Uskaltaako kyseistä muistia kellottaa. Onko herkkä hajoamaan? Niitä on 2x1Gb
Voiko kellottaa?
4
555
Vastaukset
- vaan ja viritä...
oikein viimosen päälle, mihin peliin sinä noin hurjia tehoja tarvitset? Hulkinko pelaamiseen, hui :0 Hulk on Bulk.
- vaan...
jos pistät liikaa voltteja, kampavalmistajat antaa yleensä suositusrajat 1.8 voltista alkaen yleensä jonnekin 2.1-2.2
Pelkästään muistia kelloittamalla ainoastaan muistiväylä nousee.Kone ei hirveästi nopeudu.
Itse olen yhdet 250€:n muistit rikkonut nimenomaan Volttien lisäämisellä.kellotaajuuden nosto ei muisteja riko kuten ei myöskään prosessoria.Volttien nostolla voi saada tuhoa aikaan.2,2V on se mikä noita DDR2muisteja rikkoo.Jos Voltit pitää alle 2,2 tuskin hajoavat.- muistin väyläntaajuutta
Eli mistä voin nostaa muistiväylän nopeutta ilman että prossu ylikellottuu. Olen biossistakin yrittänyt etsiä asetuksia muistien ylikellottamiseen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 702952
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792128
- 951956
- 321702
- 121526
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191175