Olkoon aiheena yksinäisyys,oletko siihen joutunut vai tarkoituksellisesti hakeutunut?
Selailin seuranhaku palstaa ja tuollainen määrä miehiä haki seuraa ikäryhmässä 60-65 vuotta.
Pieni vilkaisu millainen se ihanne nainen pitäisi olla. 25v ylöspäin, hiusten ja silmien väri joissakin ilmoituksessa määritelty tarkasti.
Pituus ja paino on myöskin tärkeä.Pidetäänkö tiukasti kiinni näistä ihanteista ja kun ei löydy niin ollaan yksin?
Minun ihanne mieheni saa olla minkävärinen vaan, kyllä tällä iällä muut ominaisuudet menee edelle silmien värin,,, olen varattu toistaiseksi.
Vihreät silmät on jääneet mieleen, ne oli parrakkaalla miehellä jota pelkäsin, Jouluna 1949!
530 miestä
50
2586
Vastaukset
Varmaan tuo alaikäraja nousisi paljonkin, jos keksittäisiin sellaiset peililasit, jotka näyttäisivät katsojan omat kasvot sen katsottavan kasvojen vierelle. Panis vähän miettimään mitä yrittää.
- Juniperus
Aina 600 miehen joukossa on useitakin, jotka haaveilevat nuorista kumppaneista - aivan samoin kuin vastaavasti naistenkin porukoissa. Vai olisiko parempi tässä tapauksessa puhua partnereista?
Samaa asennetta olen miehenä joskus ihmetellyt, kun joitakin vuosia sitten selailin kirjeenvaihtoilmoituksia. Miesten tuli olla nuoria, kun naiset itse olivat "nuorekkaita".
Ihmiset näyttävät pitävän nettiä valtavana kauppakeskuksena, josta löytyy kaikkea, mitä mielen syrjään tulee. Ja varmaan täältä hyvällä tuurilla joku itseään paremman löytääkin.
- hildurvonhopsis
Jos miehelle kelpaa kaikki:
Nainen
Pituus 100-250 cm
Paino 30 - 300 kg
Ammatti (kaikki lueteltu)
Uskonto (kaikki lueteltu)
Siviilisääty (kaikki lueteltu)
Sellaiset ohitan nopeasti.
Varatut ja avioliitossa olevat laitan välittömästi estolistalle. Melko pitkä jo on sekin lista. Nuoret seksinvonkaajapojat laitan myös estolistalle. Jospa sinne treffipalstan listalle joskus jäisi Se Yksi Oikea.
Jos kaikki käy - kunhan on nainen - niin on jo melko epätoivoinen.
♥ Kyllä mieskin saa etsiä laatua, jos on itsellä antaa jotain vastineeksi ♥
♥ Lika barn leka best ♥- Juniperus
Jokaisella tietenkin ovat omat vaatimuksensa, mutta muutamat voivat haaveistaan joustaa, jos mieltyvät tarjottuun kokonaisuuteen.
Mikä sitten on sitä paljon puhuttua laatua, jota olisi tarjolla? Luulen, että eri ihmisille aivan eri asiat. Joidenkin mielestä ihmiset eivät ole kotieläimiä, joiden tasoa voi arvioida kantakirjoin tai sertifikaatein. tuossa yhteydessä kertonee, että etsinnän kohde on "väline", jolla hän haluaisi hoitaa tiettyjä tarpeita.
Mutta, mutta... Jos mies kertoo, ettei potentiaalisen kumppanin pituudella, painolla, ammatilla tai uskonnolla ole merkitystä, merkitseekö se sinun mielestäsi, että hänelle kelpaisi kuka tahansa? Sehän voisi yhtä hyvin kertoa, että muilla kuin ulkoisilla asioilla saattaisi olla hänelle suurempi merkitys.
Tosin 2,5 metriä ja 300 kiloa kuulostaa melko hurjalta - erityisesti naisen mittoina. ;D))- joutilaalla ...
Juniperus kirjoitti:
Jokaisella tietenkin ovat omat vaatimuksensa, mutta muutamat voivat haaveistaan joustaa, jos mieltyvät tarjottuun kokonaisuuteen.
Mikä sitten on sitä paljon puhuttua laatua, jota olisi tarjolla? Luulen, että eri ihmisille aivan eri asiat. Joidenkin mielestä ihmiset eivät ole kotieläimiä, joiden tasoa voi arvioida kantakirjoin tai sertifikaatein.kun oikein kuvan kanssa eräs herra, yli 60 haki nuorta naista, määtäten ulkoiset ominaisuudet, seurakseen Thaimaaseen.
Hänelle ainakin olisi helpompaa, jos olisitte saaneet meidät naiset merkittäväksi kantakirjoihin ja vararustettuna sertifikaatein.
Nostaahan se tietenkin miehen itsetuntoa kun kävelee kaunotar kainalossa.Ressukoitahan on moneen lähtöön.
Laatua minusta miehessä on, rehellisyys ja viihtyy ja voi hyvin, omana itsenään! - 60veee
optimisti-orvokki kirjoitti:
tuossa yhteydessä kertonee, että etsinnän kohde on "väline", jolla hän haluaisi hoitaa tiettyjä tarpeita.
Mutta, mutta... Jos mies kertoo, ettei potentiaalisen kumppanin pituudella, painolla, ammatilla tai uskonnolla ole merkitystä, merkitseekö se sinun mielestäsi, että hänelle kelpaisi kuka tahansa? Sehän voisi yhtä hyvin kertoa, että muilla kuin ulkoisilla asioilla saattaisi olla hänelle suurempi merkitys.
