Salkkareiden Samin

kulli..

vai onko sen nimi Sami, oikeeta nimee en muista, mutta se hyväroppanen lyhyttukkanen bodarijätkä siinä. Näin sitä uimahallissa, ja olin pudota siihen paikkaan. Penistä ei näkynyt juuri ollenkaan, vaikka äijä on timmissä kunnossa. Seisokissa arvelisin sen pituudeksi 7-10 senttiä. Uskomatonta miten sellasella miehellä voi olla niin pieni penis.

8

4970

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • seven days

7-10cm muna pystyssä uimahallissa... Soita seiskaan heti!!

• Jösses sentään

No kyllä olit hämmästynyt. Keksit asian, joka ei varmasti kiinnostanut ketään muuta kuin itseäsi.

Miksi ihmeessä tulit tänne huutelemaan moisia lapsellisuuksia?

• Kaikki nauraa hei

No et sitten yhtään typerämpää juttua kesksinyt omassa pienessä päässäsi?
      Ei sinusta ainakaan koomikkoa tule, etkä muutenkaan osaa kirjoittaa
      uskottavia juttuja.

• Kaisa26

Se on aika vaikea paikka. Itse olen kokenut tuon kullin. Ihan hyvältä se tuntu kuitenki kun sillä on niin namu vartalo.

• tosi komee

niin naamaltaan kuin kropaltaan. Siinä ei enää kullin kokoa paljoa kysellä.

• ...kokemuksena kerran tosi komea tummahiuksinen mies ja hyväkroppainen ,jonka kanssa tanssimme ja sitten sänkyyn ja ai et kun hämmästyin,kun näin veitikan,kiihotti,kundi teki hyvin kielihommat ja sain mahtavan orkun sillä 6-7cm:llä,et sillai ja joku 18cm ei anna aina mitään kun kipua vain!Kokemus tämäkin!

• Ulla 22

naurettava nakki se on, tietää, että on hyvännäkönen, ja se oikein huokuu siitä itseriittosesta pikkupilistä, yäk ja yäk. en panis ikinä sen kans

• Ei edes hyvännäköinen
        Ulla 22 kirjoitti:

naurettava nakki se on, tietää, että on hyvännäkönen, ja se oikein huokuu siitä itseriittosesta pikkupilistä, yäk ja yäk. en panis ikinä sen kans

Eikä se sua panis, vaikka haluaisitkin.
        Kroppa sillä on upea, ulkonäkö ei mitenkään erityinen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      50
      6873
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      676
      2978
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1290
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      98
      1271
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1265
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      61
      1164
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1150
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      237
      1120
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      72
      1022
    10. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      223