että kaikki menee samoihin aikoihin naimisiin ja kaikki on taas kerran samassa paikassa xd
aika hauskaa
päivien viemää
4
354
Vastaukset
- Donna<3
Niin, ja joskus osa Salemilaisista on nukkumassa ja osa on valveilla ja ihan päivävaatteissa!
- ...
"Niin, ja joskus osa Salemilaisista on nukkumassa ja osa on valveilla ja ihan päivävaatteissa!"
Johtuu aikaerosta.
- suklaamuffinssi
niinhän se yleensä saippuasarjoissa on.=D miten itse keksisit paremmin? tai no joo, mäkin voin myöntää,että joskus samat paikat kyllästyttävät.=P mutta eikai sille voi sitten mitään. :>
- Joku
Joo niin on ja....EI ITKEÄ SAA EI MELUTA SAA TONTTU VOI TULLA IKKUNOIDEN TAKAA JOULUPUKKI MATKAAN JO KÄY...APUA NYT SE JOULUPUKKI TULLEE PITÄKÄÄHÄN VARANNE!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 70830
- 48824
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635