Ei oikeen löytynyt sopivaa palstaa mihin tämän kysymyksen olisin sijoittanut, mutta josko apuja löytyisi.
Keväällä olisi tarkoitus tuoda vene Ruotsista Suomeen. Veneen lämmitin on rikki ja meinasin korjata sen talven aikana. Mikä on edullisin kuljetustapa? Posti vai jokin muu? Onko tietoa Ruotsin postimaksuista verrattuna Suomen maksuihin? Aikaahan on, joten hinta ratkaisee.
Lämmitin
8
1050
Vastaukset
Veneesi tuonti suomeen on varmaan edullisinta tuoda
purjehtien, voin hoitaa siirron silloin kun Sinulle sopii ja kohtuullisesti, sekä hyvällä kokemuksella.
Kirjoitapa minulle yhteystietoinesi niin jatketaan asian selvittelyä lisää.
juha.risto&suomi24.fi- "kuljetusyrittäjä"
Kysymys oli mielestäni seuraava: Mikä on edullisin tapa kuljettaa pelkkä lämmitin ruotsista suomeen, jotta sais sen kevääksi kuntoon, ettei olis kylmä ,kun hän ajaa veneen suomeen, näin ainakin ymmärsin
- S/Y Katarina
"kuljetusyrittäjä" kirjoitti:
Kysymys oli mielestäni seuraava: Mikä on edullisin tapa kuljettaa pelkkä lämmitin ruotsista suomeen, jotta sais sen kevääksi kuntoon, ettei olis kylmä ,kun hän ajaa veneen suomeen, näin ainakin ymmärsin
Irrelevantti kysymys. Kaikkea ne aivot askartelevatkaan näin joulun pyhinä. Miksi joku ostaa veneen, josta lämmitin on rikki? Mitähän meillä oli ennen lämmittimiä? Osta lämmitin? Lämmitin?
- sinusta 0978
S/Y Katarina kirjoitti:
Irrelevantti kysymys. Kaikkea ne aivot askartelevatkaan näin joulun pyhinä. Miksi joku ostaa veneen, josta lämmitin on rikki? Mitähän meillä oli ennen lämmittimiä? Osta lämmitin? Lämmitin?
Taitaa Katariina olla aloittanut Joulun vieton jo hyvissä ajoin kun tuollaista ihmettelee.
Kaikkia käytettynä hankkimiani laitteita olen joutunut parantelemaan ja korjaamaan. Niin myös venettä.
Miksi ei siis lämmitintä? - mainsaill
sinusta 0978 kirjoitti:
Taitaa Katariina olla aloittanut Joulun vieton jo hyvissä ajoin kun tuollaista ihmettelee.
Kaikkia käytettynä hankkimiani laitteita olen joutunut parantelemaan ja korjaamaan. Niin myös venettä.
Miksi ei siis lämmitintä?halvinta lienee itse mennä laivalla ja irrottaa lämmitin vai miten olet aikonut sen saada sieltä postiin muutoin?jos vanha vene,kannattaa ostaa uusi lämmitin suosiolla.samanmerkkinen niin on helppo laittaa kiinni vanhoihin putkiin.ilman lämmitintäkin pärjää kyllä tuon siirtopurjehduksen.voit ottaa mukaan auton sisätilalämmittimen ja vierasvenesatamissa yöpyä ja lämmittää sillä sen matkan ajan ellet muuten pärjää.
- Suomeen
S/Y Katarina kirjoitti:
Jos olisinkin ostamassa pakasta revittyä venettä, niin eiköhän lämmitinkin toimisi. mutta kun kyseessä on käytetty vene, niin ei kaikki ole täysin toimintakuntoista. Ja sen myötä hintakin on tietenkin aivan toinen kuin uuden.
- Suomeen
mainsaill kirjoitti:
halvinta lienee itse mennä laivalla ja irrottaa lämmitin vai miten olet aikonut sen saada sieltä postiin muutoin?jos vanha vene,kannattaa ostaa uusi lämmitin suosiolla.samanmerkkinen niin on helppo laittaa kiinni vanhoihin putkiin.ilman lämmitintäkin pärjää kyllä tuon siirtopurjehduksen.voit ottaa mukaan auton sisätilalämmittimen ja vierasvenesatamissa yöpyä ja lämmittää sillä sen matkan ajan ellet muuten pärjää.
Veneen vanha omistaja pystyy irroittamaan ja lähettämään lämppärin.
Uusi lämmitin olisi järkevä ratkaisu, mutta merkki tulee vaihtumaan ja haluan suorittaa asennuksen rauhassa Suomessa, joten tarkoitus olisi saada vanha lämppäri pelittämään sen verran että sillä pärjäilisi kesän.
Vierassatamien sähkö riittäisi, mutta tarkoitus on tulla ainakin Hankoon saakka yhtä kyytiä, muuten matka alkaa kestämään liian kauan. Hankoonkin tulee matkaa n. 500 nm. - suomenruotsalainen....
Suomeen kirjoitti:
Jos olisinkin ostamassa pakasta revittyä venettä, niin eiköhän lämmitinkin toimisi. mutta kun kyseessä on käytetty vene, niin ei kaikki ole täysin toimintakuntoista. Ja sen myötä hintakin on tietenkin aivan toinen kuin uuden.
kuule järjestä niin että myyjä korja lämmittin ,tule varmasti halvin niin. lycka till:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734249Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o192135- 921213
- 701086
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel66908Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia113842Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo73827- 65816
Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi245779- 37763