Perseaukisten

kommunistien

pirtti ei ole älyllä täytetty;)))))

21

845

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Posahtaa

Eipä taida sinullakaan olla kaikki käet kellossa kotona?

Minä en vihaa mitään niin paljon, kuin persaukista porvaria!

• Wäinä

.. pahimpaan lama-aikaan 1992 Vantaankosken rantaan rinnetalon keskimmäisen kerroksen. Kolmannenkin olisin tehnyt mutta olin sopinut juuri keikasta Tallinnan sataman kakkoseen.

Ihan oikea insinööri tahtoi ihan oikean talon jokimaisemaan. Löin taskulaskimeen 90 000 ja se hävetti minuakin. Koetin siitä sitten vähentää ja kun en enää mitään vähentamistä keksinyt,niin sanoin hinnan olevan tämän.

Kustannuslaskentaan koulussaan perehtynyt insinööri sanoi - joo.
      Olisi siis ollut sama,olisinko sanonut hinnaksi 120 000 taikka 80 000. Hän halusi talon ja oli valmis maksamaan siitä. Työn jälkeni on hyvä,ei se nyt kuitenkaan ole niin hyvä,että siitä kannattaisi maksaa 40 000 ylihintaa.
      Sen neljäkymmentätuhatta olen ryypännyt jo aikaa sitten,ostanut veneitä ja mönkijöitä lapsenlapsille. Miten käy sille insinöörille Vantaanjoen varressa? Hän saa keskikerroksestaan maksamansa hinnan takaisin myydessään kämppänsä.
      Minun pojanpoikani ajelee mönkijällä.

Kommunistiksi tullaan miten nyt tullaan. Siihen on monta tietä.
      Monesti kommunisteja ovat ne,joilla on siihen varaa. En puhu rahasta. Minulla on neljän vuoden tilauslista uuneista,minulla on kuusi poikaa ja pojanpoikiakin aika liuta. Nyt olemme keskittyneet tulisijoihin,jotka polttavat puut päältäpäin. Voitteko kuvitella,että puun polttamiseen tarvitaan uutta tekniikkaa?

Persaukisia kommunisteja ei ole. Arvostamani Aaapon tapaiset kommunistit laittavat elämänsä siihen malliin,että he pärjäävät. Minun tapaiseni kommunistit eivät vingu porvareitten - tarkoitan pikkuporvareita - tavalla.
      Olenko koskaan valittanut Texin tapaan veroista,maksuista,taksoista. Olenko koskaan maininnut työelämaksuni olevan lähes kunnallisveroni suuruinen.

Olen kyrpiintynyt puheeseen persaukisista kommunisteista.
      Sellaisia ei ole.
      Elämä on valinnan kysymys. Olen valinnut oman asiani niin,etten maksa asumisesta. Joka helvetin pikkuporvari osaa nyysiä toiselta pikkuporvarilta asumisensa tai olemisensa hinnan. Minä en ole Helppoheikki.

Tulinko jo päissäni kehuneeksi Kallea. Jos en,niin kehun nyt.
      Normaalin porvarin tapaan kaikki pitää kieltää. Jostakin helvein syystä kommunisti ei voi kieltää mitään. Jos hän kieltää,hän ei porvareitten mukaan voi olla komunisti.

Erityisesti olen aina rakastanut teitä pikkuvinkujia - teitä joiden nimi on Tex taikka Urpo taikka teitä joilla ei ole nimeä.

Tulinko jo maininneeksi,että erityisesti arvostan porvariystäväämme Kallea. Harvoin on nähty vuoden 1945 sodan häviäjien julistautuvan voittajiksi Kuusikymmentä vuotta sodan päättymisen jälkeen joillakin on käsitys,että sodat voivat mennä tasan.
      Tässä kohtaa kansamme historiaa en tohtisi puhua ylimystömme ja älymystömme suhteesta Saksaan,en ottaisi Kallen väitteitä niin todesta ja pitäisin Kallen puheita lähinnä poliittisesti tarkoituksenmukaisina

Alussa ilmoitin olevani Kalle-fani.Miksi?
      Siksi että arvostan henkilökohtaisia kykyjä.Arvostan Kallen taitoa arvioida vastustajiaan oikein. Erityisesti arvostan sitä,että Kalle ei ole sanonut minua stalinistiksi kolmeen kuukauten.

Tovereille sanoisin. Te ette pärjää Kallen tapaisille mulkuille toistamalla liturgiaa.

Tällä myöhemmällä iällä aion keskittyä Texas holdemiin. Shakkia yritin,siihen minusta ei ollut

Ystäväni Kalle. Olet toki ymmärtänyt,että puhuessani porvareista puhun sinusta. Te olette hyvä porvari.
      Minunko kommunistina pitäisi laatia ensin porvarisäännöt,joilla ystävämme Urpo voisi keskustella sosialismista.