Tosin 2,5 metriä ja 300 kiloa kuulostaa melko hurjalta - erityisesti naisen mittoina. ;D))Kerran työmaanruokalassa me juteltiin just tästä asiasta ja yks kundi sano naapuripöydästä, että aiheettomat pakit aviovuoteessa on naula avioliiton ruumisarkkuun. Pitäsköhän ajatella toisinkin päin asioita. Milloin viimeksi tein avioliiton eteen muutakin kuin nalkutin?
- Juniperus
joutilaalla ... kirjoitti:
kun oikein kuvan kanssa eräs herra, yli 60 haki nuorta naista, määtäten ulkoiset ominaisuudet, seurakseen Thaimaaseen.
Hänelle ainakin olisi helpompaa, jos olisitte saaneet meidät naiset merkittäväksi kantakirjoihin ja vararustettuna sertifikaatein.
Nostaahan se tietenkin miehen itsetuntoa kun kävelee kaunotar kainalossa.Ressukoitahan on moneen lähtöön.
Laatua minusta miehessä on, rehellisyys ja viihtyy ja voi hyvin, omana itsenään!Aika henkilökohtaisesti otit ilmoituksen!
Minusta on vain rehellistä pistää oma kuvansa ilmoitukseen tai profiiliin. Toiseksi: jokainen luonnollisesti hakee sen ikäistä, kokoista ja näköistä kumppania kuin katsoo tarvitsevansa. Jos sopimukseen liittyi Thaimaan-matka, tarjous täyttää mielestäni reilun kaupan tunnusmerkit.
Samaa mieltä lienemme siitä, että valtaosa miehistä ja naisista hakee itseään nuorempia ja paremmannäköisiä kumppaneita, mutta eivät he silti rassukoita ole. Heillä vain on muita suuremmat luulot itsestään. Juniperus kirjoitti:
Aika henkilökohtaisesti otit ilmoituksen!
Minusta on vain rehellistä pistää oma kuvansa ilmoitukseen tai profiiliin. Toiseksi: jokainen luonnollisesti hakee sen ikäistä, kokoista ja näköistä kumppania kuin katsoo tarvitsevansa. Jos sopimukseen liittyi Thaimaan-matka, tarjous täyttää mielestäni reilun kaupan tunnusmerkit.
Samaa mieltä lienemme siitä, että valtaosa miehistä ja naisista hakee itseään nuorempia ja paremmannäköisiä kumppaneita, mutta eivät he silti rassukoita ole. Heillä vain on muita suuremmat luulot itsestään.niin voi heti katsoa että jahas jos ei miellytä niin selataan eteenpäin...tietenkin edesauttaa jos nyt ei ole aivan kauhean pahannäköinen.
Reilu kauppa? Niin kai, mutta jospa ostaja on väärillä markkinoilla koska hänen hakemaansa tuotetta ei löydy muualta kuin Tallinnan kaduilta ja kapakoista, niin silloin voi kyllä asiakkaalle huomauttaa että tämä tuote oli parasta ennen ja sitä ei saa tästä maasta jossa naiset eivät ole kaupan.- Juniperus
optimisti-orvokki kirjoitti:
tuossa yhteydessä kertonee, että etsinnän kohde on "väline", jolla hän haluaisi hoitaa tiettyjä tarpeita.
Tosin 2,5 metriä ja 300 kiloa kuulostaa melko hurjalta - erityisesti naisen mittoina. ;D))Etkö välineellistä haun kohdetta suotta? Eikö ilmoittaja voisi hakea myös syvempää ihmissuhdetta, mahdollisesti jopa uutta kumppania? Monilla eroavilla on valmiina - oikein tai väärin - optio seuraavaan suhteeseen. Jotakin tarvettahan kaikki ihmissuhteet hoitavat.
Metrit ja kilot ovat ilmeisesti haun raja-arvoja, jotka kirjautuvat sellaisinaan, jos hakija ei niitä muuta. Välinpitämättömyys niistä minunkin mielestäni kertoo, etteivät ulkoiset ominaisuudet ole etusijalla. - Juniperus
Paloma.se.co kirjoitti:
niin voi heti katsoa että jahas jos ei miellytä niin selataan eteenpäin...tietenkin edesauttaa jos nyt ei ole aivan kauhean pahannäköinen.
Reilu kauppa? Niin kai, mutta jospa ostaja on väärillä markkinoilla koska hänen hakemaansa tuotetta ei löydy muualta kuin Tallinnan kaduilta ja kapakoista, niin silloin voi kyllä asiakkaalle huomauttaa että tämä tuote oli parasta ennen ja sitä ei saa tästä maasta jossa naiset eivät ole kaupan.Naiset ja miehet ovat kaupan siellä, missä tehdään naimakauppoja. Thaimaan-matkaaja ei ehkä aikonut kuitenkaan ostaa naista, vaan pikemminkin hänen palveluitaan. Siitä olen samaa mieltä, että väärässä maassa hän ostotarjouksen teki, kun oli Thaimaahan menossa.
Eikö hän ole potentiaalinen asiakas vain sille, joka haettuja palveluita myy? Miksi ihmeessä vaivata päätään ilmoituksella saati vastata ilmoitukseen, joka ei houkuttele? - an-nikkina
60veee kirjoitti:
Kerran työmaanruokalassa me juteltiin just tästä asiasta ja yks kundi sano naapuripöydästä, että aiheettomat pakit aviovuoteessa on naula avioliiton ruumisarkkuun. Pitäsköhän ajatella toisinkin päin asioita. Milloin viimeksi tein avioliiton eteen muutakin kuin nalkutin?
Juuri noin.
Parasta mitä aikoihin olen lukenut! Juniperus kirjoitti:
Naiset ja miehet ovat kaupan siellä, missä tehdään naimakauppoja. Thaimaan-matkaaja ei ehkä aikonut kuitenkaan ostaa naista, vaan pikemminkin hänen palveluitaan. Siitä olen samaa mieltä, että väärässä maassa hän ostotarjouksen teki, kun oli Thaimaahan menossa.
