rakkaat ateistit!

ei ole tarkoitus karkottaa teitä,väinvastoin,että todella mietisitte että me "hihhulit" tarkoitetaan teidän parastanne,että tekisitte parannuksen ja ottasitte Jeesuksen sovintotyön vastaan!JEESUS ON TIE,TOTUUS,JA ELÄMÄ!

9

730

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Whitewash

Motiivinne ei ole niin epäitsekäs, kuin annatte ymmärtää. Ette tee tätä meidän parhaaksi, koitatte vain saada vahvistusta omalle, horjuvalle uskollenne yrittämällä käännyttää ihmisiä jotka ovat jo tajunneet uskontojen olevan huijausta... Senkin voin sanoa että teette täysin turhaa työtä, mutta estääkään ei voi, joten antaa tulla vain. Kyllä täällä jaksetaan teidän jutuille nauraa.

• tämä nyt on

>>Motiivinne ei ole niin epäitsekäs, kuin annatte ymmärtää. Ette tee tätä meidän parhaaksi, koitatte vain saada vahvistusta omalle, horjuvalle uskollenne yrittämällä käännyttää ihmisiä jotka ovat jo tajunneet uskontojen olevan huijausta... Senkin voin sanoa että teette täysin turhaa työtä, mutta estääkään ei voi, joten antaa tulla vain. Kyllä täällä jaksetaan teidän jutuille nauraa.

• eksyneitä netti-
        tämä nyt on kirjoitti:

>>Motiivinne ei ole niin epäitsekäs, kuin annatte ymmärtää. Ette tee tätä meidän parhaaksi, koitatte vain saada vahvistusta omalle, horjuvalle uskollenne yrittämällä käännyttää ihmisiä jotka ovat jo tajunneet uskontojen olevan huijausta... Senkin voin sanoa että teette täysin turhaa työtä, mutta estääkään ei voi, joten antaa tulla vain. Kyllä täällä jaksetaan teidän jutuille nauraa.

ja uskishörhöjä olette.

• Kössönöm

pitäisi tehdä parannus? Saako tupakkia tuprutella, kuppia laittaa. Ne ovat tietääkseni ihan laillisia asioita. Lisäksi luen uskontokriittistä kirjallisuutta, historiallisia romaaneja (raamattua en tähän kategoriaan laske), runoja, dekkareita ja muitakin romaaneja. Katson luontodokumentteja ja tietysti uutisia seuraan. Mistä minun siis pitää parantua?

• puusilima_

näin juuri tänäaamuna näyn jossa Luojamme ilmestyi meille. hän kertoi minulle nimensä ja totuuden kaikesta. Valitettavasti käsityksesi "jumalasta" kaipaa hieman korjattavaa. Kaikkien uskontojen "jumalat" ovat olemassa, mutta ne eivät ole Luoja(jonka nimeä minulla ei ole lupa kertoa).
      kaikki nämä sinunkin käsittämäsi "jumalat" ovat vain ihmisen käsityskyvyn yläpuolella olevia "henkiolentoja" jotka voivat matkustaa "ajassa"(niinkuin sinä sen käsität) ja tehdä kaikenlaisia "kikkoja" ja "temppuja" kuten luoda planeetan tai tähden. kuitenkin loppujenlopuksi kaikki on lähtöisin Luojastamme. sinun "mainostamasi" ikuinen elämä on vain sinun "jumalasi" lupaama "aika" ja se on rajallinen, kuitenkin eritavalla kuin sen ymmärrät.
      "jumalasi" ei myöskään ole muiden "jumalien" yläpuolella tai millään tavoin paremmassa asemassa.
      jos nyt epäilet kaikkien "jumalien" olemassaoloa niin siihen on olemassa tarkat "määritykset" Luojaltamme, milloin "jumala" luodaan.
      otetaan esimerkki: muutamat ihmiset alkavat palvoa ..hmm..vaikkapa perunoita. tiettyjen "määritysten" täytyttyä perunajumala luodaan.

jos nyt lyhentäisin kaiken niin nämä "jumalat"(myös sinun "jumalasi"), ovat "vain" eräänlaisten "sotajoukkojen" johtajia. enempää minulla ei ole lupa puhua tästä asiasta. se selviää sitten kaikille aikanaan.

jos sinua jäi askarruttamaan joku asia niin kysyä voi. vastaan jos minulla vain on lupa puhua asiasta.

sen verran voisin lisätä, että meitä odottaa vielä moninverroin paremmat asiat kuin sinun "jumalasi" "ikuinen elämä".

T: Luojamme sanansaattaja puusilima_

• Klamm

Yksi maalaa Sikstuksen kappeliin freskoja.

Toinen säveltää messuja, kantaatteja ja motetteja.

