Vittu mun eukon -89 gallu nussittii 18,12,2007 aamuyöllä! Saatana että on kusipää porukkaa! mie olin aatellu tuunata sen uudenverosex ja olis ajeltu anopin/appiukon haudalle jouluna viemää kynttelit. Mut ei nyt sitte viedäkkää. Sain menneenä kesänä elämääni hiukan paremmin oikeille raiteillee! Siis olen oppinut elämään raittiina. Kesäduunilla ja lainarahoilla ostin kärryn, että päästään liikkuu. Ja fiksailin sitä kun tykkään tehdä auto yms. remppoja. TIETTY MULLA EI OLLU OSAKASKOA. Ajattelin totoa hirvi-palo-varkaus vakuutusta kyllä ottaa, kun olin laittanu autoo jo jonkin verran rahaa!ajattelin ihan maanantaina. SAATANA. Kun saan kiinni galluni nussijat, niin nussin niitte eukot paksux ja sit hylkään ne. Sit latasan susihaulit kundien kyynärpäistä läpi. Katotaa sit minen autojen kääntäminen onnistuu!. Ilmoitan täsä etten vastaa teoistani, kun saan nuo mulkut kiinni! Ai perlele että vituttaa, nyt ku oon persauki, en pääse töihi. Vittu, ja kaksi salkullista avaimia jäi taka paksii. Sitte meni soitin, ei mikää huono, eikä mikkää hirmu hyvä. Mut toimiva. Ja ent. työkaveri myi sen osamaksulla miulle. Kiva maksaa sitäki, kun sitä ei ole. Ottakaa kantaa, perustakaa edes rahasto. Rahasto, millä saadaa kuria ja järjestystä tähä saatana rikollisnuorisoo, ja vitun narkkarit johokki saarelle homojen kans
SAATAVIA!!! (KO)
Jukkaton
1
1366
Vastaukset
- gösta
Älä ny vaahtoo ! Tohon ny ei elämä lopu. Kävele saatana pankkiin ja ota pikku laina tai tee vähä ylitöitä :)Rahalla saa ja autolla pääsee...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465397Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5561957Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens781125Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591028- 77973
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53951- 59880
- 228834
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50823Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748