La 29.12 klo.22.00 tv7 maxinetti.
Past. Oden kertoo mitä hän näki monien vierailujen aikana taivaassa
Todistus taivaasta
7
1419
Vastaukset
Kiva tietää.
- SE OLI?
MITÄ MUUT SILLOIN NÄKIVÄT SEURAKUNTASI ULKOPUOLELTA?USKOA VOI USKONVAPAUKSIN MIHIN TAHANSA.SE ON VAPAAEHTOISTA.MUTTA MUILLAKIN ON SAMAT OIKEUDET NÄHDÄ MAAILMAA OMIN SILMIN.TOSIN KRISTINNUSKO TUOTIIN MEILLE MIEKOIN JA KIRVEIN? EIKÄ SE OLE AINOA USKONTO MAAILMASSA JOLLA ON RAUTAISET OTTEET.
- ja tätä päivää
Kristinusko tuotiin meille miekoin ja kirvein...eikä se ole ainoa uskonto maailmassa jolla on rautaiset otteet...Tarkoitat varmaan, että silloin kauan, kauan sitten historiassamme näin tapahtui? Mutta ethän tarkoita, että kristinuskossa tänäkin päivänä ON RAUTAISET OTTEET? Tulihan kirjoitusvirhe? En saa päähäni, että jossakin vielä tänä päivänä levitettäisiin KRISTINUSKOA miekoin ja kirvein...rautaisin ottein...?
- Vöyri Ylihivuttaja
ja tätä päivää kirjoitti:
Kristinusko tuotiin meille miekoin ja kirvein...eikä se ole ainoa uskonto maailmassa jolla on rautaiset otteet...Tarkoitat varmaan, että silloin kauan, kauan sitten historiassamme näin tapahtui? Mutta ethän tarkoita, että kristinuskossa tänäkin päivänä ON RAUTAISET OTTEET? Tulihan kirjoitusvirhe? En saa päähäni, että jossakin vielä tänä päivänä levitettäisiin KRISTINUSKOA miekoin ja kirvein...rautaisin ottein...?
Aivan niinkuin natsit ja uusnatsit. Uusnatsit eivät ole tehneet samanlaisia tekoja kuin natsit, mutta kannattavat samaa aatetta ja sehän tarkoittaa sitä, että he hyväksyvät kaiken mitä natsit tekivät. Samaa porukkaa.
Ovathan uskovaisetkin noitia ja noituutta vastaan edelleenkin, samalla tavalla kuin uusnatsit juutalaisia vastaan, vaikkeivät ole tehneet samanlaisia hirmutöitä kuin edeltäjänsä. Uusnatseja halveksutaan syystäkin aatteensa takia. Minkä takia uskovaisia ei pitäisi halveksua? - Aritta
ja tätä päivää kirjoitti:
tehokkaampia aseita.
Kristinusko ei tullut silloin kenenkään sydäämeen, kun tuotiin miekoin ja .. Ilman kääntymystä. Ne eivät olleet Jeesukseen uskovia. Uudestisyntyneitä kristittyjä. Jeesukseen uskova ei tule miekoin ja kirvein. Perkele tulee miekoin ja kirvein. Jeesus tulee rakkauden sanoma mukanaan. Tosi uskovat ei käytä lihankäsivartta. Jeesus ei ole mikään uskonto. Hän elää tänäänkin. Jeesus on tie, totuus ja elämä. Ei kukaan tule Isän tykö muutoinkuin Minun kauttani. Sanoi Jeesus. Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että Hän antoi ainokaisen poikansa, ettei yksikään joka Häneen uskoo hukkuisi, vaan hänellä olisi iankakkinen elämä.
- sillipää
kerrotko minulle mitä näit taivaasta.olen oikeasti uskovainen mutta haluan todisteita vielä.minulla on ihanat rakkat pastori ja hänen vaimonsa iisalmessa.osotan viestiäsi, koska uskon sinua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496665Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6732876Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831249Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.961238- 841225
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611123- 891120
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371100- 721002
- 238906