Voiko kellottaa?

DDR2 667MHZ Kingston 1024MB

Uskaltaako kyseistä muistia kellottaa. Onko herkkä hajoamaan? Niitä on 2x1Gb

4

538

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaan ja viritä...

oikein viimosen päälle, mihin peliin sinä noin hurjia tehoja tarvitset? Hulkinko pelaamiseen, hui :0 Hulk on Bulk.

• vaan...

jos pistät liikaa voltteja, kampavalmistajat antaa yleensä suositusrajat 1.8 voltista alkaen yleensä jonnekin 2.1-2.2

• Pelkästään muistia kelloittamalla ainoastaan muistiväylä nousee.Kone ei hirveästi nopeudu.
      Itse olen yhdet 250€:n muistit rikkonut nimenomaan Volttien lisäämisellä.kellotaajuuden nosto ei muisteja riko kuten ei myöskään prosessoria.Volttien nostolla voi saada tuhoa aikaan.2,2V on se mikä noita DDR2muisteja rikkoo.Jos Voltit pitää alle 2,2 tuskin hajoavat.

• muistin väyläntaajuutta

Eli mistä voin nostaa muistiväylän nopeutta ilman että prossu ylikellottuu. Olen biossistakin yrittänyt etsiä asetuksia muistien ylikellottamiseen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7260
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      724
      3446
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      160
      1741
    4. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      335
      1723
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1385
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1361
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1260
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1237
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      257
      1228
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1144
    Aihe