Saako kukaan tuota trollia

kuriin?

Saako kukaan tuota yhtä jeesuspelleä kuriin?

Tämän palstan keskustelu on tyrehtynyt aivan kokonaan tuon yhden jeesuspelletrollin takia, joka kiusaa jatkuvasti tätä palstaa sepustuksillaan. Minusta olisi kiva keskustella välillä jostakin muusta kuin iänikuisista jeesusjutuista ja minullakin on Raamattu jota osaan lukea.

Eikö sheriffi voisi panna automaattibänniä tuolle trollille tai laatia jotain sääntöä, joka deletoisi tuon jeesuspellen tekstit "Iankaikkisuus taivaassa tai helvetissä" samantien kun ne ilmestyvät.

Aritta sheriffiksi!

10

572

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :-)

.....

• jarouse

kannatetaan jos Aritta itse viitsii ja jaksaa otta homman haltuun

• Dzinni
        jarouse kirjoitti:

ARITASTA SHERIFFI!

• Erjuth
        jarouse kirjoitti:

Onko Aritta muka puolueeton? No ei ole.

• Aritta
        Erjuth kirjoitti:

Onko Aritta muka puolueeton? No ei ole.

Kaikki järkevät viestit saisivat jäädä oli ne sitten uskovaisilta tai ei-uskovaisilta. Ja minä saisin päättää mitkä ovat järkeviä! Jees! :-)

No, en ole kiinnostunut sheriffin hommasta. Kaikki saavat minun puolestani kirjoittaa mitä haluavat. :-)

• Aritta
        jarouse kirjoitti:

olisin kyllä mieluimmin kuin sheriffinä. :-)

• Hyvä, kun muutkin huomaavat, että kysymys on nimenomaan kiusanteosta, vallankäytöstä. Kiusaaja ei vaan huomaa, että kiusaa myös itseään. Häen tekstinsä on ollut myös muilla palstoilla, mutta niihin ei ole juuri reagoitu, jolloin hän ei lähettänyt niitä enää. Parasta olisi, ettei kukaan reagoisi kirjoitukseen.

• Hoosea

Tämä nyt on vaan sellainen foorumi jossa noista uskonasioista keskustellaan. Selvästikin sinua vaivaa iankaikkisuus asiat kun noin niistä hermostut.

• Tämä palsta on

tarkoitettu sellaisille ihmisille, jotka pohtivat "mitä kuoleman jälkeen?" eikä niille jotka uskovat pääsevän taivaaseen. He eivät edes pohdi koko asiaa, vaan tietävät jo "totuuden". Joten nämä ihmiset voisivat siirtyä syrjään tältä pirun palstalta, ja keskustella siellä missä heillä on samankaltaisia kirjoittajia "vastassa". Aika saatanallista tyrkyttää uskoa väkisin.

• Hoitokoti tuolla vain

Eli mikä olisikaan hyvä paikka tällä hetkellä hänelle. Hän kun niin heittelee saatanoita ja perkeleitä suusta caps lockin kera ja puhuu sitä sun toista, hän on tullut hulluksi uskonnon takia, joten hänellä kun on mielenterveydellisiä ongelmia, olisi nyt hänelle hyvä hoitokodin paikka. Raamatut hoitokodissa heitettäisiin piiloon ja henkilö eristettäisiin tietokoneista päiviksi, viikoiksi, kuukausiksi, vuosiksi, riippuu miten tuo henkilö parantuu.

Tämä se pahinta uskonnossa on, toiset siitä hulluksi jopa tulevat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      673
      4259
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      19
      2135
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      92
      1213
    4. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      70
      1086
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      66
      908
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      113
      852
    7. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      73
      837
    8. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      65
      816
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Kitee
      245
      779
    10. Mies, mikä on kauneinta, mitä kaivattusi

...on sulle sanonut? Kuhan kysyn ♥️
      Ikävä
      37
      773
    Aihe