Eikö hän ole potentiaalinen asiakas vain sille, joka haettuja palveluita myy? Miksi ihmeessä vaivata päätään ilmoituksella saati vastata ilmoitukseen, joka ei houkuttele?ajoilta jolloin ne todellakin olivat kauppoja, mutta ne ajat ovat menneet eskoseni.
Ei minua henkilökohtaisesti häiritse kenenkään vanhanherran päähänpinttymät ja epärealistiset kontaktihaut netissä tai sen ulkopuolella; niin kauan kuin pussissa on puhtaita jauhoja (haha) ja asia tehdään selväksi että kyseessä ei olekaan mikään elämänkumppanin etsiminen vaan tilapäinen suhde tai extramaritaalinen seikkailu niin ilmoitella saa. Epäilen kyllä että vastaukset voivat olla vähissä.- Juniperus
Paloma.se.co kirjoitti:
ajoilta jolloin ne todellakin olivat kauppoja, mutta ne ajat ovat menneet eskoseni.
Ei minua henkilökohtaisesti häiritse kenenkään vanhanherran päähänpinttymät ja epärealistiset kontaktihaut netissä tai sen ulkopuolella; niin kauan kuin pussissa on puhtaita jauhoja (haha) ja asia tehdään selväksi että kyseessä ei olekaan mikään elämänkumppanin etsiminen vaan tilapäinen suhde tai extramaritaalinen seikkailu niin ilmoitella saa. Epäilen kyllä että vastaukset voivat olla vähissä.Et kai vakavissasi väitä, ettei avioliittoja solmita edelleenkin myös silkasta rahasta. Vai onko mielestäsi silkkaa sattumaa, että missit ja mallit ovat yleensä rikkaissa naimisissa ja että vanhoilla rahamiehillä on nuoret kauniit vaimot? Minä näen ne naimakauppoina - sananmukaisesti.
Haha? En tunne tapausta syvemmin, mutta tämän keskustelun pohjalta en ole havainnut tapauksessa mitään kieroa. Minulla ei myöskään ole varmaa tietoa siitä, ettei mies ollut hakemassa vakikumppania, vaikka se ei ensimmäisenä mieleen tulekaan. En ymmärrä, kuinka ilmoitukseen vastaaja voisi saada tilanteesta liian ruusuisen kuvan. Juniperus kirjoitti:
Et kai vakavissasi väitä, ettei avioliittoja solmita edelleenkin myös silkasta rahasta. Vai onko mielestäsi silkkaa sattumaa, että missit ja mallit ovat yleensä rikkaissa naimisissa ja että vanhoilla rahamiehillä on nuoret kauniit vaimot? Minä näen ne naimakauppoina - sananmukaisesti.
Haha? En tunne tapausta syvemmin, mutta tämän keskustelun pohjalta en ole havainnut tapauksessa mitään kieroa. Minulla ei myöskään ole varmaa tietoa siitä, ettei mies ollut hakemassa vakikumppania, vaikka se ei ensimmäisenä mieleen tulekaan. En ymmärrä, kuinka ilmoitukseen vastaaja voisi saada tilanteesta liian ruusuisen kuvan.että suurin osa avioliittoja solmitaan edelleen rakkaudesta. Murto-osa liitoista solmitaan mahdollisesti jostain kieroutuneesta ekonoomisesta syystä, mutta suurin osa nuoria liittoja niin Suomessa kuin muuallakin solmitaan pelkästään siitä syystä että tykätään toisistaan. Se antaa uskoa tulevaisuuteen. Rakkausavioliitot ja ydinperheet ovat yhteiskuntamme vankka perusta; nuo missit ja mallit ja rahapohatat nuorine vaimoineen vain lieveilmiö, parenteesi historiassamme ja pateettiinen esimerkki ihmisten huonosta itsetunnosta.
- aureliina
joutilaalla ... kirjoitti:
kun oikein kuvan kanssa eräs herra, yli 60 haki nuorta naista, määtäten ulkoiset ominaisuudet, seurakseen Thaimaaseen.
Laatua minusta miehessä on, rehellisyys ja viihtyy ja voi hyvin, omana itsenään!tämä herra tiedä, että Thaimaasta voi ostaa seuralaisen loman ajaksi. Halvemmallakin saa, kuin maksaa Suomi-naiselle matka.
- Juniperus
Paloma.se.co kirjoitti:
että suurin osa avioliittoja solmitaan edelleen rakkaudesta. Murto-osa liitoista solmitaan mahdollisesti jostain kieroutuneesta ekonoomisesta syystä, mutta suurin osa nuoria liittoja niin Suomessa kuin muuallakin solmitaan pelkästään siitä syystä että tykätään toisistaan. Se antaa uskoa tulevaisuuteen. Rakkausavioliitot ja ydinperheet ovat yhteiskuntamme vankka perusta; nuo missit ja mallit ja rahapohatat nuorine vaimoineen vain lieveilmiö, parenteesi historiassamme ja pateettiinen esimerkki ihmisten huonosta itsetunnosta.
Silti raha-avioliitot eivät ole välttämättä vähentyneet. Rikkaita on nyt paljon enemmän, ja kauniit naiset pääsevät paremmin esille kuin ennen. En minä näitä liittoja kieroutuneina pidä, ne ovat vain naimakauppoja. Voi niissäkin rakkautta olla: rikkaus on seksikästä.
Rakkausavioliittoja ovat useimmat olleet, ja rakkauden puutteeseen päättyvät useimmat. Juniperus kirjoitti:
Silti raha-avioliitot eivät ole välttämättä vähentyneet. Rikkaita on nyt paljon enemmän, ja kauniit naiset pääsevät paremmin esille kuin ennen. En minä näitä liittoja kieroutuneina pidä, ne ovat vain naimakauppoja. Voi niissäkin rakkautta olla: rikkaus on seksikästä.