Kolme kertaa nimimerkkiään vaihtanut Tex ei tietysti voi olla takuunmiehesi. Meillä kovilla jätkillä ei ole sellaisia,me emme tarvitse pentuja mihinkään.

Oletko nyt varmasti ymmärtänyt,että minä kehun sinua ansioistasi.
      Oletko nyt varmasi ymmärtänyt,että olet tavannut vertaisesi,
      Oletko ymmärtänyt,että persaukisia kommunisteja ei ole.
      Oletko juuri nyt oivaltanut,että sosialidemokkratia on murtautumista pankkiin tarkoiuksena varastaa hälytyslaitteet.

Sanoin sinusta myönteisesti. Toivoisin sitä toisin puolin.
      Tuntemieni porvareiden on sitä vaikea sanoa. Sanonkin siis sen itse, 120-kiloiseksi kommunistiksi hikoilen aika vähän.

• tervontallaaja

Kehut kallea, joka on aika moneen kertaan osoittanut, ettei hänellä ole tietoa esimerkiksi Suomen viime sotien historiasta, ja aika moneen kertaan osoittanut, ettei hän kykene asialliseen keskusteluun, jossa vaihdetaan tasavertaisesti näkemyksiä, ja kalle on aika moneen kertaan myös osoittanut, että hän patloginen antikommunisti, jolla on tarkoitus täällä vain pyrkiä nöyryyttämään kommunisteja. Siitä en ole kylläkään havainnut jälkeäkään, vaan päinvastoin. Tällainen kaveri ei kommarin kehuja tarvitse.

• tervontallaaja kirjoitti:

Kehut kallea, joka on aika moneen kertaan osoittanut, ettei hänellä ole tietoa esimerkiksi Suomen viime sotien historiasta, ja aika moneen kertaan osoittanut, ettei hän kykene asialliseen keskusteluun, jossa vaihdetaan tasavertaisesti näkemyksiä, ja kalle on aika moneen kertaan myös osoittanut, että hän patloginen antikommunisti, jolla on tarkoitus täällä vain pyrkiä nöyryyttämään kommunisteja. Siitä en ole kylläkään havainnut jälkeäkään, vaan päinvastoin. Tällainen kaveri ei kommarin kehuja tarvitse.

Huomasitko, että "Vituttaako vieläkin?" on kysymys ja näin ollen se ei ole faktaa eikä myöskään spekulointia.

Oletko jo unohtanut, miten Kalle pyöritti sinua myöskin sotasyyllisyyskeskustelussa?

Hyvää joulua sinullekin ja älä lue liikaa kirjoja - lue vain sen verran kun pystyt omaksumaan muutoinkin kuin ulkolukuna.

• palstaa taaksepäin
        antipunikki kirjoitti:

Huomasitko, että "Vituttaako vieläkin?" on kysymys ja näin ollen se ei ole faktaa eikä myöskään spekulointia.

Oletko jo unohtanut, miten Kalle pyöritti sinua myöskin sotasyyllisyyskeskustelussa?

Hyvää joulua sinullekin ja älä lue liikaa kirjoja - lue vain sen verran kun pystyt omaksumaan muutoinkin kuin ulkolukuna.

ja selvittää miten asiat todellisuudessa oli, minulle olit yksi suupala jonka hotkaisin, mutta viestini oli osoitettu wäinälle, että kitise sinä muualla! joku vielä muuten korjasi "kielioppiasikin", se en ollut minä, hupaisaa, että sinua pyöritellään täällä mennen tullen. Kannattasiko sinun vaihtaa palstaa, vaikka jonnekin terapiapalstalle?

• sotasyyllisistä en ole
        antipunikki kirjoitti:

kanssasi keskustellut, vaan pappamannisen kanssa yhdessä aloituksessa, vai oletko täällä kahdella tai kolmella nimmarilla, sama se.

• sotasyyllisistä en ole kirjoitti:

kanssasi keskustellut, vaan pappamannisen kanssa yhdessä aloituksessa, vai oletko täällä kahdella tai kolmella nimmarilla, sama se.

Eihän teistä punikeista kukaan selvää ota. Hetken aikaa Kallen kanssa keskusteltuaan nimimerkki häipyy ja - nyt Kalle spekuloi - sama tyyppi jatkaa kirjoittelua uudella nimimerkillä.

Joten Kalle vain spekuloi sen punikinin siellä sotasyyllisyyskeskustelussa olleen sinä - Kallelta puuttuu fakta asiasta. Mutta kyllähän te siellä punikkilassa hyvin ymmärrätte, että milloin puhutaan faktaa ja milloin taas spekuloidaan. Vaikka ette te kyllä tunnu tietävän asiantuntijan lausuntoa lainatessanne, että onko lainaus käynnissä olevaan keskusteluun spekulointia vai faktaa. Sitä kysymällä punikkila hiljenni ihmeellisellä ja käsittämättömällä tavalla...

