Joonaksellahan on tanssijatausta, joten hän voi olla hyvinkin voittajasuosikkeja. Onko kenelläkään tietoa, ketä muita nähdään tanssilattialla ensi kaudella?
Joonas hytönen
33
7284
Vastaukset
- Pirkko3
Kyllä Arja Koriseva olisi myös oikea valinta hänelläkin tanssitaustaa, Pliiiiiiis Arja kehiin!
- Lady-Dee
Arja olis ihan jees, mutta miehistä Matti Nykänen ja Vesa Keskinen!
- Isabella((
Niilläkän on jo kusiaisia kalsareissa.
- tipe-69
Lady-Dee kirjoitti:
Arja olis ihan jees, mutta miehistä Matti Nykänen ja Vesa Keskinen!
Joku rokkistara kehiin!!!
- 1111111
Aira Samulin KEHIIN !!!
- Pirkko3
Valintaa on....Matti Nykänen (taustaa on)
Jari Tervo
varalle Paavo Väyrynen - Tipe-69
Pirkko3 kirjoitti:
Valintaa on....Matti Nykänen (taustaa on)
Jari Tervo
varalle Paavo Väyrynenmissään tapauksessa. Koko ohjelmasta menisi maku!!!
- Joonas?
Tuskin nyt sentään mikään tähti!
- minä olen paras
Michael Monroe
Teuvo Loman
ja Jasmin "missi" Mäntylä - ehkäpäs
minä olen paras kirjoitti:
Michael Monroe
Teuvo Loman
ja Jasmin "missi" MäntyläKim Herold vois olla komeeta katseltavaa?!
- mieltä
ärsyttävä piipittäjä, joka luulee ainakin olevansa julkkis.vaihdan välittömästi kanavaa kun vaan telkkarissa nään, oli ohjelma mikä hyvänsä.
- riiiiitu
Siinäpä meille Naisille komea ehdokas ohjelmaan!
- ihanan..
Tuomas Holopaisen piraattiasuisena parketilla :)
http://www.nightwish.jp/atoz/images/tuomas-holopainen.jpg - Kevä- tuuli
Oispa ihana nähä karismaattinen Samuli Edelmann!!! Se sentäs jaksais tehä naisen nostotki hyvin ko voimaa on ko pienesä pitäjäsä:)
- ---------
Et tiedä mistä puhut. Lukkojen taakse joutaisi.
- suosikkini
Olispa ilo nähdä Jari Sillanpää tanssimassa.
- joku mörkö
Lindholmin Olli tieteskii!!! Se on ehoton ja muutama muuki Yön pojista tai sitte entäs Hunkseista, vaikka ne muka osaa tanssia, ni kyllä vaan kiinnostas nähä että miten sitä tangoa vedetään tahi valssia... mahtaneeko luonnistaa?? Naisista miesten silmäniloksi vois olla Karita Tuomola, Janina Frostell ja salarakas Martina Aitolehti...
- lumienkeli10
Eiköhän Siltsulle riitä, kun ilman kutsua meni pyörähtelemään Linnan parketille.
hilkka.mattila@suomi24.fi
Toivomukseni on, että Kiira Korpi olisi sopiva tällaiseen tanssahteluun sekä kykyjensä että näkönsä puolesta. Onnea hänelle....
- Tommy Taberman!
En tiedä fyysisestä notkeudesta, mutta ainakin hän on sitä verbaalisesti. Rytmitajua, älyä ja vetovoimaa ainakin on!
- rapuliini1
on että siellä nähtäs BB-Niko =)
- joutais
Mika Häkkinen. Sehän joutais kun jätti ajohommat.
- kamikaze33
pitäs muka kattoo.Kömpelöt amatöörit talloo toistensa varpaat.Hyi HEMMETTI...
- Teijataija
Moi!
Vähänkö ois ihanaa jos uniklubin jussi eli Jussi Selo olis yks niist tähdistä...sitten mä ainakin kattosin kaikki jaksot ehdottomasti!!Pistäkää tää liikkeelle - emppuksa
Jari Sillanpää,Mikko Leppilampi
Anna Erikson,Niina Hyvärinen - Eikan
Suutari Karkkilasta
- ^^^^^^^^
on se näky,kun aikuiset miehet tanssii kuin todellakin balleriinat en tarkoita Hytöstä vaan yleisesti eikös se ole homojen hommaa
- RaijaAnneli
Olisi mukavaa nähdä Timot Soini ja Koivusalo parketilla ja naisista Seela Sella ja Riitta Väisänen
- parketilla.
Läskejä voisi valita tanssimaan.Nähtäisiin miten pullukat pyörähtelisi parketilla,naama hiestä märkänä.Siinä vähempi nähtäisiin spagaateja ja muita nostoja ;D
- vai?
ku sais ohjelmaan mukaan!!! mutta voi olla turha toivo. ;)
- haastajalta
hyvä keksintö tuotantotiimiltä, onko se oppilaana vai opettajana.
- suvviiii
Hytönen hyvä valinta! Yks olisi minun mielestä Antti Pääkkönen, sitä kun ei paljon itteään näy, olisi kiva nähdä millainen mies sinne animaatioäänien taakse kätkeytyy
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577300Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7383551Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3561887Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641805- 851435
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841391- 911290
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621241- 811154