te muut äidit käyttekö kuinka usein baarissa???itse olen ollut n.5 vuotta lasten kanssa kotona enkä ole missään baarissa käynyt nyt kun lapset tuli.Mutta ajattelin jos vaikka tänään johonkin pääsis mut nyt on alkanut vaivaamaan että voinko lähteä vai ei....meillä on sellanen tilanne että isäntä kyllä käy joka viikovloppu jossain,mutta en itse ole päässyt,nyt ajattelin että on minun vuoro!!!
miten
9
572
Vastaukset
- käyn
Kyllä sinunkin olisi jo aika päästä tuulettuun=) Ei muuta kuin menoksi vaan, voit ihan hyvin lähteä, miehesi saa luvan pärjätä lasten kanssa yhden illan eikä se tee sinusta millään lailla huonoa äitiä kun olet jo 5 vuotta uhrannut lapsillesi.
Harvoin käyn minäkään missään, tyttöni on nyt vuoden vanha ja oisinko kolme kertaa tämän vuoden aikana käynyt baarissa. Tänään olen lähdössä kavereiden kans pikkujoulua viettään=)
Hauskaa iltaa sinulle, jos ja kun päätät lähteä=))) - ???huono äitikö????
on hirveen vaikeeta lähteä,kun on "jumittanut"kotona sen verran monta vuotta!!!!
- mammulimummuli
voit mennä! ja siis jos lapset muualla hoidossa niin samahan se on menetkö baariin vai elokuviin. Eivät lapset sitä tiedä missä olet ja mitä teet.. ei minusta ole mitään huonoa silloin tällöin jossain käydä! Meillä ainakin käy lapsi niin aikasein nukkumaan että jos johonkin menen niin hän yleensä jo nukkuu kun lähden ja tulen takaisin ennen aamua tietenkin ja jos esim baariin menen en juo niin paljon että seuraavana päivänä pitäis jäädä sänkyyn potemaan! ja onhan lapsen hyvä olla (ainakin jos vastuullinnen isä) välillä isänkin kanssa. Isi vaikka aamulla ulos lapsen kanssa ja sit ite suihkuun ja hammas pesulle ja pirteenä vastassa :)
- pedakooki.
ja menoksi vaan. pidä hauskaa ja lataudu joulutunnelmiin. isäntä saa lasten kanssa vaikka kirjoitella joulukortteja. taikka mennä ulkoilemaan ja syömään Mc-Donaltsissa.
- ???????????
Parhaat päälle ja baaritiskiltä hyvää joulumieltä hakemaan?
Jestas sentään, mikä pedakooki sinäkin olet kun pikkulasten äitille sellaista neuvoa jaat?
huono mies pikemminki jollei sulle yhtään vapaailtoja anna!!
Kyllä sitä on tullu nuorempana käytyä paljonki baareissa, etenki ku oon ollu pitkiä aikoja sinkkunakin.. no enää ei edes pahemmin kiinnosta, mutta en ainkaan ukon tossun alle jäis, niin että se vaan sais jatkuvasti mennä, jos itekin haluisin joskus mennä!- ???huono äitikö????
olen lähdössä "paanalle"!sain kyllä vasta väitteitä siis meinaan oli isännälläkin jotain suunnitelmia,mutta nyt on mun vuoro!!!
- ei ........
Kunhan ei tule tavaksi se baarissa käyminen. Kohta istute siellä molemmat ja sossut vievät lapset koska kuka ei jaksaa lapsista välittää.
- äityliäippä
Tarvitset vapaahetkiä säännöllisesti, koska vietät aikaa niin paljon kotona.
Sovi miehesi kanssa, että käytte vuorotellen ulkona.Muistakaa käydä myös yhdessä välillä.
Sopikaa ja laatikaa pelisäännöt, jotka on molempien kannalta reilut. Ja käykää myös yhdessä tanssimassa, teatterissa, kylpylässä, elokuvissa jne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391809En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271598Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141404Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421368Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681275- 81141
- 121058
- 20959
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7951- 80899