Rakkausavioliittoja ovat useimmat olleet, ja rakkauden puutteeseen päättyvät useimmat.60-luvun lopun ja 70-luvun alun mukanaan tuoman naisten emansipaation. Toisaalta trendi kääntyi jo vuosisadan vaihteen jälkeen kun romanttinen avioliitto tuli muotiasiaksi aikaisempien järjestetyjen avioliittojen tilalle.
Onko todellakin että rikkaita ihmisiä(tarkoititko miehiä?) on enemmän prosentuaalisesti nyt kuin koskaan aikaisemmin vai että rikkaat ovat entistäkin rikkaampia? Missien ja mallien maailma on taas niin meikäläiselle vieras käsite että sieltä haetut esimerkit eivät jaksa oikein vakuuttaa. Ja jos ja kun tällaisia nuori missi/vanha rahapohatta littoja solmitaan ne yleensä eivät ole kovin pitkä-ikäisiä...kun papparaisen taskut ovat kevennetty sopivasti on missimallinaikkonenkin jo uuden uhrin haussa...mikä on tavallaan kosmista oikeutta...tämä tätä populäärikulttuuria.
Ei raha ole seksikästä...se on vain illuusio. Entisen kotikaupunkini kauniit senjoriitat kiteyttävät tämän raadollisen elämäntotuuden lauseeseen "Vanha mies täyttämään kaikki toiveeni, nuori mies rakkauteen." (Ideana ja hunosta käännöksestä johtuen joudun sen selittämään, on että fiksulla misulla on aina kaksi miesystävää; vanha ja varakas ja nuori ja komea).- Juniperus
Paloma.se.co kirjoitti:
60-luvun lopun ja 70-luvun alun mukanaan tuoman naisten emansipaation. Toisaalta trendi kääntyi jo vuosisadan vaihteen jälkeen kun romanttinen avioliitto tuli muotiasiaksi aikaisempien järjestetyjen avioliittojen tilalle.
Onko todellakin että rikkaita ihmisiä(tarkoititko miehiä?) on enemmän prosentuaalisesti nyt kuin koskaan aikaisemmin vai että rikkaat ovat entistäkin rikkaampia? Missien ja mallien maailma on taas niin meikäläiselle vieras käsite että sieltä haetut esimerkit eivät jaksa oikein vakuuttaa. Ja jos ja kun tällaisia nuori missi/vanha rahapohatta littoja solmitaan ne yleensä eivät ole kovin pitkä-ikäisiä...kun papparaisen taskut ovat kevennetty sopivasti on missimallinaikkonenkin jo uuden uhrin haussa...mikä on tavallaan kosmista oikeutta...tämä tätä populäärikulttuuria.
Ei raha ole seksikästä...se on vain illuusio. Entisen kotikaupunkini kauniit senjoriitat kiteyttävät tämän raadollisen elämäntotuuden lauseeseen "Vanha mies täyttämään kaikki toiveeni, nuori mies rakkauteen." (Ideana ja hunosta käännöksestä johtuen joudun sen selittämään, on että fiksulla misulla on aina kaksi miesystävää; vanha ja varakas ja nuori ja komea).Naisten työllistyminen paransi mahdollisuuksia tasaveroiseen kumppanin valintaan, se on totta ilman muuta. En minä usko raha-avioliittojen lisääntymiseen, en toki. Vähentyneet ne varmaan ovat, mutta ehkäpä ne siksi pistävät silmään.
En minä yhtä epäileväinen ole niiden avioliittojen onnistumisen suhteen, joissa nuoruus ja kauneus ovat vaihtotavaraa, eikä sellaiseen liittoon mene mies, jonka varat eivät kestä kumppanin oikkuja. Jotkut ihmiset asettavat ylellisen elämän käsittämättömän tärkeälle sijalle, ja nuoret varmaankin vielä meitä vanhoja useammin.
Uskottomuuden peikko on vanhojen kumppanien aina kyettävä torjumaan aivan rahavaroista riippumatta, mutta varakkuus varmaankin parantaa sitoutumista. Juniperus kirjoitti:
Naisten työllistyminen paransi mahdollisuuksia tasaveroiseen kumppanin valintaan, se on totta ilman muuta. En minä usko raha-avioliittojen lisääntymiseen, en toki. Vähentyneet ne varmaan ovat, mutta ehkäpä ne siksi pistävät silmään.
En minä yhtä epäileväinen ole niiden avioliittojen onnistumisen suhteen, joissa nuoruus ja kauneus ovat vaihtotavaraa, eikä sellaiseen liittoon mene mies, jonka varat eivät kestä kumppanin oikkuja. Jotkut ihmiset asettavat ylellisen elämän käsittämättömän tärkeälle sijalle, ja nuoret varmaankin vielä meitä vanhoja useammin.
Uskottomuuden peikko on vanhojen kumppanien aina kyettävä torjumaan aivan rahavaroista riippumatta, mutta varakkuus varmaankin parantaa sitoutumista.mielipiteiden vaihto, Juniperus! Käytän nyt vain tätä tilaisuutta hyväkseni ja kiitän mielenkiintoisesta keskustelusta. Olet antanut mielestäni parhaan kuvan oman ikäluokkani suomalaisen miehen ideamaailmasta ja käsityksestä parisuhteesta, naisten ja miesten toisiinsa kohdistuvista odotuksista kuin kukaan toinen palstan miehistä. Olen täysin tietoinen ettet "edusta" ketään muita kuin itseäsi ja varaten marginaaleja subjektiivisuudelle olen oppinut paljon keskusteluista kanssasi näillä palstoilla.
Hyvää Joulua!
T.
