Miten voisin auttaa meijän toista kania kun sen kamu kuoli viime kesän loppupuolella.. ja toinen kani jäi yksin niin miten voisin pitää sille enemmän seuraa ja huomioida sitä.. Tarvitsisin kipeesti neuvoja. :( Mulla on 1 kääpiökani-leijonanharja..
Kanin kuolema
3
347
Vastaukset
- tania78
Aikoinaan meidän kanimme oli 2 viikoa syömättä kaverinsa kuoleman jälkeen..Aloin jo huolestua.
Kani, joka ennen oli inhonnut silitystä ja ihmisen läheisyyttä, kuitenkin luotti minuun.
2:n viiko jälkeen, ensimmäistä kertaa se nautti silityksestä ja otti kiitollisena porkkanan vastaan...Kaivaten hellyyttä.
Ole kanillesi "kaveri".
Silittele ja ole läsnä..niinkuin kani on.
Kanilla on hyvin yksinkertainen kaveruus
- läheisyys.- auttoi paljon :)
kiitos neuvosta.. :)
Osanottoni kanisi poismenon johdosta.
Jos kanisin on vielä nuori yksilö niin olisiko mahdollista hankkia sille toinen pupu kaveriksi?
Kanit ei oo erakoita ja kärsii pisemmän päälle yksinään. Hyvä sekin että jaksat pitää seuraa pupulle, mutta ihminen ei kuitenkaan pysty täysin korvaamaan lajitoverin seuraa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873227
- 622937
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322455- 802283
- 742189
- 952026
- 121626
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j341618Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450