Syyskuun jälkeen TV-maksunsa ehti jo irtisanoa 50.000 taloutta ja marraskuussa irtisanojia oli 4.000 taloutta.
Monet eivät ole ehkä huomanneet, että irtisanominen on melko helppoa ja nopeaa esimerkiksi täyttämällä alla oleva television käytön lopettamisilmoitus:
http://www.tv-maksu.fi/navi1_3.html
Näin ylelle välittyy helposti tieto asiakkaiden tyytyväisyydestä ja mahdollisesta uusiutumistarpeesta.
Toisaalta jos ei enää ole rahoittamassa ylen "hullunmyllyä" niin, mitäpä tuosta, mitä edustaja Sasi ja kumppanit siellä hääräilevät - yösi voit nukkua paljon rauhallisemmin.
Mitä mieltä TV-maksun IRTISANOMISESTA
16
916
Vastaukset
Mielestäni televisio-ohjelmien laatu on ollut sitä luokkaa, etten katso televisiota enkä myös maksa lupamaksua. Enkä ole ainoa.
- kuin
tv-maksuboikotti.
- J. Mengell
Nimittäin tuo lupamaksujen irtisanominen. Kun se on vielä noin helpppoa, niin miksi ei irtisanoisi lupaansa mahdollisemman pian. Täytyypä tuosta mainita tutuille, siis niille kellä vielä on tuon ylimääräinen tv- maksu. Minulle sitä ei ole ollut kahteenkymmeneen vuoteen, eikä myöskään tule!
- Luvan
Mikä ihme siinä on, että mistään ei haluta maksaa mutta ei ole ehdottaa parempaa ohjelmistoa tilallekaan.
Maksan mielelläni sen rapiat 200 euroa vuodessa.Päivää kohti se ei tee yhtään mitään.
Ehdottakaapa jotain ohjelmia, mitä sieltä telkusta pitäisi tulla.- suunnasta
"Ehdottakaapa jotain ohjelmia, mitä sieltä telkusta pitäisi tulla."
Pahasti pelkään, että asiaa täytyisi lähestyä ehkä sittenkin täysin vastakkaisesta suunnasta eli kysyä rehellisesti vastausta KOKO Suomen kansalta ja pyytää:
"Ehdottakaapa jotain ohjelmia tai kanavia, mitä sieltä telkusta pitäisi poistaa."
Nythän on niin, että erään kiintiöministerin mukaan YLE:n tärkein tehtävä on Suomessa välittää PUBLIC SERVICE -tiedot. - olisi pitänyt tehdä
suunnasta kirjoitti:
"Ehdottakaapa jotain ohjelmia, mitä sieltä telkusta pitäisi tulla."
Pahasti pelkään, että asiaa täytyisi lähestyä ehkä sittenkin täysin vastakkaisesta suunnasta eli kysyä rehellisesti vastausta KOKO Suomen kansalta ja pyytää:
"Ehdottakaapa jotain ohjelmia tai kanavia, mitä sieltä telkusta pitäisi poistaa."
Nythän on niin, että erään kiintiöministerin mukaan YLE:n tärkein tehtävä on Suomessa välittää PUBLIC SERVICE -tiedot.eli kysyä maksajien (= koko kansan) mielipidettä.
- SUURI epäilys
maahan? Tuskin viestiketjun aloittaja edes maksaa mitään lupamaksuja itsekään.
- jahka
Irtisanominen kannattaa nyt, vaikka myöhemmin haluaisikin katsella televisiota ja hankkia sitä varten luvan.
Tämän vuoden loppuun mennessä lupansa irtisanoneet tuleva kuulemma saamaan ensi vuoden tarjouksena luvan hinnasta kahden ensimmäisen vuoden ajalta huomattavan alennuksen.- huomattavan ...
alennuksen? Tuskin ottaisin lupaa edes alennuksella, ellei puljun politikointi lopu.
- Ex-maksaja
irtisanoa lupa. Ei suomalaisen köyhän kannata lähteä kustantamaan ruotsalaisten rikkaiden ja Kimmo Sasin (kok) kaappaamaa YLE:ä.