Paloma- Juniperus
Paloma.se.co kirjoitti:
mielipiteiden vaihto, Juniperus! Käytän nyt vain tätä tilaisuutta hyväkseni ja kiitän mielenkiintoisesta keskustelusta. Olet antanut mielestäni parhaan kuvan oman ikäluokkani suomalaisen miehen ideamaailmasta ja käsityksestä parisuhteesta, naisten ja miesten toisiinsa kohdistuvista odotuksista kuin kukaan toinen palstan miehistä. Olen täysin tietoinen ettet "edusta" ketään muita kuin itseäsi ja varaten marginaaleja subjektiivisuudelle olen oppinut paljon keskusteluista kanssasi näillä palstoilla.
Hyvää Joulua!
T.
PalomaEnpä ole usein kehuja naisilta saanut - moitteita sitä enemmän -, mutta nöyränä miehenä kiitoksenkin vastaan otan. Hyvää joulua sinullekin, ja onnekasta uutta vuotta - jos vaikka ei sitä ennen palstoilla tavata.
- ne 529 muuta,
jotka tuollaista etsii.
Minulle passaisi omanikäinen tai muutamaa vuotta nuorempi, vähän lyhyempi ja vähän kevyempi (ettei suutuspäissään seinälle nostaisi) suhteellisen terve eikä kovin juoppo naisimmeinen. Vaan kun ne on jo parinsa löytäneet tai hakee jotain ihmeotusta vuodesta toiseen. Naama ja muut paikat vain rupsahtaa kun ei sitä satuprinssiä löydy, mutta sitäpä ei huomatakaan. Kohta on kunnalliskoti edessä ja sitten ihmetellään, että mites tässä näin kävi.
No, minä olen jo kohtalooni tyytynyt. Hakekaa vain edelleen sitä prinssiänne, vaikka sieltä juottoloista.- rinssessa ryysynen
ei se naisen naama siitä rinssin puutteesta rupsaha,se on biologiaa se. Sitten kun se oikea kävelee eteesi niin kahden päivän tuttavuuden jälkeen et nää hänen naamaansa, , näet vain hänet!
- hildurvonhopsis
rinssessa ryysynen kirjoitti:
ei se naisen naama siitä rinssin puutteesta rupsaha,se on biologiaa se. Sitten kun se oikea kävelee eteesi niin kahden päivän tuttavuuden jälkeen et nää hänen naamaansa, , näet vain hänet!
Tuo oli kauniisti sanottu. Jos sisäistä kauneutta löytyy, niin ulkonäöllä ei ole silloin mitään väliä. Juopot etsiköön juoppoja ja raittiit etisiköön raittiita. Pitkät etsiköön pitkiä ja lyhyet lyhyitä ja ne joille se ei ole tärkeää - etsiköön Ihmistä. Naimisissa olevat pitäköön huolta omasta puolisostaan ja matkustakoon hänen kanssaan vaikka sinne Thaimaahan. Kuitenkin ikäsuositus on - 5-10 vuotta parhain. Mieluummin suunnilleen saman ikäinen.
- hildurvonhopsis
Vanhainkodissahan vasta vipinää onkin :0) Koskaan ei ole liian myöhäistä. Eivät kaikki naiset etsi miestä kapakoista ja juottoloista.
Toivon sinun löytävän hänet, jota sydämesi kaipaa.
Hyvää Joulua ! - onko kirjoittaja
rinssessa ryysynen kirjoitti:
nainen vai mies. Oli kumpi tahansa olen hänen kanssa täysin samaa mieltä. Ei ne ulkoiset ihanuudet pitkin kestä kummallakaan sukupuolella. Se, mitä ihminen on sisältä on tärkein juttu.
- 60män
Sen sijaan, että ihmetellään, miksi joku hakee jotakin, voitaisiin miettiä, miksi emme silittele toisiamme niin kuin silloin ennen.
Toisaalta, jos toinen ei tykkää toisen silittelystä, niin se on menoa.- 60veee
Vähentäisiköhän tuo uuden hakutarvetta?
- nainen 55
60veee kirjoitti:
Vähentäisiköhän tuo uuden hakutarvetta?
Hyvältä tuntuisi kyllä kun joku silittäisi,kaipaan todella lämpöä ja hellyyttä,kuten meistä moni muukin varmaan.
- ja joskus toive olla kaksin
Olen kai joutunut ja tavallaan hakeutunutkin yksinäisyyteen.Välillä tämä on ihan mukavaa,saa tehdä mitä haluaa,mennä minne mieli vie...Mutta joskus yksinäisyys ottaa otteen ja silloin tuntuu että kaveri olisi mukava.Haluaisin niin tehdä kaikkia arkisia puuhia yhdessä,mökkeillä,saunoa,lenkkeillä ja vain olla.Minulla oli ilmoitus kuvan kera,tuolla treffi palstalla,mutta ukkomiehiä siellä pyöri paljon,salaista,luotettavaa seuraa hakien.Itse hain ikäistäni(54) tai korkeintaan 10 vuotta vanhempaa miestä,mutta kyllä laiha oli anti,ei tavallisia kunnon miehiä ole enää.Kokemukseni mukaan alko oli monelle liian tuttu paikka,tai vasta eronnut,jolla oma elämä hakusessa,pitää oppia elämään ensin yksin ja sen jälkeen voi ajatella uutta suhdetta.Molemmat joiden kanssa kirjoittelin,paljastuivat varatuiksi miehiksi,että se siitä.Yksin tässä sitten katselen maailmaa,mutta avoimin silmin ja toivoen että ehkä jossain..Hyvää joulua kaikille yksinäisille ja parempaa uutta vuotta.
- varattuko luotettava?
