päivänä muutamana takaperin ystävämme aapon profiilista hänen jännästi tehtyjä kotisivujaan; ploginsa hauskaa juttua jotta "saatana saapuu postilaatikkoon". aapolle tiedoksi, että suomalainen postinkantaja on senverta yksinertainen elikko jotta se ei ymmärrä tekstiä "ei mainoksia" vaikka sen kiinnittäisi laatikkoon rautalangalla.
mutta sitten kun katselin aapolaisen kuvagalleriaa niin sieltä löytyi kuva tutusta mielenosoituksesta, josta olemme nähneet kuvia jo aiemminkin; aapo & kumppanit arabien kanssa osoittamassa mieltään israelia vastaan. jonkun lehden kuvissa oli aikoinaan kun siellä mielenosoituksessa poltettiin israelin lippuja, huudettiin hamasin ja hizbollahin nimeä ynnä muuta tuollaista kivaa. kuvagalleriassaan aapo päivittelee, että joku media (iltasanomat? iltalehti?) oli jostain syystä uutisoinut heidän mielenosoituksen olleen "juutalaisvastainen". mistähän syystä moinen väärinkäsitys johtuu kun kysehän oli vain ja ainoastaan viattomien arabilasten hyvinvoinnista kantavien huolta israelin aggressioita vastaan. sitä kantaahan vaan ne palavat sinivalkoiset liput ja tuulessa upeasti hulmuilevat punaliput edustavat...?
mutta tuli kuitenkin mieleen kysellä näiltä suomalaisilta kommunisteilta, jotka tuolla maailmankolkalla näkevät hamasit, iranit, syyriat ja muut hizbollahit tuollaiseksi tukimielenosoituksen arvoisiksi instansseiksi, jotta kannattaako tälläisten lapsirakkaiden elementtien takia nyt ihan oikeasti sitä mielenosoitusoikeuttansa käyttää? http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200712116970424_ul.shtml
minä ihmettelen, että kuinka ihmeessä te kommunistit voitte kannattaa kaikkea mitä suomalainen vastustaa kuten esimerkiksi neuvostokommunismia ja ääriislamilaisuutta ja vastustaa taas toisaalta kaikkea mitä suomalainen kannattaa?
näin maallikkona minusta näes vaan tuntuu, että jotakin ne suomalaiset kommunistit ajavat mutta suomalaisen asiaa se ei ole.
selailin tässä
4
179
Vastaukset
- niimpä...
Hyvä artikkeli jonka ainakin PITÄISI laittaa USA:n ja Israelin vastustajat miettimään kantaansa.
- texkiller
jos nyt kuitenkin kommunistien puheita ja tekoja tarkastellaan lähemmin niin puheet on yhtäältä yksiä , teot aivan toisia.
minä olen nyt jonkun vuoden lueskellut kommunistien julistuksia monista aiheista kuten esimerkiksi suvaitsevaisuudesta, avarakatseisuudesta, uskonnonvapaudesta, tasa-arvosta, sananvapaudesta ja monista muista tälläisistä ylevistä aihepiireistä. ja mitä niistä on irronnut? on poltettu lippuja, on haukuttu ihmisiä talibaneiksi, on haukuttu ties miksi riistäjäksi ihmisiä, jotka tulevat omillaan toimeen, on jopa haukuttu ns. väärään ryhmittymään kuuluvat punikitkin, on sensuroitu puheita ja on halveksittu kansan tahtoa kertomalla, että kansa on äänestänyt väärin. joku kahjo on ollut ajamassa panssarivaunulla eduskuntaan, toinen liittämässä suomea neuvostoliittoon ja kolmas rullattelee kaljanhakureissullaan metsään niin vauhdikkaasti, että huutaa turpaanvetoa ja paskapäätä sen jälkeen...
meinaan nämät ovat sen sortin sosialistista suvaitsevaisuutta, johon minä ja suurin osa suomen kansasta ei halua koskea pitkällä tikullakaan. ja se myöskin näkyy vaalivuosina. - T Urpo
texkiller kirjoitti:
jos nyt kuitenkin kommunistien puheita ja tekoja tarkastellaan lähemmin niin puheet on yhtäältä yksiä , teot aivan toisia.
