No niin, ollaan ihimisiksi ja raittina tänään. Tulee illalla joulupukki.
Jouluaatto 2007
12
948
Vastaukset
- Cettuz!
Vihdoin, ja raittiina.
http://www.nic.funet.fi/~magi/metsola/arkisto/juhlat/joulu/hyvaajoulua.html .
tuolla sitten toivotukset!- Pa.pio
Tämä oli hauska hyvääjoulua tuossa listassa: Buorrit Juovllat .
Tänään ollaan raittiina ja kiltisti!
- åpoi
ja lämmintä mieltä tasap. toivottaa ukko uuninpankolta
ps älkäätten ahmiko joutui jo taas Pohjolaan........Iloista joulumieltä kaikille. Jokainen viettää joulun tavallaan, kuka raittiina kuka juoden. Toivon kuitenkin ettei kenenkään lapsen joulu menisi viinan takia pilalle.
Itse vietän raittiin joulun ja iloitsen lastenlasteni 3....5 vuotiaiden riemusta:):)
Hyvää joulua kaikille!!!t pörriJännittää, ihan kauheasti ko en tiiä montako kovaa pakettia saan, selvinpäin kuitenkin koko päivä.
- karbidi
raitis kirjoitti:
Jännittää, ihan kauheasti ko en tiiä montako kovaa pakettia saan, selvinpäin kuitenkin koko päivä.
kovaa pakettii?
Luulekko,et saat kosolti uusii lainvalvontavälineitä (MI15)?
- rebekka-z
annan läheisilleni raittiin joulun.
Tuli mieleen parivuoden takainen joulukuu, kun ensikerran löysin tämän ketjun. Silloin olotila oli aika sekava, päivä kerralla olotila normalisoitu. Viimekesänä sitten taas piti sekoittaa päänuppi, nyt on saanut opetella ilman viinaa tätä joutenoloa. Koko syksyn on ollut niin hiljaista, mutta nyt on hälinää, kun jälkikasvu tuli joulun viettoon.
Vietetään raitis Joulu.- Oskari2
Jouluateria odottaa. Sitten kunnon Saludot päälle.
- veska58
joulun toivotukset kaikille!Ollaanpas nyt kilttinä,niin joulupukkiki voi hyvillä mielin tuoja ne "ottoset".
- crocoodiile
Mutta enempää en. Punaviiniin en kyllä koske.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734249Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o192135- 921213
- 701086
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel66908Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia113842Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo73827- 65816
Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi245779- 37763