Muistaako kukaan muu 3 muskettikoiran tunnaria, joka oli erilainen kuin esim. youtubessa oleva ?
http://www.youtube.com/watch?v=fpPS2sC-zXs
Sävel kutakuinkin samat, mutta sanat ovat täysin eri sanat.
Allaolevat sanat on c-kasetilta
"Lasten tv-suosikit"
Kappale on nimellä "3 muskettikoiraa"
Alkuperäinen nimi "Uno per tutti tutti per uno"
(ilmeisesti "yksi kaikkien ja kaikki yhden puolesta")
Sanat:
"Täältä tulee D'Artagnan, matka kulkee seikkailuihin
täältä tulee D'Artagnan, Pariisi mua oottaa
täältä tulee D'Artagnan, haluan musketööriks
täältä tulee D'Artagnan, miekkataituri
Miekan sain mä isältäin, samoin neuvon suurenmoisen
muista aina puolustaa, koirankunniaasi
periksi et antaa saa, häntä pystyyn nosta
ystäviäs puolusta, ole rohkea
Yhdessä me taistellaan, juonittelu paljastetaan
kardinaalin joukotkaan, meitä ei voi voittaa
kuningasta puolustaa, kreivin musketöörit
miekat iskee tulta vaan, kun me taistellaan
Täältä tulee D'Artagnan, matka kulkee seikkailuihin
täältä tulee D'Artagnan, Pariisi mua oottaa
täältä tulee D'Artagnan, haluan musketööriks
täältä tulee D'Artagnan, miekkataituri"
Kappaleen tekijät muuten ovat samat kuin Willy Fog -tunnarissakin
Kasetti on äänitetty Polarvox Music -studiolla 1986
Jos näillä tuntomerkeillä joku löytää netistä kyseisen kappaleen niin laittaisko tänne linkkiä siitä.
3 muskettikoiraa -tunnari
4
2218
Vastaukset
- NoJopas
Tuo youtuben versio soi ainakin kakkoskaudella, en ole varma oliko ykköskaudella sitten eri versio. (vaikka tuo youtuben video on kyllä juuri ykköskauden tunnari)
Tai sitten tuota versiota ei kuulla muualla kuin tuolla c-kasetilla?- MuskeHound
Minun levyboksissa oli eri sanat. En muista niitä enkä voi tarkistaa, kun levyni ovat rikki / kateissa.
- ANTI NOBOTUS
www.omglol.tk :) siellä on kaikkien suosittujen lastenohjelmien tunnarit ja muu sälä. :)
- Parhaita levyjä
Itselläni oli tämä levy vinyylinä lapsena. Muistan joka biisin erittäin hyvin Willy Fogin lisäksi siinä oli myös ainakin Liisa ihmemaassa, Nils Holgersson ja monta muuta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 48834
- 70830
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52647
- 50645