Ei ole lähellä sukulaisia ja lapsenlapsiakin vain yksi.Nyt minulla olisi aikaa ja halua toimia mummona, kuunnella lapsia ja tulla jopa lapsenvahdiksi joskus illalla, että lapsen huoltaja tai perhe pääsee tuulettumaan.
Missä kannattaisi ilmoittautua? Onko tämmöistä toimintaa? Saattaisi olla hyväkin idea kun vaan sattuisi kemiat kohdalleen. En ole des kovin ronkeli ja pystyn vielä leipomaan parit sämpylät ja tein juuri komean joulukakun.
Kuka kaipaa kivaa mummoa?
Mummoksi lapsiperheeseen
5
818
Vastaukset
Otappa yhteyttä tänne
http://www.porinseudunisovanhemmat.net/index.htm- aloittaja
Etkö voisi hankkia nettitunnusta, josta teitä ei voi tunnistaa?
Voisin joskus auttaa esim. lapsen sairastuessa tai muissa perheen kriittisissä tilanteissa. Asun aika lähellä kaupungin keskustaa ja perheessä on vaarikin. Hän on vielä työelämässä.
Tietenkin on arveluttavaa heittäytyä tämmöiseen kun ollaan ihan tuntemattomia, mutta voihan sitä yrittää keksiä keinoja miten tulla tutuksi.
Tiedän, että kaupungissa asuu paljon lapsiperheitä, joilla ei omaisia ja sukulaisia ole lähella.Omasta kokemuksesta tiedän miten vaikeaa elämä voi välillä lasten kanssa olla.
Jos joku uskaltaa antaa tietonsa siten, ettei asianomaista voi tunnistaa, siitä se voisi lähteä.
Itse olen ennakkoluuloton, mutta en tyhmän rohkea. - juoponvinkki
aloittaja kirjoitti:
Etkö voisi hankkia nettitunnusta, josta teitä ei voi tunnistaa?
Voisin joskus auttaa esim. lapsen sairastuessa tai muissa perheen kriittisissä tilanteissa. Asun aika lähellä kaupungin keskustaa ja perheessä on vaarikin. Hän on vielä työelämässä.
Tietenkin on arveluttavaa heittäytyä tämmöiseen kun ollaan ihan tuntemattomia, mutta voihan sitä yrittää keksiä keinoja miten tulla tutuksi.
Tiedän, että kaupungissa asuu paljon lapsiperheitä, joilla ei omaisia ja sukulaisia ole lähella.Omasta kokemuksesta tiedän miten vaikeaa elämä voi välillä lasten kanssa olla.
Jos joku uskaltaa antaa tietonsa siten, ettei asianomaista voi tunnistaa, siitä se voisi lähteä.
Itse olen ennakkoluuloton, mutta en tyhmän rohkea.entäs jos molemmat teette vaikka ilmaiseen hotmailiin sähköpostiosoitteet ja jatkatte siellä yhteydenpitoa?
sehän on ihan sama kuka ne osoitteet täällä näkee kun lakkaatte niiden käytön heti kun olette saaneet puhelinnumerot tms toisiltanne jotta voitte jutella paremmin.
tää nyt oli yks juopon vinkki vaan.
idea on tällaisen tollojuoponkin mielestä hieno, parhaita mitä palstalla näkee.yleensä vaan jutellaan väkivallasta ja rikoksista.
kerrankin jotain positiivista. - palstoihin
juoponvinkki kirjoitti:
entäs jos molemmat teette vaikka ilmaiseen hotmailiin sähköpostiosoitteet ja jatkatte siellä yhteydenpitoa?
sehän on ihan sama kuka ne osoitteet täällä näkee kun lakkaatte niiden käytön heti kun olette saaneet puhelinnumerot tms toisiltanne jotta voitte jutella paremmin.
tää nyt oli yks juopon vinkki vaan.
idea on tällaisen tollojuoponkin mielestä hieno, parhaita mitä palstalla näkee.yleensä vaan jutellaan väkivallasta ja rikoksista.
kerrankin jotain positiivista.ja muihinkin foorumeihin voi kirjautua ihan keksityllä nimellä/nimimerkillä. Ja sähköpostinkin saa noihin palstoihin, joten alkuun voi sitä luottamusta hankkia tarvittaessa ihan anonyyminä.
- larpukka
Monella ei varmaan ole tuollaista mummoa, millaisen haluaisi
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih506873Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6762978Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831290Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981271- 841265
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611164- 891150
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371120- 721022
- 223927