon juuri samaisessa hotellissa.
      En usko että siellä on hyttysverkkoja,eikä mielestäni niitä tarvita koska hyttysiä oli aika vähän.Toki itse sain muutamia näppylöitä mutta ne tuli rannalla olessa. Hyttysiä sielä on aika vähän ja muita pörriäsiä tähän aikaan vuodesta,mutta ei häiritsevästi.
      Lähimmästä marketista mikä on viereisen Kairabi hotellin vieres,saa jotain hyönteiskarkotteita ja voiteita.Juuri hyönteiskarkotukseen kannattaa ottaa voide tyyppistä karkotetta mukaan,mutta itse en käyttänyt mitään sellaista ja hyvin pärjäs.
      Uskon että viihdyt hotellissa se on kaunis ja vehreällä paikalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7310
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      3577
    3. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      365
      1937
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      164
      1805
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      86
      1449
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1391
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1290
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      262
      1251
    9. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1247
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1154
    Aihe