Juicehan ei voinut sietää typeryksiä. Ja nerona hänellä oli siihen tietysti oikeus.
Onko moni nähnyt keikoilla Juicen suuttuneen ääliöille? Itse näin 1996 kun muuan idiootti kiljui joka biisin välissä "Eesti, Eesti, Eesti...". Juice kuittaili ensin hyväntuulisesti ja sitten hampaita kiristellen. Lopulta bändi soitteli taustoja ja Juice komensi yleisön laulamaan Eestiä, muttei itse laulanut sanaakaan.
Ystävä kertoi, että joskus GS:n aikaan joku eturivissä seissyt pikku k-pää oli sitonut Juicen kengännauhat yhteen ja siitä maestro oli suuttunut tosissaan.
Vihainen Juice?
Sirkuksesta paennut pelle
2
528
Vastaukset
- Kylähullu (the last one)
Tuo nauhahommahan on Nivalasta poikki-konsertissa MCMLXXXIV-biisin jälkeen.
http://www.youtube.com/watch?v=DWEI6Tj4a_k - Tauko II
joskus 80-luvulla setin jälkeen takahuoneessa, kun jengi tuli pyytää nimmaria Juice hermostui ja huusi "En anna nimmaria, en hiuskiehkuraa, enkä mitään!!! Painukaa vittuun täältä"
Oli äijä muuten vihainen, mutta syystä, hyvä kun itse mahtui Nivalan Tuiskulan pieneen takahuoneeseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552705
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322315- 792178
- 951996
- 521875
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171527Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301370Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291339