Hiukan minua ihmetyttää tämän palstan sijoitus. Mielestäni palsta olisi kuulunut osastolle Yhteiskunta. Kirjastolaitoshan on merkittävä yhteiskunnallinen palvelu ja instituutio, jonka tehtävä on paljon laajempi, kuin lukemisen tarjoaminen kansalle esim. kirjojen ja novellien muodossa. Kirjastolaitoksella on merkittävä osuus kansalaisten yleissivistyksen kasvamisessa ja sitä kautta kirjastojen osuus kansakunnan taloudellisen hyvinvoinnin kasvattamisessa ei ole ollenkaan mitätön.
Palstan paikka
7
881
Vastaukset
- Samaa mieltä
Kyllä. Palsta sopisi paljon paremmin sinne yhteiskunnan alle. Kirjoista&novelleista voisi olla sitten vaikka linkki.
Samat perustelut kuin aloittajalla!- Kirjaston ystävä
Kirjastonkin sivuilla voi nykyään keskustella. Eiköhän tämä ole oikea paikka jos mikä:
http://www.lib.hel.fi
- NUMERO28
EX-KIRJASTONHOITAJAN APULAISENA OK PAIKKA PALSTALLE..
- Erasmus, lähes rotterdamila...
Miusta tää on enemminkin nipotusta. Luulisin, että juuri täällä huomioarvo olisi suurempi, eikä oikeastaan kannattaisi nipottaa siitä missä seilaillaan.
Rotterdamilaisen kannattaa olla enemmän huolissaan siitä, että versova uusi sukupolvi yleensäkin löytää kirjastot.
Ja oikein hyvää uutta kirjavuotta kaikille! Hyvä kun tuli erillinen kirjastoaihe tänne. Yhteiskunta aiheesta en ole kiinnostunut ja en ois sitä sieltä tietänyt hakea.
- turhaa
Yleissivistyksen arvo < viisi mädäntynyttä puolukkaa. Vain AMMATILLINEN VALMIUS takaa menestyksen työmarkkinoilla. Niinpä koululaisille/lukiolaisille tulisi opettaa tuplatuntimäärä vieraita kieliä ja vähentää hanttiaineiden kuten kemian tai kuvaamataidon opetusta. Kemistejä tai kuvataiteilijoita tulee harvasta, mutta KIELITAIDOLLE on AINA kysyntää!!
Pelkkä kielitaito ilman yleissivistystä ja tasapainoista persoonallisuutta, jota mm. taideaineet kehittävät, riittää pelkästään hanttihommiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496215Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6412562Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831199- 791100
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3121065Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.721046Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä551040- 64934
- 66897
- 228854