Kiai voima todellista?

JennSul

Tässä melko vaikuttava video "kiai" voimasta.

http://www.youtube.com/watch?v=7FZjHAijc0k

Tuskinpa BBC tuommoisesta ohjelmaa tekisi jos se olisi täyttä humpuukkia. Minusta vaan on hyvä että noita juttuja saavat käyttää vain pitkälle opiskelleet mestarit...ajatelkaa jos noita salaisuukkia opetettaisiin kaikille.

3

583

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Zatani

Kirjoittanut: Noita-Nainen. 13.11.2007 klo 00.04

Mita tama mielestanne on - keskittynytta chi-energiaa...?

Mika estaa naita miehia loukkaantumasta vakavasti?

http://uk.youtube.com/watch?v=b4Rsr-IItPM

Samaa juttua uudessa paketissa-.-.
      Z.

• Rev

Jännä juttu, ja ehkä linkki oli uusi jollekin, mutta...

Harjoitelkaa!

Sitten tiedätte mistä puhutaan, ja mitä näissä videoissa tapahtuu. Kysymykset tyyliin "Mikä selittää tämän ja miten tämä on mahdollista ja ja..." eivät johda MIHINKÄÄN. Itse harjoittelemalla alkaa oivaltaa sitä mitä ei voi sanoa, kirjoittaa tai näyttää videolla.

Enpä keksi miksei joku haluaisi osata käyttää kehoaan ja mieltään tehokkaammin tai pitää terveydestään huolta. Pian sen oppii kun harjoittelee, omat luontaiset kyvyt alkavat tulla esiin, jokaisella vähän erilaiset.

On ihan yksi ja sama pystyykö joku kiinalainen soittamaan kelloja huutamalla. :-) Niin kauan kuin ei tule ihan mun korvan juureen kailottamaan.

Minä lähden siitä, ettei mikään ehkä ole mahdotonta, mutta että tärkeintä on keskittyä olennaiseen tässä ja nyt omassa elämässäni.

Äänenkäyttö on todella mielenkiintoinen asia ja harjoittelen sitä. Saan isommat kiksit siitä kun laulaessani koen laulamisen tapahtuman keho-mieli-sielu tasolla entistä kokonaisvaltaisempana ja soljuvampana kokemuksena, tai kun vaikka vain löydän äänestäni jonkin uuden taajuuden.

Tavallisen laulamisen harjoittelu ei ole sen vähemmän mystistä kuin kellojen soittaminen karjumalla. Tekojemme mystisyys on suoraan verrannollinen omaan kykyymme arvostaa itseämme ja kokemustamme siinä hetkessä joka tapahtuu.

• Sive Lee

Ei kyllä vaikuta tuollainen video yhtään. Jos äijä vaikka huutaisi jonkun vesilasin paskaksi niin voisin edes harkita asian varsinaista setvimistä.

Elämäsi aikan et oikeasti törmää yhteenkään salaisuuteen. Ehkä kuollessasi saat tietää, tai sitten et ja vain lakkaat olemasta. Kaiken maailman "tieto" asiasta on vain teoretisointia.

Jos tommonenkin kuiva äijä tulisi mulle huutaan niin painisin solmuun alle 2 sekuntin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1294
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1128
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      854
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      850
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      780
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      725
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      692
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60