Miten saan ä:n ja ö:n taas toimimaan mesessä? Muualla toimii normaalisti mutta mese keskusteluissa tulee vain tämmöisiä merkkejä, ''''''' ja ;;;;;;;;;. Ite veikkaisin että mulla on joku amerikkalainen näppäimistö päällä enkä vaan saa sitä pois.
ä ja ö ei toimi
10
15628
Vastaukset
- .........................
Jos XP:
Menes ohjauspaneeliin ja katso
>Aluekohtaiset ja kieliasetukset
>Kielet
>oletuskieli---Suomi suomalainen
Jollei niin näpsäytäs:
vasen shift/vaihto vasen Alt- Aaaaassddd
Kiitos, pelastit mut :D
- lakeri
Minulla sama ongelma miten saan korjattua
- autan sinua
no jos sulla on vista ni menet sinne "käynnistä/ se missä on se lippu" ja menet ohjauspaneeliin ja otat "aika, kieli, ja alueasetukset. kun oot sielä otat "aluekohtaiset ja kieli asetukset" kun pääset siihen vaiheeseen ota sieltä ylhäältä "näppäimistöt ja kielet" sitten siitä klikkaat "näppäimistöt" ja vedät siniseksi sen "amerikkalainen" kohdan ja painat oikealta päin että "poista" ja painat ok. jos kysyttävää niin kysy.
- kikituu
kiitos!! mullakin oli sama ongelma :)
- seqe
mulla on windows 7 mulla on sama vika mutta miten laitan takaisin ä ja ö pelaamaan facebookin chatissa ???
- XP PRO
Painat...
...näppäimet ALT ja SHIFT pohjaan yhtä aikaa... - Putcher
Juurikin tuo Alt Shift komento ei ole monille tuttu, voi painaa vaingossa tuota ja sitten ihmetellään että miksi tulee ', ; ja [ vaikka pitäisi tulla ä, ö ja å.
Mutta tuolla asia korjaantuu jos näppäimistö yhtäkkiä alkaa syöttää outoja merkkejä :D Sähköpostissani ovat ä ja ö kirjaimet oudon näköiset. Vika lienee Unikodessa. Miten saan Crome- selaimeen muutettua UTF-8 koodauksen?
- x1338xproxn1ggascopezzz
Kyllä ne toimii, sä et vaa osaa käyttää niitä noob
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496665Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6732876Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831249Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.961238- 841225
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611123- 891120
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371100- 721002
- 238906