Yhdistyneiden kansakuntien kehitysohjelman (UN Development Program, UNDP) Kuuban paikallinen edustaja Susan Mcdade onnitteli Kuubaa keskiviikkona YK:n kehitysohjelman menestyksellisestä toteuttamisesta.
"Kuuba on investoinut voimavaroja ihmisten hyvinvointiin tavalla, joka ansaitsee onnittelut", sanoi Mcdade Havannan kansainvälisessä lehdistökeskuksessa pidetyssä konferenssissa.
Hän viittasi erityisesti Kuuban väestön pidentyneisiin elinaikaodotuksiin, kuubalaisten luku- ja kirjoitustaidon sekä maan alkeis- ja peruskoulutuksen korkeaan tasoon ja perushyödykkeiden kulutuksen kasvuun.
YK arvostaa kommunistisen
5
196
Vastaukset
- T Urpo
Takapajulassa ei kuolla enää ennen aikojaan,
jokunen toveri on jopa oppinut LUKEMAAN!!!!
No hemmetti.
Kauppaankin on saatu terttu banaaneja, jotka
on myyty nomenklatuuralle eli Fidelin suvulle.
Hyvin menee!!!
Veli perii vallan ja kansa taputtaa!!!!!
Kiväärit selän takana. - texkiller
pitäisi tälläiseen "julkilausumaan" suhtautua? eihän tästä kauaa ole kun euroopan neuvosto tuomitsi kommunismin rikollisena.
minä ainakin suhtaudun suht skeptisenä nykyiseen YK:hon. se on menettänyt sen alkuperäisen tarkoituksensa ja muuttunut sekavaksi byrokratiaviidakoksi, jossa julistuksia tehtailevat niin roistovaltiot kuin omia etujaan ajavat teollisuusmaatkin. YK:n pitäisi vain keskittyä sotien ehkäisyyn ja rauhanturvaamiseen. kaikkinainen muu höpsötys vain syö sen jo ennestään haurasta uskottavuutta. humanitaariset ohjelmat pitäisi jättää jollekin puolueettomalle taholle kuten punainen risti.annettu, ei voi kauhalla pyytää" :))! Lukisit hyvä
mies(!) joskus muutakin kuin Iltistä tai Hymyä !- texkiller
vom kirjoitti:
annettu, ei voi kauhalla pyytää" :))! Lukisit hyvä
mies(!) joskus muutakin kuin Iltistä tai Hymyä !ihan kohdallaan?
minä kirjoitin vain mielipiteeni asiasta. mikset sinä tekisi samoin? vai eikö kyvyt riitä kuin tuollaiseen hampaattoman louskutteluun?
Alkaako castrolla ote heltiään?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih567237Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7243401Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1551693Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3051631- 841375
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841361- 911250
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631227Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2481195- 811144