Ilotulitteet kiellettävä välittömästi!

Olen jo lähes

eläkkeellä oleva henkilö ja minua niin ihmetyttää kun rahaa haaskataan turhuuteen paukkujen vuoksi. Myös kännissä riehuminen ihmetyttää ja siitä seuraavat häiriötekijät pamauksien vuoksi.

Ollessani liikenteessä Toyotalla, jopa paukaukset kuuluvat auton sisälle asti. Ei se vielä mitään, kun ollessani keppikävelyllä hermostun täysin paukutteluun. Myös tuulipuvun kangas saattaa olla hyvin paloherkkää ainesta. Vihaan näitä känniläisiä ja paukuttelijoita täysin!

T: eläke

11

796

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uutta wuotta

Kannattaa eläkeläisen muistaa, että jotkut näistä ilotulitteisiin rahansa haaskaajat haaskaa rahojaan myös sinun eläkkeesi maksuun. Yhtälailla täysin turhaan.

Olen myös itse huomannut, että melko monet eläkeläiset ovat kiukkuisia, itsekkäitä ja suvaitsemattomia. Mistäköhän se johtuu? Johtuisiko kiukku siitä, että ei välillä iloitse ja riemuitse vaikkapa ilotulitteilla?

• kyseessä

Kannattaa miettiä mihin vastailee ja mihin ei.

• ja mitä ei
        kyseessä kirjoitti:

Kannattaa miettiä mihin vastailee ja mihin ei.

Vastaus voi olla parempi kuin provo! :)

• molemmat kehnoja
        ja mitä ei kirjoitti:

Vastaus voi olla parempi kuin provo! :)

Vanhukset ja sotiemme veteraanit kunniaan!

• turha sota
        molemmat kehnoja kirjoitti:

Vanhukset ja sotiemme veteraanit kunniaan!

Olisi saanut jäädä sotimatta. Turha sota. Venäjän vallan alla ei viherpipertäjät / kukkahattutädit vitt***s ja raketeilla & paukuilla ei olisi rajoituksia. Erimieltä voisi olla mikäli uskaltaisi... :))

• hyvinkin olla
        turha sota kirjoitti:

Olisi saanut jäädä sotimatta. Turha sota. Venäjän vallan alla ei viherpipertäjät / kukkahattutädit vitt***s ja raketeilla & paukuilla ei olisi rajoituksia. Erimieltä voisi olla mikäli uskaltaisi... :))

tiukkojakin rajoituksia.
        Luultavasti ainoa pommi mikä paukkuisi, tussahtaisi paukuttelijan pöksyssä.

• turha sota
        hyvinkin olla kirjoitti:

tiukkojakin rajoituksia.
        Luultavasti ainoa pommi mikä paukkuisi, tussahtaisi paukuttelijan pöksyssä.

Käy Venäjällä katsomassa. Siellä ei viherpipertäjät / sosiaalitädit selittele. Vahvin asettaa rajat ja muut joko tottelevat tai..

• harasoo
        turha sota kirjoitti:

Käy Venäjällä katsomassa. Siellä ei viherpipertäjät / sosiaalitädit selittele. Vahvin asettaa rajat ja muut joko tottelevat tai..

Jos siellä kerran asiat niin mallillaan on niin muuta ihmeessä sinne. Ei jäädä kaipaamaan.

• turha sota
        harasoo kirjoitti:

Jos siellä kerran asiat niin mallillaan on niin muuta ihmeessä sinne. Ei jäädä kaipaamaan.

Minua ei sun kaipaamises kiinnosta. Eikä muuten sun "älyntuotteesi". Voit työntää pääsi omaan harasooseesi. bye bye baby.

• Rakettikannattaja

Joka käyttää rahansa pelikoneisiin

• kunnioittavasti

Tiedätkö mihin RAY:n tuotot käytetään. Ei niitä ainakaan taivaalle ammuta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      104
      3558
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      3207
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      434
      2704
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      82
      2507
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      85
      2458
    6. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      42
      2134
    7. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      97
      2103
    8. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      50
      1752
    9. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      22
      1730
    10. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1706
    Aihe