vai onko sen nimi Sami, oikeeta nimee en muista, mutta se hyväroppanen lyhyttukkanen bodarijätkä siinä. Näin sitä uimahallissa, ja olin pudota siihen paikkaan. Penistä ei näkynyt juuri ollenkaan, vaikka äijä on timmissä kunnossa. Seisokissa arvelisin sen pituudeksi 7-10 senttiä. Uskomatonta miten sellasella miehellä voi olla niin pieni penis.
Salkkareiden Samin
8
4970
Vastaukset
- seven days
7-10cm muna pystyssä uimahallissa... Soita seiskaan heti!!
- Jösses sentään
No kyllä olit hämmästynyt. Keksit asian, joka ei varmasti kiinnostanut ketään muuta kuin itseäsi.
Miksi ihmeessä tulit tänne huutelemaan moisia lapsellisuuksia? - Kaikki nauraa hei
No et sitten yhtään typerämpää juttua kesksinyt omassa pienessä päässäsi?
Ei sinusta ainakaan koomikkoa tule, etkä muutenkaan osaa kirjoittaa
uskottavia juttuja. - Kaisa26
Se on aika vaikea paikka. Itse olen kokenut tuon kullin. Ihan hyvältä se tuntu kuitenki kun sillä on niin namu vartalo.
- tosi komee
niin naamaltaan kuin kropaltaan. Siinä ei enää kullin kokoa paljoa kysellä.
...kokemuksena kerran tosi komea tummahiuksinen mies ja hyväkroppainen ,jonka kanssa tanssimme ja sitten sänkyyn ja ai et kun hämmästyin,kun näin veitikan,kiihotti,kundi teki hyvin kielihommat ja sain mahtavan orkun sillä 6-7cm:llä,et sillai ja joku 18cm ei anna aina mitään kun kipua vain!Kokemus tämäkin!
- Ulla 22
naurettava nakki se on, tietää, että on hyvännäkönen, ja se oikein huokuu siitä itseriittosesta pikkupilistä, yäk ja yäk. en panis ikinä sen kans
- Ei edes hyvännäköinen
Ulla 22 kirjoitti:
naurettava nakki se on, tietää, että on hyvännäkönen, ja se oikein huokuu siitä itseriittosesta pikkupilistä, yäk ja yäk. en panis ikinä sen kans
Eikä se sua panis, vaikka haluaisitkin.
Kroppa sillä on upea, ulkonäkö ei mitenkään erityinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496345Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6432641Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831209- 821133
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.831114Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä601078Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2991076- 841055
- 66951
- 228854