Siis jouluntoivotuksille.
Kyllä.
Minä haluan toivottaa joulua kaikille rekisteröityneille, vakituisille kirjoittajille, puskasta-ampujille, feikeille ja trolleille. Itseni kaltaisille asiallisille tosimotoristeille. Teknisille neroille, maailmankiertäjille, sekä bompereille.
Erityistoivotus rouville Lånkku ja B:W, sekä tietysti neitokaisille Mischiko ja BMW.
Siispä ihan viran puolesta : Hyvää Joulua !
....täältä tähän...nn....ja minä nimittäin tiedän......
Olisiko nyt oikea aika ?
7
1368
Vastaukset
Sitä samaa itsellesi ja tosiaan muille kans!!
- Jorma Pystynen
No voi lässy mitä herkistelyä. Saatana, että on menny palsta ämmämäiseksi. Täällähän nyyhkitään kohta pahemmin kuin orgissa.
Tissiposkia ootte.
jorma tsiigaa taivast- tissiposki
Me ollaan oikeassa paikassa, mutta sä väärässä. Ämmä.
- Jorma Pystyssä
tissiposki kirjoitti:
Me ollaan oikeassa paikassa, mutta sä väärässä. Ämmä.
no voi voi, tuliko pikkaselle pipi. Pyydä mammalta lämmintä maitoa ja pikkuleipiä. Kyllä se paha mieli siitä tokenee.
- virallinen taho
Unohtui tosiaan homot ja mäntit, mutta tässä on nyt sullekin.
...taas tähän...
- B:W
Omasta puolestani haluan toivottaa kaikille oikein hyvää ja rauhallista Joulua,
sekä onnellista Uutta vuotta 2008.
Ps; Rva:) - pärrämisu
...joulua meitsiltäki kaikille :)
Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552715
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792178
- 951996
- 541906
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291349