Olen vapaa noin 60v nainen. Tuolla treffipalstalla 120kg 165 cm varatut miehet etsivät nuorta, kaunista naista matkaseuraksi laivalle, Thaimaaseen jne. Todella yököttää kun varatut miehet etsivät naista. Möhömahalle ja pätkälle pitäisi olla kaunis nuori hoikka pitkä nainen. Ketä kohtaan mies on "luotettava??"
Eiköhän se ukkelit ole niin, että nuori, kaunis, pitkä hoikka nainen saa pitkän, hoikan, nuoren VAPAANKIN MIEHEN. EVVK vanhat varatut miehet.
- 1943
yhteen lehdessä olleeseen ilmoitukseen, missä olin sopivan ikäinen. Ärsyynnyin, kun mies etsi ulkonaisilta puitteiltaan tietynlaista naista. En täyttänyt noita vaatimuksia ja lähetin kirjeen noin vain muistutuksena, että ei etukäteen voi tietää, kuka tuntuu hyvältä. Tavoitteeni oli, että kirjeeni poikisi yhden puhelinsoiton. Se toteutui. Kahden puhelinsoiton jälkeen tapasimme. Soittoja ja tapaamisia on kertynyt melkoisesti. Miehellä on ollut paljon naistuttavuuksia, mutta hän totesi, ettei tiennyt minunlaisia naisia edes olevan olemassa. Ulkonäkö lienee ollut ratkaiseva tekijä aikaisemmin. Joten ei pitäisi rajata niin tarkkaan etukäteen.
- Juniperus
Samaa mitä sinä olet ihmetellyt miehistä olen minä ihmetellyt naisista.
Naisten vaatimuksia on tietysti vielä vaikeampi täyttää kuin miesten. Ensimmäisiä kriteerejä on raittius. Jos miehet ovat rehellisiä, raitiita on ilman muuta alle 10 % miehistä. Omasta mielestäni olen viinan kohtuukäyttäjä (niin tietysti kaikki alkoholistitkin!), mutta en koskaan vastannut täysraittiiden ilmoituksiin enkä niihin, joissa alkoholi mainittiin. En halunnut nipottajaa kumppanikseni. (En polta, mutta en vastannut myöskään niihin ilmoituksiin, joissa vaadittiin savuttomuutta.)
Jos tarjolla olevia miehiä on tässä ikäpolvessa sanokaamme puolet naisten määrästä, raittiusvaatimus supistaa heidän määränsä siis 5 %:iin.
Pitkiä ylijäämänaisia treffipalstoilla on paljon, kun pienet naiset käyvät niin pitkille kuin lyhyillekin miehille. Mutta myös lyhyillä naisilla toiveena voi olla 15 cm itseään pitempi uros. Jos pituusvaatimus on 180 cm, se sulkee tämänikäisistä miehistä ulkopuolelle ehkä 60 - 70 %. Raittiita yli 180-senttisiä miehiä riittää siis ehkä vain 2 %:lle naisista.
Kun lisätään toiveiden tynnyriin hoikkuus, päästään alle prosentin lukemiin, eikä vielä ole lainkaan puututtu henkisiin ominaisuuksiin. Oma lukunsa sitten on, mitkä ovat pitkän, raittiin ja hoikan miehen omat vaatimukset.
Ja näillä vaatimuksilla sitten muutamat naiset tulevat palstoille kuin käteisostaja Mersun liikkeeseen valitsemaan sopivaa väriä ja mallia! - joutilaalla...
Juniperus kirjoitti:
Naisten vaatimuksia on tietysti vielä vaikeampi täyttää kuin miesten. Ensimmäisiä kriteerejä on raittius. Jos miehet ovat rehellisiä, raitiita on ilman muuta alle 10 % miehistä. Omasta mielestäni olen viinan kohtuukäyttäjä (niin tietysti kaikki alkoholistitkin!), mutta en koskaan vastannut täysraittiiden ilmoituksiin enkä niihin, joissa alkoholi mainittiin. En halunnut nipottajaa kumppanikseni. (En polta, mutta en vastannut myöskään niihin ilmoituksiin, joissa vaadittiin savuttomuutta.)
Jos tarjolla olevia miehiä on tässä ikäpolvessa sanokaamme puolet naisten määrästä, raittiusvaatimus supistaa heidän määränsä siis 5 %:iin.
Pitkiä ylijäämänaisia treffipalstoilla on paljon, kun pienet naiset käyvät niin pitkille kuin lyhyillekin miehille. Mutta myös lyhyillä naisilla toiveena voi olla 15 cm itseään pitempi uros. Jos pituusvaatimus on 180 cm, se sulkee tämänikäisistä miehistä ulkopuolelle ehkä 60 - 70 %. Raittiita yli 180-senttisiä miehiä riittää siis ehkä vain 2 %:lle naisista.
Kun lisätään toiveiden tynnyriin hoikkuus, päästään alle prosentin lukemiin, eikä vielä ole lainkaan puututtu henkisiin ominaisuuksiin. Oma lukunsa sitten on, mitkä ovat pitkän, raittiin ja hoikan miehen omat vaatimukset.
Ja näillä vaatimuksilla sitten muutamat naiset tulevat palstoille kuin käteisostaja Mersun liikkeeseen valitsemaan sopivaa väriä ja mallia!Eipä mitään toivoo löytää palstoilta miestä,jos olisin hakemassa, esittämäsi laskelma pitää varmaan paikkansa.Pitkä ja vanha kun olen!
Täysraitista en haluaisi, ovat varmaan entisiä juomareita ja raitistuneet. Se aikaisempi ryyppääminen jättää aina jälkensä persoonaan.
Suunnilleeen saman pituinen mies on aika käytännöllinen, kokemuksesta tiedän.
