Onko kenenkään koiranpentu oppinut sisäsiistiksi ilman sanomalehtiruljanssia?
Siis viety niin usein ulos että oppii tekemään tarpeensa sinne?
Onko liian kunnianhimoista yrittää opettaa koiraa sisäsiistiksi näin?
Kokeneemmat, kommentteja....
Sisäsiistiksi ilman paperia
5
483
Vastaukset
Ite oon jokaisen koiran opettanut sisäsiistiksi ilman papereita, suoraan ulos vain. Töitä sai tehdä, mut kannatti!
Omat koirat oli 4kk ikäisenä sisäsiistejä.- pyrri pennulla
muutama oma "kusiriepu" siis pyyhe maassa johon teki.. sitten pesuun vaa tai että huuhtas ja kauvuu... ei tarvinnu roskiksesta kaivella sanomalehtiä.. hyvin oppi
- paiju
Mahdollista on! Itsellä 10vk pentu ja opetustapa on ollut juuri tämä. Ollaan käyty ulkona tarpeilla aina ruuan, leikkien, juonnin jne. jälkeen. Myös öisin olen automaattisesti herännyt käyttämään kerran pissalla. ..ja alku on ollut todella lupaavaa! :) Reilun 8 viikon ikäisenä pyysi jo itse ulos. Valitsin tämän tavan, koska tuntui että paperi jutuista ei tule mitään eikä ymmärtänyt niiden päälle ollenkaan. Ulosmeno mahdollisuudet on meillä muutenkin niin hyvät. Takaovelta omalle aidatulle pihalle.
Vanhempi koirani oppi papereilla sisäsiistiksi 14 viikon ikäisenä. Saapas näkyä miten tämän penikan kanssa käy :) - A mother
Meillä on kaksi hoffipentua opetettu sillä tavalla sisäsiisteiksi. Todella nopeasti oppivatkin - taitaa olla helposti oppivaa rotua. Mutta minusta edellytyksenä on, että asuu omakotitalossa, niin että voi päästää koiran ulos mahdollisimman usein ja mahdollisimman nopeasti. Toinen edellytys on, että joku on aina kotona koiranpennun kanssa. Minusta tuntuu, ettei tämä systeemi onnistu, ei ainakaan kovin nopeasti, jos koiranpentu joutuu olemaan kauan yksin. Meillä tämä opetus meni loistavasti, vaikka moni suhtautui epäilevästi! Asumme toki metsän keskellä, joten koirat ovat päässeet vapaasti ulos suoraan keittiön ovesta tarpeen tullen! Kokeile rohkeasti, eikähän onnistu!!!
- sehän on sinusta
itsestä kiinni miten pentu oppii.
Itsellä on 8kk ikäinen pentu ja kahdesti on tehnyt sisään,molemmilla kerroilla mun vika kun en huomannut että hätä on.
Sitä pentuahan viedään sinne ulos,siis jatkuvalla syötöllä,kesäpentu on aina helpompi ja jos asut rivarissa/omakotitalossa niin ulkona asukaa suurinpiirtein.Mitä enemmän ulkona,sitä paremmin leimautuu ulos.Itsellä yks talvipentu ollut ja hitaammin oppi,ihan sen vuoksi ettei emäntä jaksanut laukata ulkona sataa kertaa päivässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496385Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6512679Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831219- 841145
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.841124Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä601088Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2901080- 871072
- 70971
- 228864