♥{*}♥{*}♥{*}♥{*oOo*}♥{*}♥{*}♥{*}♥
Siinä puiston halki kävellessä
valkoisten lumihiutaleiden keskellä
oli vaikea kuvitella
miten vain hetki sitten -
kaikki oli hehkunut
Toivo elänyt odottavassa sylissä
Pehmeiden huulien ja suljettujen silmien takana
ruusuja ja lupauksia
Yksi sielu - yksi maailma
Askeleet hidastuvat - pysähtyvät
- Tämä kaunis penkki -
Tässä lumisessa puistossa - hehkuu -
Ja minun sydäntäni kivistää
Näin se tulee aina olemaan
Tuossa suuren tammen alla -
valkoisella puistonpenkillä
me istumme -
Aina ja ikuisesti
♥{*}♥{*}♥{*}♥{*oOo*}♥{*}♥{*}♥{*}♥
VAIN HETKI SITTEN
14
480
Vastaukset
Runosi oli niin haikean kaunista.
Halaa oikein kovasti.
Täällä ei sada edes vettä nyt.
Lähtee liikenteeseen.
Mustaan jäähän.
Jouluntouhua toivottaa.
Olet ihana.
Tässä Hyäsintin tuoksua.
Nuuhkuta.- *MURUKULTA*
Ei ole mitään mitä ei Vartserin sininen hoitaisi ja ihana ystävä! :))
Olehan varovainen siellä liukkailla!
Täällä on juuri ja juuri pakkasella näin aamusta,,
Pitää kait olla siitäkin hyvillään, kun ei tuota lunta ole ihasteltavana. Niif!
Ihanaa pvää keskiviikon Gitta ja tonttuillaan - aina vaan! ;D
- padme_amidala
valkoisten lumihiutaleiden keskellä puistonpenkki tammen alla. Maalauksellinen kuva välittyi lukijalle, samoin, kuin haikea tunnelmasi.
Pala tiikerikaakkua ◄ ?
Mukavaa keskiviikkoista sinulle Murukulta : )- *MURUKULTA*
Tiikerikakkua!!! Tiiäkkö juuri söin tiikerikakkua! :))))))
Se on tällainen muunneltu versio (niin kuin melkein kaikki), johon olen laittanut tummia suklaapaloja sinne keskelle. MMMMMmmm! ;D
Eli lisää tänne vain, kyllä se on sen makuista kakkua, että kelpaa vaikka isompikin palanen!!
Pakko tässä on vain laittaa silmät kiinni ja kuvitella tuo lumi maahan ja puihin..
Ei sitä uskois, kuinka syksyllä nurisee, että voi kun tulee lumet ja kun se sitten puuttuukin ,nurisee, että kun sitä ei olekkaan!
Koskas sitä olisi tyytyväinen?
Vaadimme lunta jouluksi, joka tapauksessa!! Kuuleekos se porukka siellä? Moni odottaa! :þ Tai minä alan laulaan...... :O hehehe...
Mukvaa keskiviikkoa sinne myös ja ei tanssiin lumisadetanssia! 'dumdumdum'...
- Marin Frist
Ikävärunokooma................taas :)
Tämä olla mahoton!- *MURUKULTA*
Pitäkös taas hakea se ruisku.....ja..♪♪ 'vain pieniii kansaa-aaan laaa-aaulu ei sanoja ollen..'♪ .... No, niin,, Saisko olla tiiikerikakkua?
Sitä me nyt tänään tarjotaan padmen_ kanssa!
Kyllähän sitä tuon ikävän kanssa pärjää, vaan ei sen että ei ole lunta!!
Järki lähtee kohta, kun potkurinjalakset lyö kipinää ja käsiin alkaa jo ottamaan melkoisesti.....:\
Mohotonta pvää vuaan sinnekin, M_F ! :) ...viuh...
- peres
Me kuljemme samoilla poluilla
aika on ehkä eri
Sanatkin kulkee
Muistojen polkuja on hyvä olla monia
Kaunista oli
Kiitos !!- *MURUKULTA*
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
Yhteistä ajatuksenlentoa
pientä - hennon hentoa
Tanssii sanat puistotiellä
kauniita ovat - siksi ovat siellä :)
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
Viime viikollakin jouduin jättämään runoja vihkoon, kun oli niin saman oloisia sivulla jo.