Kolmas huutaa "JEESUS ON TIE,TOTUUS,JA ELÄMÄ!"

Kaikilla on sama tarkoitus. Mutta vain kaksi hallitsee keinot. Kolmas lähinnä toimii tarkoitusta vastaan.

• Simo

miten mun pitäisi vielä parantaa moraaliani?

Mikä minusta tekee pahan silmissäsi vaikket edes tunne minua?
      Ei se maailman kaikki moraali, oikeudenmukaisuus tai hyvyys ole raamatusta peräisin.

Jeesuksen sovitustyö on otettu vastaan ideatasolla(vaikken sitä ymmärräkään), kuten kaikki hyvät asiat yleensäkin, mutta ei mulla ole silti mitenkään mahdollista uskoa mihinkään mitä tarjoat ilman mitään todisteita, jotain pohjaa uskolle...

Annatko jotain mihin uskoa? Ei vanhoja kirjoja, jotka ovat täynnänsä tarinoita ja lainattuja legendoja, vääristeltyä historiaa ja puhdasta mielikuvitusta, eikä omaan itsesuggestiotilaasi pohjaavia tunnetilojen maalailuja...todisteita?

• Ihmisillä kyky ymmärtää lukemaansa ja kirjoittamaansa omasta tahdostaan
      on hieno asia. Lisäksi toivottavaa
      uskonnon kannattajilla\kieltäjillä
      että ymmärtää kaikista uskonnoista
      edes ihan vähän. Hyödyllistä matkus-
      tellessaan syystä tai toisesta eril-
      laisten uskontojen omaavissa maissa.

Ajattomuudessa ajateltuna kaikkien
      mantereiden ollessa yksi sama kiinteä
      kappale ennen repeytymistään useiksi
      ja erottaen olevaisuudessa olevat
      olennot antaen mahdollisuuden kehittyä
      omissa paikoissaan ominlaisikseen.
      Jonkun tuolla jossain on mukavaa seurata
      eri mantereilla tapahtuvia "selkkauksia".
      Vapaa tahto on sitä että miten muiden
      uskontojen/uskomuksien kanssa tulee
      toimeen.. Vielä ihmetellään miksi maailmassa
      on sotia ja nälkää..

• Dara

Ymmärrän hyvin, ettei tarkoituksenne ole karkottaa. Ymmärrän hyvin, että haluatte vain parastamme, ainakin sitä mitä parhaaksemme uskotte. Ymmärrän että tarkoituksenne on hyvä.

Mutta Aksu, ymmärrä sinä tämä: Vaikket tarkoitakaan karkottaa minua, teet sen tahtomattasi ja tarkoittamattasi. Et sinä kerro minulle mitään, mitä en olisi jo monesti ennenkin kuullut ja pohtinut. Montako aikuista luulet tästä maasta löytyvän, jotka eivät olisi jo silmät ja korvat täyteen saaneet kuulla samaa kristinuskon sanomaa? Jos ja kun se ei tähän mennessä ole vielä vakuuttanut, miksi se tekisi sen nyt? Hyväkin asia, sataan kertaan samoin sanoin sanottuna, ärsyttää enemmän kuin ihastuttaa. Ymmärrätkö?

Ymmärrän että tarkoitat pelastustani, mutten ymmärrä miltä minun tulisi pelastua. Sinun Jumalasi rangaistukselta? Jos sinun Jumalasi on kaiken luoja, Hän loi minutkin. Hän loi minut tällaiseksi kuin olen, miksi Hän minua siitä rankaisisi? Minulta on aina puuttunut usko jumalolentoihin, en voi tuosta vaan päättää toisinkaan. Sinun Jumalasi loi minut epäilemään itseään, miksi Hän rankaisisi ihmistä siitä, mihin itse ihmisen loi?

Miksi sinä tai muut kristityt minulle 'parannusta' toivotte? Mistä minun tulisi parantua? Mikä erilaisessa uskonnollisessa näkemyksessä on niin pahaa, että sellaisesta tulisi parantua? Pitäisikö sinunkin parantua koska ajattelet eri tavoin kuin moni muu? Mitään muutahan, kuin sen uskonnollisen näkemyksen, et tiedä kenenkään ateistin toisin tehneen, kuin itse olet tehnyt. Olen pahoillani, mutta en vain kykene näkemään pelkästään omastani poikkeavassa uskonnollisessa näkemyksessä mitään niin kamalan pahaa, jotta siitä jotenkin rankaista pitäisi. Miksi siis minun tulisi tehdä parannus? Mistä tulisi tehdä parannus? Miten sinä tiedät minun olevan mitenkään sinua huonompi ihminen?

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      49
      6435
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      656
      2737
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1229
    4. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1175
    5. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      90
      1160
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      61
      1103
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1090
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      280
      1084
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      71
      985
    10. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      229