LYHYESTI DEISTÄ KUULTUNA

silloin kun yhdeksän ihmistä on kuollut,niin ei omaisia ja ystäviä kiinnosta/jaksa kuunnella että eroa kirkosta tai että suvivirttä ei saa laulaa kirkossa....

17

787

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Retrohetero

En ymmärtänyt mitään tuosta lauseesta.
      Selitäs vähän hitaammin kun olen niin vanha
      ja raihnainen...

• ----------

Ts. sureva omainen tai muuten heikossa tilassa oleva on hyvä uhri käännyttäjille.

• on kuollut,niin ei kiinnosta ateistein ja muiden höpinät siitä että Jumala ei oo totta tai Raamattu on satua,vaan he kaipaavat lohdutusta ja tukea mitä me uskovaiset voimme tarjota..

• Retrohetero
        aksu521 kirjoitti:

on kuollut,niin ei kiinnosta ateistein ja muiden höpinät siitä että Jumala ei oo totta tai Raamattu on satua,vaan he kaipaavat lohdutusta ja tukea mitä me uskovaiset voimme tarjota..

itse ainakin löydän lohdutuksen muualta
        kuin jumalasta... Itseäni ei kiinnosta
        surun hetkellä uskovaisten höpinät
        ollenkaan, ei kyllä muutenkaan.
        Meitä on moneen junaan...

• ope y
        aksu521 kirjoitti:

on kuollut,niin ei kiinnosta ateistein ja muiden höpinät siitä että Jumala ei oo totta tai Raamattu on satua,vaan he kaipaavat lohdutusta ja tukea mitä me uskovaiset voimme tarjota..

antinne on niin surkeaa ettei sitä kaivata missään. Itseltäni on läheisiä kuollut, kuten varmaan monilta muiltakin tällä palstalla, mutta eipä tullut mieleen hakea lohtua uskovilta. Kuolema on olennainen osa elämää, jokaisen omakin elämä päättyy, ei satuilu sitä poista eikä muuta.

• olet väärässä
        Retrohetero kirjoitti:

itse ainakin löydän lohdutuksen muualta
        kuin jumalasta... Itseäni ei kiinnosta
        surun hetkellä uskovaisten höpinät
        ollenkaan, ei kyllä muutenkaan.
        Meitä on moneen junaan...

junassa. (=ateismi )Sinuun käy se vanha vitsi; voi meitä Sortavalan pojat, kun nousimme Viipurin junaan....

• Retrohetero
        olet väärässä kirjoitti:

junassa. (=ateismi )Sinuun käy se vanha vitsi; voi meitä Sortavalan pojat, kun nousimme Viipurin junaan....

mielipiteesi. Hyppään vaikka Aborginaalien junaan
        jos siltä tuntuu. Mikäs ainoa totuus sulla on?

• Milian Ei.Kirj.
        aksu521 kirjoitti:

..pruukkaat puhua paskaa aina kun lohdutat ihmistä..eikös se ole väärin?

Tuota mie olen kiljunut jo kuukausia; on ihan muodottoman törkeää käyttää hyväksi ihmisetn heikkoja hetkiä!

Häpeä sieki, iso mies. Yäks.

• Jeesus pelastaa
        aksu521 kirjoitti:

"...Jumala ei oo totta / Raamattu on satua,vaan he kaipaavat lohdutusta ja tukea mitä me uskovaiset voimme tarjota.."

Pitäisi silloin unohtaa kaikki Jeesus-pelastaa påskaTarinat!

Pitäisi tosiaan uskovaistenkin auttaa ihmisenä, eikä työntää Jeesux-juttua heille enää, kun siitä ei enää ole apua! En voi käsittää, miten surun keskelläkin työnetään enää sitä puppua JeesusAuttamisesta ihmisten päähän ... eihän se enää silloin auta! Jos ylhäällä olisi joku, surua ei edes olisi!

Savonarolan sanat avasivat silmäni uskon tyhmyydestä
        Jeesux (sux - SUCK - haisee) - Jeesus haisee
        - ELI miksi edes siis uskoa?!?!?

Erosin kirkosta 3 viikkoa sitten
        tv : ex-nimim. Jeesus pelastaa

eroakirkosta.fi palvelun löytänyt
        (ps:kiitos käyttäjä Obadja)

• Kas näin
        aksu521 kirjoitti:

"...he kaipaavat lohdutusta ja tukea mitä me uskovaiset voimme tarjota.."

tarttuen kärsivään ihmiseen kelmeillä, kylmillä kynsillänne, vailla mitään muuta tarkoitusta kuin käyttää hyväksi taas yhtä uhria.

• Kössönöm
        aksu521 kirjoitti:

lohdutin ja olin tukena ystävälleni kun hänen puolisonsa kuoli. Se oli hänelle järkytys kun löysi tämän töistä tullessaan kuolleena lattialta. Samoin kun toisen ystäväni poika kuoli, miltei samoihin aikoihin.

Mikään instanssi ei tarjonnut apua. Ainoastaan työpaikoilla ymmärrettin ja heille myös annettiin sairauslomaa, mutta minä puhuin ja kuuntelin vaikka keskellä yötä.

Lainaanpa tähän kirjailija työterveyslääkäri Juhani Seppäsen kommenttia eräästä kolumnista: "Kirkosta, menneiden aikojen vastapainosta (muille valtakeskittymille) on enää vain kuorimaan kermat suurten tragedioiden jälkinäytösten esillepanosta"

• ateistilö

Teinkö siis väärin, kun menin sen ampumistapauksen jälkeen Jokelaan soittelemaan ihmisten ovikelloja ja jakelemaan "Eroa kirkosta, sillä Jumalaa ei ole!" -lappusia?

Kunpa olisit kertonut tuon minulle aiemmin. Voi minua tyhmää ateistia. Taas mokasin.

• konna

Aksun mukaan väittää tapahtuneen. Todisteet, että näin olisi todella tapahtunut, ovat varmaan taas jossain siellä, missä kaikki muutkin kristinuskon todisteet..

• H.H.

Vapaa-ajattelijain liiton pj R. Brotherus oli sitä mieltä, että ihmisten pitäisi miettiä missä oikein surevat, kun nämä surivat kirkossa.

Hra B näytti meille mistä kana pissii.

• ...

Aika saatanallista meininkiä! Radio Die! Hell und Die lahkon Radio Die! Vittu mikä meno! Ei pahimmatkaan deathmetaljermut ole pistäneet noin rankkaa meininkiä päälle. Kyllä kirkko ja erinäiset jeesuslahkot ovat se oikea tie alakertaan! Perseeseen kaikki okkultismit ja antikristukset! HALLELUJA! Taidankin liittyä heti näihin bileisiin.

• Retrohetero

niminen ohjelma tulee siltä kanavalta.
        Toivottavasti Dei loppuu kun ne
        pääsee vihdoin siihen takakanteen.

• Yks vaan
        Retrohetero kirjoitti:

niminen ohjelma tulee siltä kanavalta.
        Toivottavasti Dei loppuu kun ne
        pääsee vihdoin siihen takakanteen.

Oma arvioni on että se ei siihen lopu vaan se alkaa taas alusta uudestaan, kuten kävi jo. Nämä ohjelmathan lähetettiin jo aiemmin ennen Radio Deitä joidenkin radioasemien kautta. Nämä ovat siis jo nyt uusintaa. Asialla oli Trans World Radio ja Sanansaattajat www.sansa.fi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      49
      6385
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      651
      2679
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1219
    4. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1145
    5. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      84
      1124
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      60
      1088
    7. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      290
      1080
    8. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      87
      1072
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      70