Sitä on tapahtunut koko ajan... kait ne jää tuonne odottaan tai unhoon - kuka tietää.
Minusta on aina mielenkiintoista kuinka samaa aihetta toinen käsittelee.
Pikaseen luin aamulla runosi,,,mutta odotas kun hyppään sinne jatkaan...;)
Täältä kaunis kiitos ja näkemiin ja mukvaa pvää vuaan, peres ! :D
- AmandaK
Näin juuri, juuri näin, noin se menee. En osaa muuta sanoa :D
Kiitos Muru tästä runosta!- *MURUKULTA*
Muistoille - eri tapahtumille on omia yksityisiä paikkoja...
Ainut huonopuoli on, kun rakentaminen on niin voimakasta, moni penkki, puu ja puistotie jyrätään.. ja kun menet etsimään, ei löydykkään..:\ niifff..hommailevat vain jotain Leninin-patsasta sinne penkin kohdalle...murr...
No, kaunis kiitos sinulle ja sitä tiikerikakkua,,ole hyvä....Oletko jo saanut? padmellakin ainakin pitäisi olla vielä.. :D
- *Rakkaudenlahja*
taikaa tässäkin.On ihanaa lukea tällaisia runoja joissa on suuria tunteita ja rakkautta.Sydämesi on niin aito ja ei siihen sydämeen mahdu liikaa surua valo vain paistaa.Sanat ovat jälleen runossasi kauniit.Kiitos paljon!
- *MURUKULTA*
Mutta ihanaa pvää. Hiukset lentelee huiskin haiskin,,,
Tiiäkkö, muuten, miksi aivot on olemassa? ....tik-tak-tik-tak... No, että hiukset pysyy päässä! :))))
(Kuuluu näihin lastensuusta-kuultua osastoon.)
Minä olen taas tuhannen mutkalla sinun sanojesi edessä!
Mutta kyllä sitä kaikennäköistä sydämeen joutuu, vaan aina on kuitenkin toivo ja ilo siivonneet kaikki huoneet kuokkavieraista ja taas on jaksanut..
Sinä olet oikeastaan apuna touhuamassa, että kaikki on hyvin!! :)
Kiitos sinulle, R_lahja ja energistä pvää, niin kuin tuo tuuli lentää iloisena! :D
- Z**
Sinä ootkii ruvennu tällä kertoo ruvennu
muistelemmaan runossa niitä vuojen 78
tapahtumia siellä Monrepoon puistossa
Katos kun minua rupes uamusellä vähän huikasemmaan niin lähin mittää sanomatta tuonne
jaakko sellin paariin ostamaan nakkisämpylöö
ja siinnä aattelin Kallelle soettoo niin Kalle
vastas että tule äkkiä tänne kun vallesmanni on
suannu vihiä ....piip keitosta
No minä potkasin Lat....eikun mersun kääntiin
ja ajon tuhatta sattaa kottiin
Ja metässä olj sitten melokonen jännitysnäätelmä
kun Kallen kanssa juostiin polliisia pakkoon
pöntöt kaenalossa- *MURUKULTA*
Tätähän mie oon pelännä koko ajan, notta kyl se serihvi haistoo sielt mehtäst jottain simmos,
joka ei tuoksu puolukoilt eikä mustikoilt... Nyt täytyy miun kyl istuu...
Et sie kuitennii satimeen jäännä Kallen kanss! Hyvin sill Lat..maastoautollas piäsee siel kappeil mehtäteil liikkuun, toisin ku serihvi sill volovolla.
Eikä se ossoo sillä ies aijoo. Sehän män viime syksynä siin mutkaskii kylelleen ja sitä ei oo tehnä kukkaan muu. Kortti pois simmoselta polliisilt!
No, tiel ol sitt simmonen joulnäytelmä siel.. ja mie toivon hartaast, jotta se ol viimenen osa tätä näytelmee...Luppootko? Ei mittee enkoorea ennee..
Eläkä vuaan sano et veittä ne pöntöt sinne takaniitun lattoon? Se on nii ku tiiät, serihvin niittu ja lato......
Nyt uotta joulun ku se kuulusa piss.. siel sukass
Rauhallist iltoo... vissiin.. sinne, Z** Muru vispoo etusormee* :D
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1233440- 122266
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371935Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4111877Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211691Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681507- 1241408
Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301323En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101271- 141226