/Kalle, joka ei ole tänne kirjoittanut muilla nimimerkeillä kuin "Kalle" ja "antipunikki" - mitä nyt joskus on kirjoittanut väärin "Kale"

• taitaa olla
        antipunikki kirjoitti:

Eihän teistä punikeista kukaan selvää ota. Hetken aikaa Kallen kanssa keskusteltuaan nimimerkki häipyy ja - nyt Kalle spekuloi - sama tyyppi jatkaa kirjoittelua uudella nimimerkillä.

Joten Kalle vain spekuloi sen punikinin siellä sotasyyllisyyskeskustelussa olleen sinä - Kallelta puuttuu fakta asiasta. Mutta kyllähän te siellä punikkilassa hyvin ymmärrätte, että milloin puhutaan faktaa ja milloin taas spekuloidaan. Vaikka ette te kyllä tunnu tietävän asiantuntijan lausuntoa lainatessanne, että onko lainaus käynnissä olevaan keskusteluun spekulointia vai faktaa. Sitä kysymällä punikkila hiljenni ihmeellisellä ja käsittämättömällä tavalla...

/Kalle, joka ei ole tänne kirjoittanut muilla nimimerkeillä kuin "Kalle" ja "antipunikki" - mitä nyt joskus on kirjoittanut väärin "Kale"

se, että yrität liikaa edetä sillä missiollasi eli pyrit kommarien nöyryyttämiseen. Jos ymmärtäisit sen, että aivan normaalista tasavertaisesta keskustelusta on sinullekin enemmän hyötyä, homma kulkis mukavammin. Mutta kun päädyt yksinkertaisiin kehäpäätelmiin, kuka sitä viittii kanssasi viestitellä. En minä ainakaan... hommaT vittuiluksi, ja sen osaa kaikki!

• Wäinä

Koko hoito kesti kuusi tuntia ja rommipullon.
        Näet varmaan tekstistä.että rommia on otettu.

Täytin 18.12 67 vuotta. Mitäpä pentu tuosta ajattelet? Ajatteletko laiskan kommunistin vievän työpaikan nuorilta? Ajatteletko Hyssälän ja Kataisen tapaan,että ihmisen pitää tehdä työtä vielä haudan partaalla.

Mummoni oli tytönhupakko. Hänellä oli viisi lasta. Mummoni kuoli 103-vuotiaana. Miten helvetissä minusta tuntuu,että olen vanha mies jo alta seitsemänkymppisenä. Miltä teistä - ystäväni Kalle - tuntuu.

Olen nyt nolannut Kallea kolmella palstalla ja jäänen odottamaan.
        Paskamaisinta Kallelta oli toissaviikkoinen keskustelunkieltäminen. Kaikki porvarit poistivat avauksensa,mulkuista parhain ilkesi kysyä jopa minulta, milloin Wäinä aiot rekisteröidä nimimerkkisi.

• taitaa olla kirjoitti:

se, että yrität liikaa edetä sillä missiollasi eli pyrit kommarien nöyryyttämiseen. Jos ymmärtäisit sen, että aivan normaalista tasavertaisesta keskustelusta on sinullekin enemmän hyötyä, homma kulkis mukavammin. Mutta kun päädyt yksinkertaisiin kehäpäätelmiin, kuka sitä viittii kanssasi viestitellä. En minä ainakaan... hommaT vittuiluksi, ja sen osaa kaikki!

Punikkien ongelma on jatkuva tarve muuttaa nimimerkkiä edellisin tultua selätettyä - ja komiasti.

Eihän teistä ... - olkoon nyt sanomatta näin jouluaattona - ota mikään selvää kun joka viestissä on uusi nimimerkki...

• taitaa olla kirjoitti:

Kyllähän teidän kanssanne voisi yrittää keskustelua mutta kun te ette pysty perustelemaan itse mitään vaan korkeintain lainaamaan asiantuntijoiden ja "asiantuntijoiden" lausuntoja keskusteluun mutta ette kuitenkaan tunnu ymmärtävän, että onko kysymyksessä fakta vai spekulointi. Silloin ollaan täysin ilman eväitä liikkeellä.

• Wäinä kirjoitti:

Täytin 18.12 67 vuotta. Mitäpä pentu tuosta ajattelet? Ajatteletko laiskan kommunistin vievän työpaikan nuorilta? Ajatteletko Hyssälän ja Kataisen tapaan,että ihmisen pitää tehdä työtä vielä haudan partaalla.

