mistä ps3 60gb versio?

tyttelidyyyy

vieläkö löytyy jostain?

5

1024

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hinta vain hiukan hirvittää :( noin 550e.
      En ainakaan näin joulunalla ostais, silä sen hinta putoaa samaan kuin 40gb hinta ja oisko ollu keskisillä niitä (muistelee)

• jos.......

...Nuolet sen persettä ja maksat 1000€, niin saat Ps3:n 60gb version. Sun pitää olla myös vannoutunut sonynuolija ja jumaloida Sonya ikuisesti ja maksaa sille roskapeleistä, muuten Kutaragi-keiju tulee yöllä makuuhuoneeseesi ja tekee ERITTÄIN HIRVEITÄ asioita sulle....

Ja kun pelaat Ps3:lla, niin älä välitä siitä hyväksikäytetystä olosta...

• lolledähähä

Ainakaa starter packkejä ei oo näkyny. Mee johonkin isoon kauppa keskukseen ja käy kaikki kaupat läpi niin saattaa löytyä. Jumbossa muistaakseni oli vielä pari jälejllä. Ostin starter packin kuukausi sitten koska sony sentterissä sano että niitä ei enää 60gb versioita maahantuada suomeen ja kehottivat ostamaan silloin koska jouluna niitä ei enää varmasti saa jos saa niiden hinta on justiinsa noussu eikä laskenut.

• sfdhgsfdhsfdhfdhfdgh

Jyväskylän Minimanissa saattaa olla vielä!!!

• hejdo!

Etsi lähin Minimani, niissä on.

Ostin tänään 60Gb version, mukana tuli lisäohjain, ja kaks peliä F1 ja Heavenly Sword. Hinta 569€.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      4870
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2265
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      103
      1444
    4. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      89
      1364
    5. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1346
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      131
      1153
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1085
    8. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      264
      988
    9. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      72
      967
    10. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      75
      965
    Aihe