Mutta, mersua en ostaisi, joku muu kottero käteisellä! - RosaLiiin
Juniperus kirjoitti:
Ja näillä vaatimuksilla sitten muutamat naiset tulevat palstoille kuin käteisostaja Mersun liikkeeseen valitsemaan sopivaa väriä ja mallia!kohtalo meikäläisellä, olla "pitkä ylijäämänainen".
No tiedänpähän nyt, ettei treffipalstoille kannata mennä miestä etsimään,
kun herkän, lämpimän ja hyväjuttuisen miehen haluaisin, muusta ei väliä...
sieltä häntä en ainakaan sitten löydä, näytti mahdollisuuteni prosenteissa niin vähäisiltä. - Juniperus
RosaLiiin kirjoitti:
kohtalo meikäläisellä, olla "pitkä ylijäämänainen".
No tiedänpähän nyt, ettei treffipalstoille kannata mennä miestä etsimään,
kun herkän, lämpimän ja hyväjuttuisen miehen haluaisin, muusta ei väliä...
sieltä häntä en ainakaan sitten löydä, näytti mahdollisuuteni prosenteissa niin vähäisiltä.Pituus on vain yksi ja lopulta melko vähän rajoittava tekijä. Jos olet esim. 175 cm:n pituinen, lähes puolet ikäisistämme miehistä on vähintään mittaisiasi - ja nuoremmista tietysti useammatkin. Herkkiä, lämpimiä ja hyväjuttuisia miehiä varmaankin on helppo löytää.
- RosaLiiin
Juniperus kirjoitti:
Pituus on vain yksi ja lopulta melko vähän rajoittava tekijä. Jos olet esim. 175 cm:n pituinen, lähes puolet ikäisistämme miehistä on vähintään mittaisiasi - ja nuoremmista tietysti useammatkin. Herkkiä, lämpimiä ja hyväjuttuisia miehiä varmaankin on helppo löytää.
ole helppo löytää,
kiven alla ovat,
ja aina kurkistelen vääriä kiviä
mutta jatkanpahan vain kivien alle kurkistelua
- 60män
Noista edellä olevista lähetteistä voi jo päätellä, että kannattaa hoitaa nykyistä suhdetta, jos sellainen on. Tuskin se vaihtaen paranee, jos edes uutta löytyy.
Kahden ihmisen suhde on kuin nuotio, jos sen tulta ei kokoajan ruoki ja pidä kunnossa, niin se väsähtää ja ainakin märillä haloilla sen uudelleen sytyttäminen on työlästä.
Pitäkää hyvänä kaveria,jolla kaveri on. - vanha pätkä
Yksinäisyyttä en ole valinnut, mutta kolmisen vuotta sitten elämänkumppani otti ja lähti. Odottaa omien sanojensa mukaan minua pilvenreunalla. Yksin olen siitä lähtien tallannut, maallista vaellusta pitää jokaisen jatkaa sen annetun ajan mukaan.
Olen minäkin noita treffipalstoja silmäillyt ja todennut, että ei tule kauppoja. Olen ensinäkin liian vanha jo 63 vee. Ei siellä niin vanhoja ukkeleita edes ole kun miehet hakevat vähintään kymmenen vuotta nuorempaa. Muutenkin olen alamittainen, pituutta on vain 162 sm ja painoakin alle 60 kiloa.
Jos tämä vaatimaton olemukseni kelpaisi ei riitä koulutus, pitäisi olla akateeminen loppututkinto, eikä ole kuin ammattikorkeasta. Tulotkin joko liian pienet tai yllätys, yllätys liian suuret.
Näillä näkymillä jään yksin, ellei ketään sopivaa satu kävelemään vastaan.- joutilaalla jottain
siro nainen! Ikä ei ole mikään este kun et vaan ala vanhaksi.
Suurin osa ikäisistämme miehistä on EI akateemisia, mitähän ne sillä naisen akateemisuudella tekisivät?
Tunnen erään miehen 63v joka hakee varakkaita leskiä ja löytääkin niitä.Saatuaan naisen ihastumaan ja "kylvämään" rahaa mieheen alkaa miehen valitus,että hänet meinataan rahalla ostaa.
Monenmoista onnenkerjäläistä löytyy molemmista sukupuolista.
Silmät ja korvat auki,seula käteen ja haku päälle! - Leskinainen 60+
joutilaalla jottain kirjoitti:
siro nainen! Ikä ei ole mikään este kun et vaan ala vanhaksi.
Suurin osa ikäisistämme miehistä on EI akateemisia, mitähän ne sillä naisen akateemisuudella tekisivät?
Tunnen erään miehen 63v joka hakee varakkaita leskiä ja löytääkin niitä.Saatuaan naisen ihastumaan ja "kylvämään" rahaa mieheen alkaa miehen valitus,että hänet meinataan rahalla ostaa.
Monenmoista onnenkerjäläistä löytyy molemmista sukupuolista.
Silmät ja korvat auki,seula käteen ja haku päälle!Ei löydy ei sitten millään, vaikka kuinka etsin,,ja kylän raitilla hiippailee vain vanhat ukot rollaattorilla ja nuoret könsikkäät rullaluistelee lujaa ohi. Mikä avuksi?? Taidan muuttua blondiksi ja hankkia tekoripset,,,,he he..tiukat farkut ja korkkarit on jo.
- brunette**
Leskinainen 60+ kirjoitti:
Ei löydy ei sitten millään, vaikka kuinka etsin,,ja kylän raitilla hiippailee vain vanhat ukot rollaattorilla ja nuoret könsikkäät rullaluistelee lujaa ohi. Mikä avuksi?? Taidan muuttua blondiksi ja hankkia tekoripset,,,,he he..tiukat farkut ja korkkarit on jo.
tarvikkeet löydät normaalista ruokakaupastasi. Tekoripset, tekokynnet ja tukkavärit.
Mitä mauttoman näköiseksi tälläännyt,sitä parempi tuuri!