Mummoni oli tytönhupakko. Hänellä oli viisi lasta. Mummoni kuoli 103-vuotiaana. Miten helvetissä minusta tuntuu,että olen vanha mies jo alta seitsemänkymppisenä. Miltä teistä - ystäväni Kalle - tuntuu.

Paskamaisinta Kallelta oli toissaviikkoinen keskustelunkieltäminen. Kaikki porvarit poistivat avauksensa,mulkuista parhain ilkesi kysyä jopa minulta, milloin Wäinä aiot rekisteröidä nimimerkkisi.

Kalle tuntee itsensä vanhaksi, mutta myös onnelliseksi saatuaan elää enkä Suomen parhaimman ajan ja samalla hän suree lastensa ja lastenlapsien tulevaisuuden puolesta tässä kovenevassa yhteiskunnassa. Ennen yhteiskunta tuntui jotenkin pyöreäkulmaisemmalta - nyt siitä on tullut kantikkaampi ja kehitys ei kaikin osin tunnu hyvältä.

Valitettavasti ei edes kommunismi ole ratkaisu ongelmaan.

Hyvää joulua wäinälle.

• kallelle
        antipunikki kirjoitti:

Punikkien ongelma on jatkuva tarve muuttaa nimimerkkiä edellisin tultua selätettyä - ja komiasti.

Eihän teistä ... - olkoon nyt sanomatta näin jouluaattona - ota mikään selvää kun joka viestissä on uusi nimimerkki...

lue enemmän, silloin tiedät enemmän, mutta luulet vähemmän. Ai juu, luetun ymmärtäminen on sulle vaikeeta. Unohda koko vinkki!

• kallelle kirjoitti:

lue enemmän, silloin tiedät enemmän, mutta luulet vähemmän. Ai juu, luetun ymmärtäminen on sulle vaikeeta. Unohda koko vinkki!

Oletko uusi punikki palstalla, punikki "kallelle"?
        Vai oletko yksi Kallen selättämistä mutuilijoista, joka yrittää ylös uudella identiteetillä?

• sinut ovat
        antipunikki kirjoitti:

Oletko uusi punikki palstalla, punikki "kallelle"?
        Vai oletko yksi Kallen selättämistä mutuilijoista, joka yrittää ylös uudella identiteetillä?

selättäneet! Vuoronperään! nyt olis tarkoitus napsia isommat porvarilammikon kalat kuten T Urpo.

• Wäinä kirjoitti:

myöhästyneet onnittelut !

• T Urpo

Pointsin. Markkinataloudessa työmies voi tienata
        niin että on siihen itsekin tyytyväinen kuten Wäpi
        ja moni muu.

Sitä ei vain TU ymmärrä että mihin helvetin tarpee-
        seen sitä kommunismiä halajavat?

TU:kin tietää monia helevetin hyvin tienaavia
        "toveri Wäpiä", jotka kuitenkin halajavat puna-
        fasismiä!

Olisihan Wäpikin voinut ruplapalkan ryypätä toki.

Mutta pojan pojat olisivat jääneet vaille
        mönkkäriä!

• B-mies

Korpikommunistin täytyy myöntää, että näkemystäsi puoltaisi hyvinkin maamme viimeisimmät verotiedot, joidenka mukaan Fortumin sähköyliasentaja Percy Henrik Mikael Lilius oli selvä ykkönen 11 278 932 eurollaan. Entisen puhelinmiehen Jorma Jaakko Ollilan pitää tehdä 6 204 110 eurolla melkein kahden vuoden työ päästääkseen samaan.

Korpikommunisti, jota kunnanlääkäri pitää normaalina, saisi tehdä reippaan 400 vuotta töitä päästäkseen Liliuksen vuositienistiin kiinni.. Että on tämä älyttömyys nyt ihan muualla kuin kommunisteissa... vai kuinka ?

• Wäinä

Tuolla toisella palstalla juurikin koetin todistelle,etteivät kommunistit ole laiskoja.

Minä en ole laiska. Olen ammatissani maailman vanhin työmies. Se tarkoittaa sitä,että kun Suomen Turussa tehdään laivaa nimeltä Carnival,niin pelkkään Carnivalin turkin hitsaamiseen tarvitaan 23 metriä pitkä juurituki. Minä tein sen kaksi vuotta sitten..

En erityisesti tahdo keskustella laiskuudestani.

• Minä maksan eläkkeestäni VEROA n. 2400 Ecua/kk.!
      Paljonkos se Sinun palkkasi olikaan :))?

• millä täytetty

mikä täytetty

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7270
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      727
      3479
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      162
      1758
    4. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      341
      1757
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1395
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1361
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1270
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1237
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      261
      1235
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1144
    Aihe