minä olen nyt jonkun vuoden lueskellut kommunistien julistuksia monista aiheista kuten esimerkiksi suvaitsevaisuudesta, avarakatseisuudesta, uskonnonvapaudesta, tasa-arvosta, sananvapaudesta ja monista muista tälläisistä ylevistä aihepiireistä. ja mitä niistä on irronnut? on poltettu lippuja, on haukuttu ihmisiä talibaneiksi, on haukuttu ties miksi riistäjäksi ihmisiä, jotka tulevat omillaan toimeen, on jopa haukuttu ns. väärään ryhmittymään kuuluvat punikitkin, on sensuroitu puheita ja on halveksittu kansan tahtoa kertomalla, että kansa on äänestänyt väärin. joku kahjo on ollut ajamassa panssarivaunulla eduskuntaan, toinen liittämässä suomea neuvostoliittoon ja kolmas rullattelee kaljanhakureissullaan metsään niin vauhdikkaasti, että huutaa turpaanvetoa ja paskapäätä sen jälkeen...
meinaan nämät ovat sen sortin sosialistista suvaitsevaisuutta, johon minä ja suurin osa suomen kansasta ei halua koskea pitkällä tikullakaan. ja se myöskin näkyy vaalivuosina.Minua huvittaa punikeissa juuri tuo vähä-älyinen
julistamisensa.
Etenkin sen ristiriitaisuus todellisuuden kanssa.
Punapaviaanit ovat todellakin niin hölmöjä että
eivät tajua kansan tajuavan.
Neukkutunkiolla mellastaa näitä ylväitä yli-ihmisiä,
jotka eivät koskaan riistäneet luontoa tai ihmistä!
Mikä vittu niihin nyt on mennyt? Eikös juuri
heidän pitänyt hallita demokratiaa, ihmisoikeuk-
sia ja yhteikunnallista oikeudenmukaisuutta
melkeinpä yksinoikeudella globaalisti!!
Suomipunikitkin tappelevat keskenään eivätkä
kykene muodostamaan edes yhdessä puoluetta!!
Hyvä niin, ei sen puoleen.
Meidän muiden ei tarvitse kuin nauraa helakasti
mutapainia katsellessa.
Ei toteudu uskonto edes omien opetuslasten kes-
kuudessa, miten ihmeessä se toteutuisi muutenkaan.
Tähän voisi vähän mukaella sotamies Rahikaista
herneettömän sopan syönnissä:
Koettaa sossialismiä etistää vuan turha on työsä! T Urpo kirjoitti:
Minua huvittaa punikeissa juuri tuo vähä-älyinen
julistamisensa.
Etenkin sen ristiriitaisuus todellisuuden kanssa.
Punapaviaanit ovat todellakin niin hölmöjä että
eivät tajua kansan tajuavan.
Neukkutunkiolla mellastaa näitä ylväitä yli-ihmisiä,
jotka eivät koskaan riistäneet luontoa tai ihmistä!
Mikä vittu niihin nyt on mennyt? Eikös juuri
heidän pitänyt hallita demokratiaa, ihmisoikeuk-
sia ja yhteikunnallista oikeudenmukaisuutta
melkeinpä yksinoikeudella globaalisti!!
Suomipunikitkin tappelevat keskenään eivätkä
kykene muodostamaan edes yhdessä puoluetta!!
Hyvä niin, ei sen puoleen.
Meidän muiden ei tarvitse kuin nauraa helakasti
mutapainia katsellessa.
Ei toteudu uskonto edes omien opetuslasten kes-
kuudessa, miten ihmeessä se toteutuisi muutenkaan.
Tähän voisi vähän mukaella sotamies Rahikaista
herneettömän sopan syönnissä:
Koettaa sossialismiä etistää vuan turha on työsä!Tappuraisen takuumishenä :)))!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577270Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7273479Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1621758Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3411757- 841395
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841361- 911270
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631237Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2611235- 811144