Joonas hytönen

tanssahtelee

Joonaksellahan on tanssijatausta, joten hän voi olla hyvinkin voittajasuosikkeja. Onko kenelläkään tietoa, ketä muita nähdään tanssilattialla ensi kaudella?

33

7284

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pirkko3

Kyllä Arja Koriseva olisi myös oikea valinta hänelläkin tanssitaustaa, Pliiiiiiis Arja kehiin!

• Lady-Dee

Arja olis ihan jees, mutta miehistä Matti Nykänen ja Vesa Keskinen!

• Isabella((

Niilläkän on jo kusiaisia kalsareissa.

• tipe-69
        Lady-Dee kirjoitti:

Arja olis ihan jees, mutta miehistä Matti Nykänen ja Vesa Keskinen!

Joku rokkistara kehiin!!!

• 1111111

Aira Samulin KEHIIN !!!

• Pirkko3

Valintaa on....Matti Nykänen (taustaa on)
        Jari Tervo
        varalle Paavo Väyrynen

• Tipe-69
        Pirkko3 kirjoitti:

Valintaa on....Matti Nykänen (taustaa on)
        Jari Tervo
        varalle Paavo Väyrynen

missään tapauksessa. Koko ohjelmasta menisi maku!!!

• Joonas?

Tuskin nyt sentään mikään tähti!

• minä olen paras

Michael Monroe
        Teuvo Loman
        ja Jasmin "missi" Mäntylä

• ehkäpäs
        minä olen paras kirjoitti:

Michael Monroe
        Teuvo Loman
        ja Jasmin "missi" Mäntylä

Kim Herold vois olla komeeta katseltavaa?!

• mieltä

ärsyttävä piipittäjä, joka luulee ainakin olevansa julkkis.vaihdan välittömästi kanavaa kun vaan telkkarissa nään, oli ohjelma mikä hyvänsä.

• riiiiitu

Siinäpä meille Naisille komea ehdokas ohjelmaan!

• ihanan..
    • Kevä- tuuli

Oispa ihana nähä karismaattinen Samuli Edelmann!!! Se sentäs jaksais tehä naisen nostotki hyvin ko voimaa on ko pienesä pitäjäsä:)

• ---------

Et tiedä mistä puhut. Lukkojen taakse joutaisi.

• suosikkini

Olispa ilo nähdä Jari Sillanpää tanssimassa.

• joku mörkö

Lindholmin Olli tieteskii!!! Se on ehoton ja muutama muuki Yön pojista tai sitte entäs Hunkseista, vaikka ne muka osaa tanssia, ni kyllä vaan kiinnostas nähä että miten sitä tangoa vedetään tahi valssia... mahtaneeko luonnistaa?? Naisista miesten silmäniloksi vois olla Karita Tuomola, Janina Frostell ja salarakas Martina Aitolehti...

• lumienkeli10

Eiköhän Siltsulle riitä, kun ilman kutsua meni pyörähtelemään Linnan parketille.

• hilkka.mattila@suomi24.fi

• Toivomukseni on, että Kiira Korpi olisi sopiva tällaiseen tanssahteluun sekä kykyjensä että näkönsä puolesta. Onnea hänelle....

• Tommy Taberman!

En tiedä fyysisestä notkeudesta, mutta ainakin hän on sitä verbaalisesti. Rytmitajua, älyä ja vetovoimaa ainakin on!

• rapuliini1

on että siellä nähtäs BB-Niko =)

• joutais

Mika Häkkinen. Sehän joutais kun jätti ajohommat.

• kamikaze33

pitäs muka kattoo.Kömpelöt amatöörit talloo toistensa varpaat.Hyi HEMMETTI...

• Teijataija

Moi!
      Vähänkö ois ihanaa jos uniklubin jussi eli Jussi Selo olis yks niist tähdistä...sitten mä ainakin kattosin kaikki jaksot ehdottomasti!!Pistäkää tää liikkeelle

• emppuksa

Jari Sillanpää,Mikko Leppilampi

Anna Erikson,Niina Hyvärinen

• Eikan

Suutari Karkkilasta

• ^^^^^^^^

on se näky,kun aikuiset miehet tanssii kuin todellakin balleriinat en tarkoita Hytöstä vaan yleisesti eikös se ole homojen hommaa

• RaijaAnneli

Olisi mukavaa nähdä Timot Soini ja Koivusalo parketilla ja naisista Seela Sella ja Riitta Väisänen

• parketilla.

Läskejä voisi valita tanssimaan.Nähtäisiin miten pullukat pyörähtelisi parketilla,naama hiestä märkänä.Siinä vähempi nähtäisiin spagaateja ja muita nostoja ;D

• vai?

ku sais ohjelmaan mukaan!!! mutta voi olla turha toivo. ;)

• haastajalta

hyvä keksintö tuotantotiimiltä, onko se oppilaana vai opettajana.

• suvviiii

Hytönen hyvä valinta! Yks olisi minun mielestä Antti Pääkkönen, sitä kun ei paljon itteään näy, olisi kiva nähdä millainen mies sinne animaatioäänien taakse kätkeytyy

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7300
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      738
      3551
    3. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      356
      1887
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      164
      1805
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      85
      1435
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1391
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1290
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1247
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      262
      1241
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1154
    Aihe