Jumalaa ja Jeesusta! Ei auta! Usko ei tule! Olenko minä itsensä Saatanan ja Perkeleen vallassa! Minä ryyppään ja rällään, uskosta olisi apu. Olenko niin syvällä paholaisen syövereissä ettei Jumala ylety minuun.
Minä olen rukoillut!
5
273
Vastaukset
- todistus helvetistä
http://spiritlessons.com/Documents/a_divine_revelation_of_hell/Finnish_A_Divine_Revelation_Of_Hell.htm
Lisää todistamista.
http://spiritlessons.com/ - Brian Welch
http://www.youtube.com/watch?v=D5H2IDo0fIA
tilikkutäkki
http://www.youtube.com/watch?v=VyXaJTOzgxY Lue raamatun kohta Luukas 8:4-21 ns. kylväjävertaus.
Ryyppäämiseen auttaa A-klinikka kun olet tehnyt päätöksen juomisen lopettamisesta, se klinikka on auttanut monia, mutta päätös on sinun lapasessa.
Kun mies juo elämänsä pilalle hän ei ole hyvissä käsissä, Isäni joka taisteli samojen ongelmien parissa tapasikin sanoa, että "Pullon Henki" ei ole petettävissä mutta jätettävissä se on.
Ajatuksiisi on tullut, että olet niin syvällä ettei Jumala ylety. Se on valhe, eikä pidä paikkaansa. Jumalan kädeltä ja silmiltä ei mikään maailman kaikkeudessa ole peitossa, joillekin se on lohtu ja joillekin kauhistus.
Alkoholi saa sinun mielesi kauhun valtaan, koska alitajuisesti ymmärrät ettet ole omassa vallassasi ja alitajuisesti myös ymmärrät että se vallanpitäjä ei ole hyvis.
Miten olisi, jos yllättäen pääsisit alkoholista eroon, olisiko silloin uskosta enää apua, vai halajaisitko Jumalaa elämääsi silloinkin?
Isäni kohdalla oli myös että alkoholista oli apua uskoon tuloon ja uskossa hän myös pysyi lopunelämäänsä. Olen ihan varma, että jos maallinen isäni voisi sinulle suositella niin hän suosittelisi sinulle Kristustietä, se vie loppupelissä elämään taivaassa, eikä maallisessakaan aiheuta muutakuin pelkkää vapautusta.
Syntien anteeksi pyytämisen kautta pääset polun alkuun äläkä unohda sitä apua sieltä AA-kerhostakaan.
Toivotan sinulle sydämestäni Hyvää Jatkoa.
Treija- avun saanut
Ihminen on sielu ( käsitetään yleensä minuutena, tietoisena osana. Raamatussa määrittely vähän vaihtelee aisayhteydestä riippuen ), henki ( Raamatun 'elävä olento' siis se, että se solukasa ja alkuainelähä on elävä, on Raamatun Jumalan antama henki) ja ruumis ( eli tämä fyysinen olemassaolomme).
Riippuvuus kohdistuu 'maallisessa' tilanteessa ruumiiseen ja sieluun. Henki on toisten määritelmien alainen.
Raamattu sanoo, että usko (Elävään kolmiyhteiseen) Jumalaan on Jumalan teko (Joh6:29). Uskon saa lahjana, Pyhän Hengen (Jumalan itsensä) vaikuttamana. Hän toimii tässä maailmassa näkyvien aineiden kautta. (vrt. kaste, pesu/puhdistus ja Jumalan tekemään liittoon siirtyminen=Jumala ottaa ihmisen omakseen). Eli jos uskot/tahdot uskoa, että Jeesus Kristus on kuollut puolestasi, silloin uskot. Jos sinut on kastettu, saat luottaa (2Piet3:21) Jumalan lupaukseen. Luottaminen on monesti tietoinen päätös uskoa ja luottaa Jumalan lupaukseen, vaikka minusta ei tuntuisi miltään, en näkisi enkeleitä tms.Ja myös tunteesi muuttuvat, se on Pyhän Hengen vaikutusta. Se voi kestää pitkäänkin. Jumalaa voi lähestyä vain Jeesuksen kautta synnit anteeksi pyytäen ja anteeksiannon uskoen. Tämän ymmärtämisestä Jumala itse pitää huolen.
Sielullista riippuvuutta Jumala ei aina/yleensä paranna yliluonnollisella tavalla, vaan siten, että käymme läpi muutosta pidemmän aikaa. Sillä tavalla 'aikuistumme', elämme läpi ja opimme itsestämme,elämästä ja Jumalan tuntemisesta uutta.Ei todellista muutosta tapahdu siten, että yhtä äkkiä vain kaikki muuttuu tai uskottelemme kaiken muuttuvan. Vaan meidän tietoinen tahtomme ja ajatusmaailmamme muuttuu, kasvamme kuten lapsikin aikuistuu.
Petri Välimäki (luterilainen pastori) on kirjoittanut hyviä kirjoja eheytymisestä ja riippuvuuksista vapautumisesta, hänellä on pitkä kokemus työstä näiden asioiden parissa.
Väitän, että ongelma tilanteessasi ei ole se, että ryyppäät ja rälläät ja elämä on sekaisin, vaan se, että suhteesi elämän antajaan Jeesukseen ei ole ehkä se, mitä Hän tahtoisi. Usko Jeesukseen ja Jumalan lapsen asema eli rakkaana lapsena oleminen ei ole väline päästä eroon viinasta vaan itse päämäärä ja kaiken perusta.Siitä käsin elämä lähtee tervehtymään.
Ja vielä yksi juttu: jos sinua haittaa elämän risaisuus ja uskon kysymys, et varmasti ole saatanan vallassa. Silloin et miettisi.. kuitenkin jokainen uskovakin elää tässä syntiin langenneessa maailmassa ja on osallinen syntiinlankeemuksen seurauksista.Uskovakin erehtyy tekemään väärin, tekee syntiä vaikka ei tahtosi.Siksi saa pyytää joka päivä anteeksi ja Jeesuksen tähden on myös lupa joka päivä uskoa synnit sovitetuiksi ja anteeksi saaduiksi.
Jeesuksen rauhaa elämääsi ja voimia kamppailla valoon päin. Pääset eroon viinasta, joudut myös itse myöntämään sen, että itse juot ja että sinussa on halu juoda ja ettei kukaan sinulle viinaa jouta. Joudut päättämään, ettet enää juo.Muu ei auta, Herra Jeesus antakoon sinulle voimia tällä tiellä. Usko tulee kuulemisesta ja kuuleminen Kristuksen sanan kautta.
Otatko yhteyttä KAN-kodille. Niitä on Suomessa useampia. Siellä päihteiden käyttäjät on saanu avun ja pääsevät uuden elämän alkuun.
http://www.kan.fi/toimintayksikot/kan-kodit/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih517016Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7033123Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831310Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981291- 841285
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631187- 891180
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2361136Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2181120- 761046