http://www.tiedonantaja.fi/etusivu.php
Kesäkuun alussa pidetty Suomen kommunistisen puolueen edustajakokous valitsi puolueen varapuheenjohtajaksi vantaalaisen Lena Huldénin. Valinnan jälkeen usea kokousvieras kuiskutteli ja kyseli, kuka tämä Huldén oikein on. Monelle Uudenmaan piirin ulkopuoliselle hän ei ollut ennestään tuttu persoona.
Tiedonhankinta on toimittajan työtä. Internetin tietosanakirja Wikipediasta löytyy kuin löytyykin lisää tietoa Huldénista. Wikipedian mukaan kyseessä on ”vantaalainen filosofian tohtori, tutkija ja poliitikko, joka valittiin SKP:n edustajakokouksessa 2007 puolueen varapuheenjohtajaksi.”
Artikkelin perään on lisätty verkkotietosanakirjan toimittajan kommentti, jonka mukaan Lena Huldénia käsittelevä yhden rivin artikkeli on tynkä.
Olen samaa mieltä.
SKP:n varapuheenjohtaja ansaitsee ehdottomasti enemmän huomiota.
Erilaisuuden arvostaminen on SKP:n vahvuus
3
161
Vastaukset
- Kertoi
"Punaisia Saksaan kaivosorjiksi
Vaikka Lena kertoo olleensa aina kiinnostunut politiikasta, aktiivinen hänestä tuli oikeastaan vasta kun hän tapasi aviomiehensä Larry Huldénin.
— Larry tuli kommunistisesta suvusta. Itse asiassa hän on kolmannen polven kommunisti ja ensimmäinen, joka ei ole vakaumuksensa vuoksi joutunut vankilaan, huomauttaa Huldén.
Larry Huldénin isoisä virui luokkasodan jälkeen vangittuna Tammisaaressa. Suomen valkoinen hallitus yritti myydä hänet ja joukon muita punaisia Saksan kaivoksiin orjatyövoimaksi. Vankijoukko odotti jo Hangossa siirtoa pakkotyöhön, mutta Ruotsin ja Iso-Britannian hallitusten väliintulo esti lopulta ihmisoikeusloukkauksen toteutumisen.
Politiikassa Lena Huldénia ei erityisemmin vetänyt puoleensa mikään tietty teema.
— Huldénin suvun perinteeseen kuului, että ollaan aktiivisia ja otetaan osaa politiikkaan.
Alusta asti oli myös selvää, että puolue, jossa toimitaan, on SKP."
Mutta neukkulassa orjatyö onnistui yli odotusten. Siellä ne Suomen puna-armeijan rippeet tuhoutuivat vankileirien saaristossa.
Kas kun Tiedonantaja näistä kerro mitään.- että,,,
Suomen kommunistit hyväksyivät stalinin teot,yhdenkäden sormilla voi laskea määrän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577260Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7243446Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1601741Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3351723- 841385
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841361- 911260
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631237Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2571228- 811144