- esim. lauantai-iltana
Esim lauantai-iltana, en katso muuta kuin selviytyjät. Nää "kupla tai tuitti" ja "kuuma" ei paljo kiinnosta. ja moni muukin on sanonut,e ttä lauataina ei tuu mitään kattomisen arvosta.
Tänään sentää "maajussille morsian"
Ja sitte salkkaritki jää joulutauolle kohta.
miksi maksaa kun katson niin vähän. - Lisäkysymys
esim. lauantai-iltana kirjoitti:
Esim lauantai-iltana, en katso muuta kuin selviytyjät. Nää "kupla tai tuitti" ja "kuuma" ei paljo kiinnosta. ja moni muukin on sanonut,e ttä lauataina ei tuu mitään kattomisen arvosta.
Tänään sentää "maajussille morsian"
Ja sitte salkkaritki jää joulutauolle kohta.
miksi maksaa kun katson niin vähän.voisi opetella ruotsia:
Jos te fennot oppisitte ruotsia niin, syksystä lähtien voitte saada YLE:n ruotsinkielisiä laatuohjelmia neljältä (4) TV-kanavalta:
FST5, SVT1, SVT2 ja SVT Europa. - omat kanavasi
Lisäkysymys kirjoitti:
voisi opetella ruotsia:
Jos te fennot oppisitte ruotsia niin, syksystä lähtien voitte saada YLE:n ruotsinkielisiä laatuohjelmia neljältä (4) TV-kanavalta:
FST5, SVT1, SVT2 ja SVT Europa.Saisit itse maksaa omat SVT-kanavasi. Vai kuuluuko se kulttuuriin, että maksatetaan ulkomaalaiset ruotsalaiskanavat suomenkielisten rahoista? Ei englantilaisia BBC:n kanaviakaan makseta mistään verorahoista. Ne täytyy tilaajan itse maksaa.
SVT Europa ei muuten ole mikään YLE-kanava, vaikka sitä suunnitellaan lähetettäväksi YLE Extran tilalla kanavalla ensi syksynä. Se on ulkomaalainen kanava. - Tai sitten ei
omat kanavasi kirjoitti:
Saisit itse maksaa omat SVT-kanavasi. Vai kuuluuko se kulttuuriin, että maksatetaan ulkomaalaiset ruotsalaiskanavat suomenkielisten rahoista? Ei englantilaisia BBC:n kanaviakaan makseta mistään verorahoista. Ne täytyy tilaajan itse maksaa.
SVT Europa ei muuten ole mikään YLE-kanava, vaikka sitä suunnitellaan lähetettäväksi YLE Extran tilalla kanavalla ensi syksynä. Se on ulkomaalainen kanava.>>SVT Europa ei muuten ole mikään YLE-kanava, vaikka sitä suunnitellaan lähetettäväksi YLE Extran tilalla kanavalla ensi syksynä. Se on ulkomaalainen kanava. >>
Onneksi se lähetetään "kotimaisella" kielellä - vai onko se sittenkään niin kotimaista kieltä?
- köyhä maksaja
Täällä kaikki eivät näytä ymmärtävän, että tv-maksu menee käytännössä täysin YLE:n kanavien kustantamiseen; maksat siis tv-maksusi, jotta YLE:n kanavat näkyvät jatkossakin. Tällä hetkellä osa tv-maksuahoista käytetään myös digilähetyksiin siirtymisen aiheuttamiin kuluihin.
MTV3, nelonen, sub-tv jne. ovat mainoskanavia, eikä näiden näkymisellä ole tekemistä tv-maksun kanssa. Eli tuo tv-maksu pitäisi mielestäni maksaa vain, mikäli noita YLE:n kanavia aikoo tuijottaa, ja niinhän en ainakaan itse ole vuosiin tehnyt. - ja Yle
Päätti digiaikaan siirtymisen.
Yle pelasi liikemaailman pusiin.
NUOLKOON nyt näppejään minä kehoitan niitäkin vähiä tuttaviani jotka vielä maksavat TV lupaa ottamaan taukoa ja maksamaan lupaa sen jälkeen kun boikottiviesti on mennyt perille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496165Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6392521Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831199- 791090
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3121065Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.721036Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä551030- 64934
- 228854
- 57846