Niin ja hiuksiin vielä suuria koristesolkia, nekin marketista.
Kokkeile! - Leskinainen 60+
brunette** kirjoitti:
tarvikkeet löydät normaalista ruokakaupastasi. Tekoripset, tekokynnet ja tukkavärit.
Mitä mauttoman näköiseksi tälläännyt,sitä parempi tuuri!
Niin ja hiuksiin vielä suuria koristesolkia, nekin marketista.
Kokkeile!Taidanpa kokeilla, kiitos vinkistä, punaista väriä lettiin, tekoripset räpsyttämään, farkut soimaan ja korkkarit kopisemaan. Jokohan ne ukkelit pysättävät rollaattorit ja komeat könsikkäät pyörähtävät ympäri rullaluistimineen. Ja mustat lasit silmille ettei nuo rypyt näy. Jokohan "säkä" käy.
- 1932***
Ka kaikki hyvin.
Ollessani pikku poika joskus ennen talvisotaa.
Vaijani neuvoi:
Ainakun tyttö sanoo olet hyvä, teroita kuuloasi.
Jos sanoo olet Liian hyvä, juokse mahdollisimman kauas.
Muista jokainen tyttö jonka kanssa olet, sinä olet ensikertainen.
Olisikohan ollut viimeinen ohje, muista tyttö on aina yläpuolella ja parempi kuin sinä. - Seuraton tytyväinen
Noh, tokko tuo yksinomaan miesten helmasynti on eli että haluttu seuralainen määritellään tarkasti ulkonäön muiden ulkoisten seikkojen perusteella. Aika vale on, jos tosiaan pelkkä sisäinen kauneus muka on kaikki. Ei ole, kyllä vanhankin suussa sokeri sulaa eli halutaan,että seuralainen on esittelykelpoisen näköinen ulkoisesti ja sisäisesti: sukupuolen mukaan joko nätti tai komea sekä fiksu, vaikka ilmoittelijalla ei olisi mitään näistä. Kyllä me raadollisia ollaan, myöntäkää pois.
Miehet hakevat nuorempaa seuraa ja ovat sitä tehneet kautta maailman sivu. Nyt kuulemma naisetkin jahtavat itseään nuorempaa miestä Kaiketi myös siksi,
että ikäistään seuraa on ihan turhaa hamuta. Jos valinta kuitenkin tapahtuu enempi sänkypuuhien merkeissä, on ihan selvää, että kuusikymppinen nainen häviää kaikin tavoin kaksikymppiselle naiselle ja vastaavasti kuusikymppinen mies parikymppiselle kaverille. Kokeilkaa vaikka.
Jos oikeasti kumppania haluaa, uskon edelleen kohtaloon eli että tulee vastaan jos on tullakseen ja silloin valintakin eli kosiskelupuuhat ovat vähän inhimillisempiä kuin tanssipaikkojen ja netinkin raaka lihatiskisysteemi. Vaan en ole hamuamassa ketään.- häviää, mut se
on kummaa jos esim. meikää vertaavat nuo 40v miehet sanoen et olet kait mua nuorempi, mua hävettää sanomisensa, kun ikä selviää, ovat ihmeissään, et voi olla mun äidin ikäinen!
Haluaisin kyl saada vielä elinkykyisen miehen itselleni, sillä olen todella 59v ei mitään leikkauksia mihkään, en voi mitään jos näytän nuorelta, sukuvika, veljeänikin luultiin aikoinaan 25 v kun oli jo 36v, samoin poikani ei saa kaupasta ostettua mitään alle 18 v jos ei näytä papereita, vaik on jo 27v!
Hei mistäs löytyis kalalle miesystävää, elämää haluaisin vielä ja tasaisen mukavaa!
- Leskinainen 60+
530 miestä ikäryhmässä 60-65, missäs ne täällä luuraavat. Täällä olisi aikuinen naisellinen nainen.
Mutta,,mutta me kuuskymppiset vielä hyvässä kunnossa olevat naiset ei teille siis kelpaa?? Haette jotain ihmeellistä naista, nuorta 10-20v nuorempaa naista,,siis kadotettua nuoruuttanneko? Hakekaapa ikäistänne ja katsokaa peiliin..ehkäpä se sauvakävely tekisi hyvää.- onhan niitä
Älä sure, treffipalstoilla seuraa hakevat etsivät jotain mitä eivät tosi elämässä kohtaa. Samat naamat siellä on roikkuneet vuosia. Parempi vaan lähteä ulos sieltä mökistä etsimään kaveria. Miehiä löytyy vielä tosi elämässäkin, jopa vapaita.
Kyllä se kaveri kävelee vastaan kylänraitilla jos on niin tarkoitettu. - joutilaalla
oli tämä määrä ne jotka hakee muilla palstoilla ne joilla ei netti yhteyttä muut
60v oli 157
61 121
62 100
63 69
64 54
65 29
Sieltä vaan hakemaan! - fiksuko?
onhan niitä kirjoitti:
Älä sure, treffipalstoilla seuraa hakevat etsivät jotain mitä eivät tosi elämässä kohtaa. Samat naamat siellä on roikkuneet vuosia. Parempi vaan lähteä ulos sieltä mökistä etsimään kaveria. Miehiä löytyy vielä tosi elämässäkin, jopa vapaita.
Kyllä se kaveri kävelee vastaan kylänraitilla jos on niin tarkoitettu.siellä roikutaan, käydään kommemtoimassa nuorten naisten kuvia. Harrastus se on sekin, aika kuluu siinäkin.
Jotkut miehet ovat jääneet näissä "nais" asioissa kaksikymppisten tasolle,ei käy kateeksi sitä joka on näiden urosten vaimona ollut.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018053- 1075657
- 2795003
- 494943
- 763727
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422358