Sitten uusi Forester ajetaan ulos netti-
esittelyyn.
http://www.subaru.jp/forester/forester/
Hyvää Joulua ja viatonta tulevaa 2008
Subaru-vuotta kaikille.
Vielä muutama tunti
8
1029
Vastaukset
- Forester-kuski
Enään n.12 minuuttia..
- ja millä koneilla
- Huhuja vaan
2 litrasella nakulla ja saman kokoisella Bensakoneella. Eli 2,5 litraista ei tuotaisi Suomeen ja samoin dieseliä ei saisi automaattina.
Toivottavasti ei pidä paikkaansa, turbofore on ollut yksi markkinoiden parhaista autoista. - ....
Huhuja vaan kirjoitti:
2 litrasella nakulla ja saman kokoisella Bensakoneella. Eli 2,5 litraista ei tuotaisi Suomeen ja samoin dieseliä ei saisi automaattina.
Toivottavasti ei pidä paikkaansa, turbofore on ollut yksi markkinoiden parhaista autoista. - Ymmärsinkö oikein
.... kirjoitti:
kaksi eri bensakonetta 2 litrainen vapari ja samankokoinen ahdettu? Missä uusi diesel ja missä 2,5 litrainen ahdettu?
Kuka enää ostaa Foresteria? Myynti suomessa tippuu luokkaa kolmeen kappaleeseen vuodessa.
Maavara on kuitenkin kasvanut hieman, mutta toisaalta 5 pykäläistä tomaattia ei ole näköjään tulossa. - näin...
Ymmärsinkö oikein kirjoitti:
kaksi eri bensakonetta 2 litrainen vapari ja samankokoinen ahdettu? Missä uusi diesel ja missä 2,5 litrainen ahdettu?
Kuka enää ostaa Foresteria? Myynti suomessa tippuu luokkaa kolmeen kappaleeseen vuodessa.
Maavara on kuitenkin kasvanut hieman, mutta toisaalta 5 pykäläistä tomaattia ei ole näköjään tulossa.,että tämä oli Japanin sisämarkkinoiden pressitiedote, jolloin diesel- ja 2.5-moottorivaihtoehdot eivät olleet esillä. Muut tiedot todennäköisesti täsmäävät.
- forre
näin... kirjoitti:
,että tämä oli Japanin sisämarkkinoiden pressitiedote, jolloin diesel- ja 2.5-moottorivaihtoehdot eivät olleet esillä. Muut tiedot todennäköisesti täsmäävät.
Kuulemma dieselit saadaan syksyllä, autot tehdään ensin päämarkkina-alueita varten, pohjois-amerikka ja japani, missä ei dieseleistä ole juuri kysyntää. Muuten peli näyttää lupaavalta, ja kun akselivälikin on kasvanut reilusti, on menokin tasaisempaa.
- eikä se selittämällä
Ymmärsinkö oikein kirjoitti:
Maavara on kuitenkin kasvanut hieman, mutta toisaalta 5 pykäläistä tomaattia ei ole näköjään tulossa.parane jos vika on vastaanottavassa päässä !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003437
- 623117
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342614- 802413
- 842366
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402066Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221690- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil411637